Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
PetrXX>GRASSEL> je to vždycky o tom, že kdo umí, ten umí já sám mám třeba vždycky ukrutný strach z kamínků v zatáčce, protože jsem na tom kdysi ulítl do pole, což v autě neřeším
čtyři široký papuče tě prostě podrží, i když jseš troubelín s kšiltemdozadupyčovoe v autě od fotra a blonckou na klíně
To je pravda no.
Ja mam srovnani z Mostu z okruhu. Na motorce sem postupne vylezl z 2:10 na 2:00. Pak sem tam byl s autem, trat jsem znal, a jel sem 2:24 (Pontiac Firebird 5.7, 285 koni), kamos co trat neznal, tak 2:16 (Porsche Cayman, 270koni), mel do zatacek asi lepsi auto a zanovni stav. Jezdila tam na okruh upravena Octavia I, ta jezdila kolem 1:58. Jeste tam byla Pagani Zonda, ta asi 1:30-40. Myslim ze se Most da srovnat s okreskou a z tech casu vidim, ze bych tam autu ujel. Problem je v tom, ze na motorce to do zatacky, do ktery nevidim, neposlu bezstarostne jako na okruhu. Autem jo, protoze tam staci zadupnout brzdy a plech neco pobere. Navic z casu na okruhu nejde poznat zda je auto v zatacce rychlejsi a pak ztrati vic jinde, coz je ale asi pravdepodobna varianta. Motorka ma vyhodu zas vetsiho polomeru zatacky (muze si vic najet). Je to zajimavy srovnani, ale asi kde to znam, tak bych byl s motorkou rychlejsi (krom maleho mnozstvi specialnich aut).
Bubrak ZX10R>To je pravda no.
Ja mam srovnani z Mostu z okruhu. Na motorce sem postupne vylezl z 2:10 na 2:00. Pak sem tam byl s autem, trat jsem znal, a jel sem 2:24 (Pontiac Firebird 5.7, 285 koni), kamos co trat neznal, tak 2:16 (Porsche Cayman, 270koni), mel do zatacek asi lepsi auto a zanovni stav. Jezdila tam na okruh upravena Octavia I, ta jezdila kolem 1:58. Jeste tam byla Pagani Zonda, ta asi 1:30-40. Myslim ze se Most da srovnat s okreskou a z tech casu vidim, ze bych tam autu ujel. Problem je v tom, ze na motorce to do zatacky, do ktery nevidim, neposlu bezstarostne jako na okruhu. Autem jo, protoze tam staci zadupnout brzdy a plech neco pobere. Navic z casu na okruhu nejde poznat zda je auto v zatacce rychlejsi a pak ztrati vic jinde, coz je ale asi pravdepodobna varianta. Motorka ma vyhodu zas vetsiho polomeru zatacky (muze si vic najet). Je to zajimavy srovnani, ale asi kde to znam, tak bych byl s motorkou rychlejsi (krom maleho mnozstvi specialnich aut).
ty wole tak ta zonda to je husty!
Bubřáku.. to ze to do zatacky kam nevidis neposles bezstarostne je v pohode...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |