bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV Mille - Vzduchovej filtr
23.8.2010 v 18:02
čau chlapi,

scháním na netu originální papírovej filtr na Mille a nemůžu najít, všude jen vysocepropustný varianty začínající na dvanácti stovkách. Původní filtr je papírovej, tak by měl zase jít koupil ne?

(reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 18:06 | Nahoru | #2
Whistler> hele, s papírákem si moc nepomůžeš... možná ho někde seženeš za polovic, ale zase si vem že ten pratelnej ti vydrží mnohem dýl... projeď motobazar, každou chvíli tam někdo nabízí levný BMCčka...

RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 18:08 | Nahoru | #3
hehe řešil jsem stejny problem ani ve spiritu ho nemeli ale jestli chces mam tu jeden vysokopropustnej tusim ze DNA a za 400kilca ti ho necham:))))))

RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 18:09 | Nahoru | #4
papírovej vyjde dráž... taky jsem ho kdysi sháněl a nesehnal, dal jsem tam KN

1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:01 | Nahoru | #5
Co máš proti pratelnému vysoce propustnému filtru? Počkej až ho tam dáš, jestli sem to dobře pochopil, nemáš na Milluně laďák, o to víc půjde filtr slyšet a věř že to stojí za to!!! Ten ryk zpod nádrže je návykový.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:04 | Nahoru | #6

ZdenoFido>Co máš proti pratelnému vysoce propustnému filtru? Počkej až ho tam dáš, jestli sem to dobře pochopil, nemáš na Milluně laďák, o to víc půjde filtr slyšet a věř že to stojí za to!!! Ten ryk zpod nádrže je návykový.



on myslí jenom vložku do airboxu, řekl bych...

Naposledy editováno 23.08.2010 22:05:04

RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #7
na http://www.partsdepot.cz/ je za 521Kč nebo to je nějaký jiný?

(reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:09 | Nahoru | #8

FiZzeR>on myslí jenom vložku do airboxu, řekl bych...


No dyť já taky, kužel bych tam necpal, už jen kvůli náporovému sání a navíc kužel v air boxu je nanic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:09 | Nahoru | #9

FiZzeR>on myslí jenom vložku do airboxu, řekl bych...


No dyť já taky, kužel bych tam necpal, už jen kvůli náporovému sání a navíc kužel v air boxu je nanic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:11 | Nahoru | #10
ZdenoFido> jakej kužel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:21 | Nahoru | #11
FIZzeR: No já myslel vysoce propustný filtr jako K&N, BMC, DNA ve tvaru originální vložky. Někdy se dávají přímo na sací potrubí vzduchové filtry ve tvaru kuželu (nebo válce), tenhle kužel sem myslel, že na RSV asi není úplně to pravé. Tyhle filtry jsou pratelné= čistitelné, narozdíl od papírových. A i když použijr vložku K&N motorka bude víc ryčet zpod nádrže, kde je airbox. Ve spojitosti s laďákem sem to prve zmínil protože originál výfuk je tišší a filtr půjde spíš slyšet.

(reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:25 | Nahoru | #12
ZdenoFido> jo tak, tak v tom případě mám kužel kn vložka oproti papíráku zvukově poznat nebyla (možná jo, už je to dlouho...ale kdyby to byl nějakej markantní rozdíl, tak bych si to pamatoval) a výkonově taky ne.

teprv až otevřený sání naučilo millku zpívat

RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:26 | Nahoru | #13


(komentáře autorky videa radši neposlouchejte )

RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:32 | Nahoru | #14
To ti jelo jen na jeden válec nebo co?? řadíš, řadíš, řadíš a rychlost žádná

Komentáře kameramanky to aspoň zachraňují

1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:39 | Nahoru | #15
Hmmmmm pěkný,
ale tímhle si přišel o náporové sání, ne? Ikdyž pravda V2 není o top speed kdy se výhody náporu projevují.
Já nejdřív měl se seriovými výfuky vložku K&N a Falco začalo chrochtat , ale pravda v airboxu... Tohle je zas někde jinde
Jak si vyřešil tu hadička co vede do airboxu tuším zespod, myslím že to je odvětrání klikové skříně schované pod filtrem. Pěkně odstíněné od tepla a při zachování náfuků to má při jízdě přísun čerstvého vzduchu, pěkná práce. Už vím co bude příště...

(reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 22:53 | Nahoru | #16
ZdenoFido> je to tak, přijdeš tím o náporové sání, ale rozdíl jsem nepoznal. Holt nejezdím tak rychle ale co je bez diskuze je fakt, že spodek a hlavně střed hodně získaly na síle a zlepšila se reakce na plyn. odfuk klikovky je taky vyřešenej (přes filtr), je skovanej (z pohledu motorky) na levý straně pod tou hliníkovou plotnou.

1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:07 | Nahoru | #17
Todle mě docela zájímá, jaký jsou + a - téhle úpravy??? Přidá to nějakou kobylu nebo Nm??? Jak jde ještě nadupat motor RSV krom úpravy od Ammana?

