globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX-10R 2011
31.8.2010 v 18:03
mate nekdo nejake presnejsi info a foto????


ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:55 | Nahoru | #151
taky nevim, ale kecaji blbosti vo nějakejch kámoších co maji kámoše který jezdili strejdovy tajně na motorce

2 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

4.10.2010 v 19:59 | Nahoru | #152
Motocykl jsem měl na brzdě u L. Ešnera a než brzdil motocykl mě,tak akorát doladil motorku Indymu na závody v Hořicích...Ladění jsme probírali do takových podrobností,že se mě ptal,jakou jsem schpnej unést spotřebu,protože to je údaj více než důležitej pro odladění..za 8 litrů jsem potom opravdu nejezdil...
Jinak tato brzda se podílela i na ladění pro motory týmu Stigy motorsport v WSS,kde se podařilo dosáhnout výkonu 150 PS na motoru...Ale jde o to,podle jaký normy to koriguješ...

Jinak chci po tobě jednu jedinou informaci... Normál serie GSX-R k7/8 má 17 zubů pastorek a 43 zubů rozeta..Kolik měl teda ten AMA bůh ví co...
Ještě pro objektivitu zjistím stálý převod,to by bylo jednoznačnější...

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 20:07 | Nahoru | #153
kawapepek> no vidíš, zrovna od ešnera měla ta stocková K6 komplet elektriku a na brzdě u něj ukázala tuším 188 nebo 189 koní a to byla procházka růžovým sadem oproti tomu KWSu, byla hodně podobná sériovce

(reakce na) ZX-10R 2011

4.10.2010 v 20:09 | Nahoru | #154
kawapepek> už jsem ti řekl že KWS měla v tu danou chvíly o jeden zub větší rozetu a v předu byl sériovej počet zubů
Kolik jich má si z hlavy fakt nepamatuju...........

ZX-10R 2011

4.10.2010 v 20:30 | Nahoru | #155
ale ono to nemá cenu řešit prostě to jede jako svině oproti sériovejm litrům (nevím jak je na tom s1000rr-nejel jsem na něm) a je to jediná motorka ke který vzhlížím s respektem díky tomu co to vyvádí. Kdo nevěří, ať nevěří..............dyť je to vlastně šumák

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

21.10.2010 v 21:45 | Nahoru | #156
se objevili další údaje... z brzdy z usa...
2011 Kawasaki ZX-10R: 159.8hp
2010 Kawasaki ZX-10R: 157.2hp
2010 BMW S1000RR: 168.1hp

u báwa se udává 193k a u 2011 zx maji 197k, odchylka k reálu je tedy u bmw menší, kawa asi trochu zalhala...



Naposledy editováno 21.10.2010 21:46:48

ZX-10R 2011

21.10.2010 v 21:48 | Nahoru | #157
[IMG]

ZX-10R 2011

21.10.2010 v 22:08 | Nahoru | #158
tak to je smutný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

21.10.2010 v 22:29 | Nahoru | #159

pete1200>se objevili další údaje... z brzdy z usa...
2011 Kawasaki ZX-10R: 159.8hp
2010 Kawasaki ZX-10R: 157.2hp
2010 BMW S1000RR: 168.1hp

u báwa se udává 193k a u 2011 zx maji 197k, odchylka k reálu je tedy u bmw menší, kawa asi trochu zalhala...


Pokud jsou ty údaje objektivní, tak je to docela úsměvné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

21.10.2010 v 22:40 | Nahoru | #160
BlackSabbath> hm, kawa by tedy byla za s1000rr, gsxr1000, a agustou f4
nevim jestli jsi to taky četl, ale usa verze je slabší než ta evropská, takže až se to dostane sem tak to zřejmě bude vypadat uplně jinak...

(reakce na) ZX-10R 2011

21.10.2010 v 22:53 | Nahoru | #161

pete1200>BlackSabbath> hm, kawa by tedy byla za s1000rr, gsxr1000, a agustou f4
nevim jestli jsi to taky četl, ale usa verze je slabší než ta evropská, takže až se to dostane sem tak to zřejmě bude vypadat uplně jinak...


Tak o té odlišnosti jsem nečetl, ale většinou to bylo tak, že více omezené byly evropské verze. Třeba u GSXR. Nic to nemění na tom, že podle těchto výsledků vůbec nekonkuruje BMW a oproti minulému modelu má minimální posun, což je divné po tom, čím masírovali veřejnost.

ZX-10R 2011

22.10.2010 v 01:04 | Nahoru | #162

ZX-10R 2011

22.10.2010 v 02:19 | Nahoru | #163
jakej pruser, proste sou tam novy prisnejsi normy v USA, naucte se anglicky

navic to vypada jeste na nejakej jinej zadrhel, na youtube psali, ze je mozny omezeni nez se moto zajede pres 1500km apod

krom toho komentar redlinu (tech co delali dyno test) k tomu clanku taky rika, ze je to dost prekrouceny

"The numbers posted here are not confirmed by Redline Motorsports who actually did the dyno and video. The reason we did not post the hp numbers is that we noticed some very significant anomalies in the curve which pointed to the possibility of pre break-in limitation electronics in the ECM. Regardless of the reason that only Kawi knows right now, the bike would not rev to the max rpm and the top end looked flat compared to what the 2010 model. It’s irresponsible journalism like this that causes confusion in the marketplace. The writer of this article did not contact Redline for the results but rather copied them from a third party website. Do not take the hp numbers as correct until we post them as we actually did the dyno. Having said that, the bike was very fun to ride, we had no problem picking the front end up. Handling is supurb and the traction control works very very well. The correct hp numbers will come out but in the meantime don’t worry about the lack of power of whether or not the bike will out power the BMW. It’s fun to ride again, something the Kawi’s have lacked since the 2004~2005 ZX10r’s.

"

takze si staci prelozit jednoduche "It’s irresponsible journalism "

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

22.10.2010 v 02:20 | Nahoru | #164
a uplne nejlepsi je, ze zabavnost srovnavaj s 04-05, zpatky k brutalite

(reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 10:11 | Nahoru | #165
Bubrak ZX10R> jj, ten test v evrope bude odlisnej od toho u.s. to je jasnacka , ale zatim to vypada ze to na brambora mit nebude, nevim jestli ta nadmorska vyska kde to testovali + snizeny vykon uz z vyroby udela tech 10 potrebnejch koni aby predcil s1000rr ale drzim tomu palce...

ZX-10R 2011

22.10.2010 v 11:07 | Nahoru | #166
pete1200: no pisou taky ze to nema jeste 1500km a ecu to omezuje i kvuli tomu, zrejme

no uvidime, je jasny, ze kdyz pisou o 206-209 konich bez naporu, tak to musi mit vic nez jen o 2 kone oproti '10 , kdyz '10 mela 188 to je proste blbost

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

22.10.2010 v 11:10 | Nahoru | #167
kazdopadne ten typek, co ji testuje psal i na youtube, ze ma 04ku a ted konecne je zas model, o kterym diky svoji zabavnosti uvazuje jako nastupci, coz je pro me zasadni informace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 11:24 | Nahoru | #168
Bubrak ZX10R> Už máš vypněnej objednávací formulář?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 11:33 | Nahoru | #169

Ďuričko>Bubrak ZX10R> Už máš vypněnej objednávací formulář?



uz sem se poptaval na slevu v Brne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 11:45 | Nahoru | #170

Bubrak ZX10R>uz sem se poptaval na slevu v Brne



A? To by mohlo klapnout Ty jako místní stár a propagátor Kawasaki bys přece měl mít nějaký to privilégium.

(reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 11:52 | Nahoru | #171

Ďuričko>A? To by mohlo klapnout Ty jako místní stár a propagátor Kawasaki bys přece měl mít nějaký to privilégium.



no zejo zejo, ja je dystak na tebe odkazu jako referenci, dik

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

22.10.2010 v 12:02 | Nahoru | #172
grassel: ta vec z ama bych rekl ze na tom bude podobne jako "biky" u nas.. takze na motor zhruba jako to bawo v "serii" docela bych to zkusil:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 12:25 | Nahoru | #173

Bubrak ZX10R>uz sem se poptaval na slevu v Brne



to bude za nejakejch 13000 - 14000euro nebo co jsi kde zjistil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 12:30 | Nahoru | #174

pete1200>to bude za nejakejch 13000 - 14000euro nebo co jsi kde zjistil?



no zatim sem se ptal, esli mi ji daj za hubicku a to prej jeste ani nemaj cenu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 13:04 | Nahoru | #175

assassin>grassel: ta vec z ama bych rekl ze na tom bude podobne jako "biky" u nas.. takze na motor zhruba jako to bawo v "serii" docela bych to zkusil:)



člověče kdysi jsem si kvůli grasselovi hledal technický předpisy a ama má blíž k wsbk než čemukoliv jinýmu, možná IDM by se k tomu dalo trochu srovnat nevím. Můžeš počíst, strana 24/51

http://www.amaprorac...2010-RR-Rulebook.pdf

Naposledy editováno 22.10.2010 13:10:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 13:11 | Nahoru | #176

Stev>člověče kdysi jsem si kvůli grasselovi hledal technický předpisy a ama má blíž k wsbk než čemukoliv jinýmu, možná IDM by se k tomu dalo trochu srovnat nevím. Můžeš počíst, strana 24/51

http://www.amaprorac...Rulebook.pdf [/quote]

jojo to jsem si myslel, K6 superbike(ne teda WSBK) ma +- vykon jako to bawo v serii(s elektronikou) takze z toho sem tak nak vychazel... (mereno na jedne brzde)

(reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 13:20 | Nahoru | #177
assassin> já myslím že ta motorka z ama bude tak nějak víc dotažená než to co jezdí tady a to by se mělo odrazit na pocitu z jízdy, i když výkon bude papírově stejnej. Ale co já vím, já sem vejletník

(reakce na) ZX-10R 2011

22.10.2010 v 13:26 | Nahoru | #178

Bubrak ZX10R>no zatim sem se ptal, esli mi ji daj za hubicku a to prej jeste ani nemaj cenu



je ukecej at to daj rovnou za vyprodejovy ceny

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 2011

29.10.2010 v 00:51 | Nahoru | #179
Tak nový info o ZX10R 2011:
váha bez elektroniky 198 kg, s ABS i TC 201 kg, ta TC kontrola trakce ale nastavitelná jen ve třech stupních (?), rychlořazení není zatím v nabídce, výkon 200 PS bez náporu, 207 PS s náporem, vodorovnej zadní tlumič v kyvce, zadní kolo posunutelný až o 3 cm dopředu (!), vidlice Big Piston jako na ZX6R, sedlo níž oproti 08čce o 17 mm, stupačky taky níž a víc vpředu, celková velikost = velmi malá, cena zatím neznámá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 2011

29.10.2010 v 08:37 | Nahoru | #180
oxygen> Víceméně si myslím,že plýtváš písmenky....Údaje o výkonu bych bral,kdyby jsi ji měl doma a hodil sem graf z brzdy,totéž bych bral co se týče hmotnosti...Vidlice big piston jsou patrné z obrázků...Sedlo trochu níž potěší,ale nic to ještě nevypovídá,jak se na tom bude sedět...Zadní centrál je taky patrný z fotek...Jak to bude fungovat,zatím nikdo neví..Jediný,co mě zaujalo je možnost posunout zadní kolo...Co s řetězem???to tam bude nějaký napínák???Jinak si myslím,že je to zajímavá možnost,ale už vidim běžnýho uživatele,jak zkracuje popřípadě zase prodlužuje řetěz,aby si posunul rozvor...

edit.:chyby

Naposledy editováno 29.10.2010 08:47:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 14.5.2024 v 07:38 SPIJKER
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist