globalmoto_kveten





Téma: Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
 
28.5.2010 v 18:17
Ja vim ze to sem nepatri, ale co zkusim to. Tata me a segre koupil (v prosinci) Skodu Fabii 1,2 HTP 40kW. A a ejhle stratili jsme tlak na tretim valci. Prej casta vada tohohle motoru. Zkouseli jsme napsat o kulanci do Mlade Boleslivi, ale prej uz je to stare a nic nam nedaj. Nevite na kolik tak muze vyjit oprava. Diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

29.5.2010 v 09:54 | Nahoru | #1

Dolík....>služební 1.2 HTP 47 kw nebo kolik měla ta starší silnější verze najela asi 200 a umřela. ale nevím, co tomu bylo. já sem to auto opouštěl ve 185 tis. kupované nové, servisované, firemní... i když je pravda, že sme to asi točili hodně.. dálnice furt já 150, kolega okolo 170 atd... a to je dost...



offtop. 170? to jako fakt? z jakého kopce? Párkrát jsem jel s krátkou (ale silnější verzí motoru) a dostat se přes 155 byl celkem úspěch. BTW. podle mě nejhorší motor, co ve škodovce kdy vyplodili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

29.5.2010 v 11:23 | Nahoru | #2
Michal_999> nepsal sem, že to je maximálka tak sme s tím jezdili po dálnici. silnější verze na plzeňské dálnici 190 (měl sem i fotku) a slabší z liberca z toho velkého kopca 200 . to sou tachometrové údaje, kolik to jede doopravdy kdo ví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)

29.5.2010 v 11:33 | Nahoru | #3

Michal_999>offtop. 170? to jako fakt? z jakého kopce? Párkrát jsem jel s krátkou (ale silnější verzí motoru) a dostat se přes 155 byl celkem úspěch. BTW. podle mě nejhorší motor, co ve škodovce kdy vyplodili.



Ta novější 51 kW 140 150 po rovině, dálnici není trvale problém. Jak přijde kopec je to v háji. Myslím tím tak těch 120 a mluvím o plně naloženém autě. Spotřeba 8,1 s nezajetým motorem a při průměru řekněme 140. Na normálnícj okreskách si bere 6,1 na 100 - zase nezajetý motor. Takováta jistá aktivní bezpečnost při předjíždění na dálnici tam prostě chybí. Normální silnice a řekněme 90 až 110 zase žádný problém. Jako nákupní taška to je dobré a sem tam nějak dál bez trhání rychlostních rekordů, tak proč ne. Teď co facelift fabie II 1,2, tak tam by měla být trochu změna s mapou v řídící jednotce, takže trochu nižší spotřeba a stejné výkonové parametry. Změna by snad měla být právě v tom řetězu nebo něčeho kolem toho - přesně to neznám a tím by mělo dojít ještě k dalšímu omezení drnčivých zvuků (hlavně při rozjezdu).

Nikdy jsem nejezdil v té první 40kw to je asi hodně špatné. Ty nové nemoc hezké fabie už ale jedou o kousek jinak a pro jistý účel dostačující. Dával jsem si zkušební jízdu v Hondě Jazz a tam musím říci, žeten jejich třívalec je někde jinde, ale zas ta cena, to ten tozdíl v ceně raději projezdím.

Naposledy editováno 29.05.2010 11:46:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist