mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
posmiros>normálně řadím o 2 kvalty dolu bez meziplynu
no to já taky hele pokud mluvíme třeba z 6 na trojku neni problém bez meziplynu ale třeba z trojky na jedničku jupí létající čestmír
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
stepos79>no to já taky hele pokud mluvíme třeba z 6 na trojku neni problém bez meziplynu ale třeba z trojky na jedničku jupí létající čestmír
z trojky na jedničku? tak to je u mě krajina snů těch nejhorších možnejch, a to i s meziplynem
Naposledy editováno 08.07.2010 14:01:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
stepos79>no to já taky hele pokud mluvíme třeba z 6 na trojku neni problém bez meziplynu ale třeba z trojky na jedničku jupí létající čestmír
jo tak to už se mi párkrát stalo že jsem z 3 šoupnul na jedničku a nebo ve vysokých otáčkách z 2 na 1, to mi párkrát klouznul zadek ale kvalt tam šel dobře bez problémů