globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kryty nohou
7.7.2010 v 11:28
Rád bych se podělil o zkušenost s kryty nohou na motorce, které jsem si vyrobil a instaloval na svoji Kavu ZR7. Dovedu si představit reakce některých "orthodoxních naháčů", já se ale netajím tím, že z motorky dělám cesťáka se vším všudy tak, aby mi vyhovovala co nejvíce. Samozřejmě hledím nejen na užitné hodnoty, ale i na estetický vzhled. Pro ty z vás, kteří by měli zájem mě třeba následovat, mohu poslat foto.
Kryty jsem vyřízl z 4 mm silné tmavě kouřové desky plexiskla a připevnil je vedle motoru zleva zprava tak, aby kryly holeně nohou včetně kolen. Dbal jsem na to, aby žebrování motoru zůstalo volné a kryty jsem instaloval tak, že jsou 2x zešikmené. Jednak dolů a jednak do stran tak, aby vzduch obtékal boky motorky. Jsou vysoké 380 mm a široké (v užším místě) 105 mm. První kryty byly nižší, nekryly dostatečně kolena a byly širší o 15 mm. Proto jsem vyrobil druhé a ty plní svoji funkci dokonale. Otestoval jsem je teď 4 denním výletem na Slovensko, kdy jsme si s manželkou užili všeho - vedra, zácpy na silnicích (začaly dovolené), při zpáteční jízdě souvislý déšť i prudké lijáky doplněné tak silným větrem, že jsme se museli skrýt, prostě všehochuť. Kryty se osvědčily nad očekávání dobře a když to viděl kolega, který jel s námi, chce je taky. Kryty jsou obalené muškami a špínou a moje kalhoty jsou čisté. Za deště suché a za celou cestu jsem si nemusel natáhnout kalhoty nepromoky, pouze jsem si vzal bundu. Podobně dobře dopadly kalhoty manželky za mnou. Do jisté míry kryty kryjí i boty, které nebyly mokré a nohy v nich zůstaly suché. Boční kufry nejsou olepené muškami i špínou z deště, pouze trochu zezadu a zespoda od zadního kola. Zato horní kufr byl zezadu totálně špinavý z turbulencí za námi.
Byl jsem zvědav na spotřebu, byla 5,1 litru/100 km - dva lidé, 3 plné kufry a tankvak. Ujel jsem 1 146 km průměrnou rychlostí 72,3 km/h, jel jsem hodně po dálnicích. Pro srovnání - loňské Alpy jsme jeli stejně naložení za 5,2 l. Letošní Orličky ve dvou bez bagáže na den za 4,8 litru. Jenom dodám, že na předním blatníku mám namontované tzv. plastové prodloužení blatníku, což hodně pomáhá za deště. A poslední věc - měl jsem trochu obavy, zda teplo z motoru nepoškodí plexikryty, ani ne za jízdy, ale při zastavení. No problem!

2 reakcí na tento příspěvek Kryty nohou

7.7.2010 v 11:31 | Nahoru | #1
Nahoď nějaký fotky,ať víme,jak to vypadá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryty nohou

7.7.2010 v 12:02 | Nahoru | #2

Haesty>Nahoď nějaký fotky,ať víme,jak to vypadá

7.7.2010 v 12:28 | Nahoru | #3

Danielos>

7.7.2010 v 12:35 | Nahoru | #4
jestli to vypadá jak klasické revmaplechy na Jawě,tak potěš

7.7.2010 v 12:46 | Nahoru | #5

Haesty>Nahoď nějaký fotky,ať víme,jak to vypadá

1 reakcí na tento příspěvek Kryty nohou

7.7.2010 v 12:47 | Nahoru | #6
Hele, vypadáš na těžkého profíka, co umí s plexi.
Mám dva dotazy - poznáš nějak (třeba kápnutím chloroformu nebo jinak) od sebe PMMA a polykarbonát? Vybírám lepidlo a chci koupit správné.
Umí někdo v ČR vařit plexi tak, jak se vaří plasty, tj. tyčka, která se za horka přidává do místa svaru?
Díky za odpověď všem, kteří se tím živí. Odpovědi typu JPP - těmi prosím nezamořujte dotaz.

7.7.2010 v 12:47 | Nahoru | #7
Rád bych se mrkl na fotku, ale meil mi s tím nezasírej, kdyžtak to hoď sem .... nevím proč tolik tajností a posílání fotek ... Následovat ě rozhodně nehodlám, ale rád se mrknu ...

7.7.2010 v 12:50 | Nahoru | #8
rrss> Nejvetsi profik s plexi je nas Mates z JWM.info...zeptej se jeho, urcite poradi, ukaze, sezene, vyrobi...

1 reakcí na tento příspěvek Kryty nohou

7.7.2010 v 14:23 | Nahoru | #9
Plácám se přes čelo, říkám si "no jasně" a píšu mu PM. Díky.

7.7.2010 v 14:58 | Nahoru | #10
rrss> Napis mu na jwm nebo na icq...sem moc nechodi...

4.9.2010 v 07:36 | Nahoru | #11
Ahoj. Podle toho co jsi napsal to může vypadat dobře a hlavně to plní svůj účel. Já když jedu bez pořádného oblečení, tím myslím jen v ryflích, tak si kolena pálím o žebra. Tak jestli tě můžu požádat, pošli mi prosím tě nějaké fotky na Email. Dík a vícce takových dobrých nápadů.

15.2.2011 v 21:31 | Nahoru | #12

Na to se vy...sezen si It.tuning kit jako mam ja i s tur.plexi a budes KURDE HAPPY!
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112