globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak poznat jízdu blízko limitu
 
8.6.2010 v 21:18
Hojte,

chci se zeptat zkušenějších, jak se dá poznat, že se blížím jízdě, co motorka (a hlavně pneumatiky) ještě "pobere", neboli jízdě blízké limitu. Ptám se na jízdu jak na okruhu, tak i v provozu. Mám VTR1000F a Bridgestony BT021.
Prosím, posílejte pouze seriozní rady.
(příspěvky typu "když spadneš jedeš přes limit" nebo "vyměň pneu nebo motku" nejsou to, co mi pomůže).

Dík za rady.
M.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu

9.6.2010 v 21:25 | Nahoru | #1
logika mi mozna spatne rika, ze gumu muzu jezdit az na okraj a v te chvili ma urcitou kontaktni plochu. ale pak muzu motorku poklopit jeste vic. guma bude az na okraj, ale zmensi se kontaktni plocha gumy, nebude s vozovkou tak velka az ke stredu gumy, ale presto takhle muzu jet. bude mensi kontaktni plocha, ale stale dostatecne velka aby nedoslo ke ztrate adheze?
dava to smysl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat jízdu blízko limitu

9.6.2010 v 21:28 | Nahoru | #2

vsh>logika mi mozna spatne rika, ze gumu muzu jezdit az na okraj a v te chvili ma urcitou kontaktni plochu. ale pak muzu motorku poklopit jeste vic. guma bude az na okraj, ale zmensi se kontaktni plocha gumy, nebude s vozovkou tak velka az ke stredu gumy, ale presto takhle muzu jet. bude mensi kontaktni plocha, ale stale dostatecne velka aby nedoslo ke ztrate adheze?
dava to smysl?



Jasně ale nikdo neví jak velká procha stačí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist