globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 14:02 | Nahoru | #1

stepos79>no to já taky hele pokud mluvíme třeba z 6 na trojku neni problém bez meziplynu ale třeba z trojky na jedničku jupí létající čestmír


jo tak to už se mi párkrát stalo že jsem z 3 šoupnul na jedničku a nebo ve vysokých otáčkách z 2 na 1, to mi párkrát klouznul zadek ale kvalt tam šel dobře bez problémů

(reakce na) meziplyn při podřazování

8.7.2010 v 14:06 | Nahoru | #2

posmiros>jo tak to už se mi párkrát stalo že jsem z 3 šoupnul na jedničku a nebo ve vysokých otáčkách z 2 na 1, to mi párkrát klouznul zadek ale kvalt tam šel dobře bez problémů



já nezapomenu v Mostě na cílovce si říkám dvě kola po sobě joo máš tam 6 Štěpo teď to musíš zkopat na dvojku do šikany no tak kopu kopu a ona jednička tak motka zacukala a chcípla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist