paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Je mi 18, mám k dispozici 29 000,- a jsem v háji..
Zdravíčko.

Mám takovej problém. Začíná sezóna a já jsem minulej rok šetřil prachy, abych nemusel tento rok řešit problém, když budu chtít něco normálního koupit. Nakonec to je přesně tak, jak jsem nechtěl. Mám z vlastních prostředků 29 kapříků a nevím co s nima. Řidičák mám měsíc a teď marně tápám po nějaké mašině v týhle cenový relaci(plus minus 3000). Moc se ještě v motorkách neorientuju, ale aji tak jsem už něco málo pochytil.

napadlo mě třeba tohle: 1. Cagiva Mito EVO 125
http://www.tipmoto.c...94-mito-125-evo.html
- vypadá pěkně a líbí se mi, ale slyšel jsem, že si bere kolem sedmi a to se bojím, že mě za chvilku sežere

2. Honda CBR 125
http://www.tipmoto.c...57532-cbr-125-r.html
- ta si zas nebere skoro nic, ale je maličká

3. Suzuki GS 500 25kw
http://www.motoinzer...424456-gs-500-e.html
-líbí se mi ale netuším jak to je se spotřebou a nestojím o to, aby se mi za pár měsíců pojebala. Přece jenom je to babička. Vím, že je tady otevřená, mohl bych si ale v týhle relaci najít klidně nějakou jinou zavřenou. Zabít se nechci.

Ať to vezmu z jakýkoliv strany, tak jsem úplně v prdeli a nevím do čeho jít
Ocením každou pomoc.
Dík moc.

1 reakcí na tento příspěvek Je mi 18, mám k dispozici 29 000,- a jsem v háji..

29.6.2010 v 18:13 | Nahoru | #1
Viděl bych to na dvě stěžejní věci při výběru.

1. Moto by měla být v dobrým stavu,aby jsi se pak nevysypal na dílech a servise. Proto si nejlíp vzít někoho sebou, kdo ví jak má znít a vypadat danej typ co kupuješ.

2. Čím mín válců tím mín komplikací a jestli nejsi zrovna technik, tak to pro tebe platí dvojnásob. (Ušetříš na dílech, na ventilech při garančce, atd.)

Věci dokoupíš časem, řeším to podobně. Viděl bych to na nějakej jednoválec 4T a nebo klasiku. GS500, CB 400,450. Důležitý je minimalizovat další výdaje na opravy už při nákupu, pak je šance, že si zajezdíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je mi 18, mám k dispozici 29 000,- a jsem v háji..

29.6.2010 v 19:28 | Nahoru | #2

Venda>Viděl bych to na dvě stěžejní věci při výběru.

1. Moto by měla být v dobrým stavu,aby jsi se pak nevysypal na dílech a servise. Proto si nejlíp vzít někoho sebou, kdo ví jak má znít a vypadat danej typ co kupuješ.

2. Čím mín válců tím mín komplikací a jestli nejsi zrovna technik, tak to pro tebe platí dvojnásob. (Ušetříš na dílech, na ventilech při garančce, atd.)

Věci dokoupíš časem, řeším to podobně. Viděl bych to na nějakej jednoválec 4T a nebo klasiku. GS500, CB 400,450. Důležitý je minimalizovat další výdaje na opravy už při nákupu, pak je šance, že si zajezdíš.



Cože??? Tys upad, ne? Čím míň válců, tím míň komplikací??? Mito má jeden, a nadělá více problémů jak 2 u GS, popř. 4 u Gixxera, CBR, apod!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 12 22.6.2024 v 09:55 nevo7
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 6 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2895 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R Hugomela12273i3jek 2 12.6.2024 v 07:32 Finalex
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent


TOPlist