1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:14 | Nahoru | #18
mě nějak ty vysocepropustný filtry neoslovily. Za dob kdy jsem jezdil karbecový mašiny jsem do těhlě věcí nechtěl investovat hlavně kvůli rozhození směsi a nutnosti koupi Dynojetu, ladění na brzdě, jen komplikace. Vždycky jsem jezdil origo papírák, s mým kilometrovým nájezdem na jednu motorku jsem životnost neřešil. Na bavlněnech filtrech mi nejvíc vadí, údržba, zvýšená spotřeba a prostě tem filtrům nevěřim už jsem několikrát viděl jak borci měli "hustej kužel" ale při pohledu z blízka bylo vidět jak jim z něj zbyla jen ta síťka, bavlnu odvál čas a motor si přes to jemný pletivo pěkně nasával jemnej prach. výbrus za jízdy Jak by se pohodnul tenhle vysocepropustnej filtr se sériovým laufem na Mille? kdybych ho tam dával s průchozím laďákem tak samozřejmě dám i čip a o správnou bohatší mapu je postaráno, takhle půjde vzduchu víc, ale stříkačka tam bude plivat furt stejně ..takže to bude chudý. Nerad bych došel k tomu že po instalaci filtru mi to pojede hůř, jako je tady X vláken...a jak jsou z toho borci vykulení

O kolik se vám zvedla spotřeba po instalaci filtru a případně laďáků?

co jsem tak pozoroval u svojí Mille, tak žere cca kolem 8l na sto, přisuzuju to tomu zasranýmu vzducháči, takže doufám že to půjde dolů, pravda je že to teď často podtáčím kolem 5k RPM(četl jsem že je pro spotřebu lepší držet otáčky 6-8k RPM) rád bych se dostal na těch 7l při rozumný jízdě, nejsem žádná socka, ale projezdit za tejden dvojku je problém

RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:17 | Nahoru | #19
časem plánuju otevřenej lauf, ale co to tady čtu, ohledně tý vaty, tak se mi do toho moc nechce taky se trochu bojím tý zvýšený spotřeby

ale zvuk sériáku už mě přestává bavit, chci aby se děti bály ..jako když jsem měl ZXR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:25 | Nahoru | #20
Whistler> hele, chudý to nebude. ty airboxový vložky jsou víceméně 1:1 náhrada papíráku. ale pozor, jak ty píšeš - není to bezúdržbovej ani nesmrtelnej filtr. a i to, že propustnější filtr = víc bordelu co projde skrz, je pravda, nicméně nebál bych se toho, mnohem větší opotřebení (za předpokladu že je filtr v pořádku a dobře udržovaný) ti způsobí studenej start

jinak stran tý spotřeby, u mě je ta křivka spotřeby taková zvláštní, když jedu klobouka, žere až 13 (nekecám, mám na to svědka - slečnu se kterou jsem jezdil na její první vyjížďky), když jedu svižně -tzn směska okresek okolo 160km/h s hodně vesnicema, sem tam říznutý kouskem dálnice do 200, hodně prudkejch odpichů (miluju ten nástup V60 ) často i s bagáží na zádech a jsem schopnej jezdit i za 6. no a když jedu "střelbu" (grassel taktně mlčí ) tak se to zase šplhá k těm obligátním devíti desíti.

Naposledy editováno 23.08.2010 23:28:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:38 | Nahoru | #21

urbii>Todle mě docela zájímá, jaký jsou + a - téhle úpravy??? Přidá to nějakou kobylu nebo Nm??? Jak jde ještě nadupat motor RSV krom úpravy od Ammana?



Názory jsou značně rozporuplné, někteří tvrdí že to ubere vršek a přidá spodek, jiní zase že to přidá 2-5 HP v celým rozsahu... je toho hodně popsaného na rsvzone a apriliafóru. já se nepřikláním k žádnému názoru, jen čistě můj subjektivní dojem je že to "cpe líp vocpoda jak tédéíčko s červenym íčkem" ale na brzdě jsem s tím zatím nebyl. ale i kdyby to nějakej ten kobyl a nějakej ten ňůtnův metr ztratilo, tak za tu zvukovou kulisu to rozhodně stojí

jináč V990 má velké rezervy, ale nic není zadarmo. nejvíc koní z ní vyrazí samosebou pan amann, ale jsou i další populární úpravy které v jeho repertoáru nejsou, jako např. zvětšování a zabrušování sacích a výfukových kanálů, odlehčování klikového mechanismu a všeobecně všech rotujících součástí (ultra hardcore moddeři i vyndávají vyvažovací hřídele ), štelovací rozvodový kolečka a vaření vaček což umožní vyšší točky (asi největší slabina tohohle motoru, pokud pomineme volnoběžku startéru - vačky jsou na hřídeli jen nalisovaný s velkou úhlovou tolerancí //proto ty štelovací rozvodový kola// a občas se stane že se pod plnou náloží na hřídeli pootočej... ) ... a vůbec, dalo by se popsat mnoho stran na toto téma... někde jsem dokonce zahlídl i jedno video 04+ RSV s kompresorem, no prostě bláznovina

RSV Mille - Vzduchovej filtr

23.8.2010 v 23:57 | Nahoru | #22
ten kompresor od SpoonValley racing vypadá dobře, dělali to i na 1098

(reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

24.8.2010 v 01:58 | Nahoru | #23

FiZzeR>Názory jsou značně rozporuplné, někteří tvrdí že to ubere vršek a přidá spodek, jiní zase že to přidá 2-5 HP v celým rozsahu... je toho hodně popsaného na rsvzone a apriliafóru. já se nepřikláním k žádnému názoru, jen čistě můj subjektivní dojem je že to "cpe líp vocpoda jak tédéíčko s červenym íčkem" ale na brzdě jsem s tím zatím nebyl. ale i kdyby to nějakej ten kobyl a nějakej ten ňůtnův metr ztratilo, tak za tu zvukovou kulisu to rozhodně stojí

jináč V990 má velké rezervy, ale nic není zadarmo. nejvíc koní z ní vyrazí samosebou pan amann, ale jsou i další populární úpravy které v jeho repertoáru nejsou, jako např. zvětšování a zabrušování sacích a výfukových kanálů, odlehčování klikového mechanismu a všeobecně všech rotujících součástí (ultra hardcore moddeři i vyndávají vyvažovací hřídele ), štelovací rozvodový kolečka a vaření vaček což umožní vyšší točky (asi největší slabina tohohle motoru, pokud pomineme volnoběžku startéru - vačky jsou na hřídeli jen nalisovaný s velkou úhlovou tolerancí //proto ty štelovací rozvodový kola// a občas se stane že se pod plnou náloží na hřídeli pootočej... ) ... a vůbec, dalo by se popsat mnoho stran na toto téma... někde jsem dokonce zahlídl i jedno video 04+ RSV s kompresorem, no prostě bláznovina



Díky za vyčerpávající odpověď Todle už jsou docela hard-core úpravy, mě by spíš zajímalo jestli nemá někdo zkušenosti třeba s Power Comanderem atd... Jestli to jako za ty prachy stojí. Myslím že Plejba jednou psal že mu to s tím Comanderem jede jen ve vrchu, ale možná se pletu

(reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

24.8.2010 v 02:06 | Nahoru | #24

FiZzeR>Whistler> hele, chudý to nebude. ty airboxový vložky jsou víceméně 1:1 náhrada papíráku. ale pozor, jak ty píšeš - není to bezúdržbovej ani nesmrtelnej filtr. a i to, že propustnější filtr = víc bordelu co projde skrz, je pravda, nicméně nebál bych se toho, mnohem větší opotřebení (za předpokladu že je filtr v pořádku a dobře udržovaný) ti způsobí studenej start

jinak stran tý spotřeby, u mě je ta křivka spotřeby taková zvláštní, když jedu klobouka, žere až 13 (nekecám, mám na to svědka - slečnu se kterou jsem jezdil na její první vyjížďky), když jedu svižně -tzn směska okresek okolo 160km/h s hodně vesnicema, sem tam říznutý kouskem dálnice do 200, hodně prudkejch odpichů (miluju ten nástup V60 ) často i s bagáží na zádech a jsem schopnej jezdit i za 6. no a když jedu "střelbu" (grassel taktně mlčí ) tak se to zase šplhá k těm obligátním devíti desíti.



S tou spotřebou to mám taky tak 6 - 15litrů
6 - kochačka
15 - okruh
Já radši spotřebu u motorky neřeším

1 reakcí na tento příspěvek RSV Mille - Vzduchovej filtr

24.8.2010 v 20:18 | Nahoru | #25
kua 15litru??? to zapominate sundat retez od lampy a tahate ji za sebou ne???? ja to teda nepocitam ale pres 10 na silnici dle me nejde

Fizzer je bourak na tom motoru makalo 40 indženýrů a fizz v garáži rozhodne "všechno špatně" udělam to líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

24.8.2010 v 20:24 | Nahoru | #26

Milosek.m>kua 15litru??? to zapominate sundat retez od lampy a tahate ji za sebou ne???? ja to teda nepocitam ale pres 10 na silnici dle me nejde

Fizzer je bourak na tom motoru makalo 40 indženýrů a fizz v garáži rozhodne "všechno špatně" udělam to líp



hele, prakticky každej motor má rezervy, větší či menší, daný výrobou - s ohledem na používanou technologii, cenu výroby dílu a životnost dílu. vem si například, že V990 měl nejprv 86kW, od 01 94kW a od 04 102kW... a přitom je to víceméně ten samej motor. Prostě během času se dělají nějaký optimalizace

a pokud narážíš na to otevřený sání, tak to jsem šel jen cestou kterou už přede mnou prošlo mnoho lidí a která je prozkoumaná. tak jsem si říkal, vyjde to na pár korun tak proč to nezkusit - a jsem spokojen

(reakce na) RSV Mille - Vzduchovej filtr

24.8.2010 v 20:53 | Nahoru | #27
FiZzeR> ale jo to mi je jasny ze kazdej motor ma rezervy ale ty inženyri vedi proč a pak nejaka ta chytra hlava pride na nejakou tu optimalizaci po nejakym case
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist