globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K&N filtr - jak spávně vyprat?
23.5.2010 v 19:21
Dnes jsem se dal do praní K&N filtru a v návodu jse se nedočet kolik oleje na filtr nastříkat a jestli stačí jen z jedné strany nebo z obou. Máte stím někdo nějaké zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek K&N filtr - jak spávně vyprat?

23.5.2010 v 19:26 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

23.5.2010 v 20:56 | Nahoru | #2
Michal1011> Já četl jen návod co byl přiložen k čistící sadě a tam to bohužel takhle popsané není.

(reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

23.5.2010 v 21:04 | Nahoru | #3

technics>Michal1011> Já četl jen návod co byl přiložen k čistící sadě a tam to bohužel takhle popsané není.



pravdu máš

K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 05:51 | Nahoru | #4
Ja ti to reknu uplne presne. Ten olej je cervenej jen proto abys videl jestli je to po cele plose nebo ne. Po vycisteni je totiz bilej. Takze staci jen tolik aby byl proste cervenej.

K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 06:49 | Nahoru | #5
ty návody jsou k hovnu - hlavně ty kde jen nastříkat a pak opláchnout tekoucí vodou.
je to nějaká jarová sračka - nalej si toho trochu do kýble s vodou a vyper ho - vyčistí to mnohem líp, než to jejich nastříknutí a opláchnutí vodou.

stříkat olejem jen stranu z který jde špinavej vzduch - návod říká plát po plátu ale to je u skládanýho tak trochu pitomost :) barvou se taky moc řídit nejde.dávkování trochu nešikovný a blbě odhadnutelný je - napoprvý sem ho nestříkal nějak extra a i tak přeolejoval - z 9litrů mi stoupla spotřeba na 11 a díky špatný propustnosti to nahoře vůbec nejelo - musel sem vyprat a znova nastříkat.

a ten odkaz na návod je přesně ten na kulový, podle kterýho sem to dělal já a filtr byl stejně pořád obarvenej od oleje, tak pomohla až rada někoho odsud s tím kýblem..

1 reakcí na tento příspěvek K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 10:14 | Nahoru | #6
A čim to mažete? Tim jejich olejem, nebo něčim jinym? Často slýchávám, že se používá silikonovej olej.

1 reakcí na tento příspěvek K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 10:17 | Nahoru | #7
já se přivtírnu, jak je to s molitanovejma filtrama? typu pipercross apod... po jakým intervalu se maj čistit? mi někdo tvrdil že 3tis... což mi přijde nějak málo

K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 10:20 | Nahoru | #8
Podle navodu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 10:22 | Nahoru | #9

FiZzeR>já se přivtírnu, jak je to s molitanovejma filtrama? typu pipercross apod... po jakým intervalu se maj čistit? mi někdo tvrdil že 3tis... což mi přijde nějak málo



baj voko, podle toho jak je spinavej... tisice km se nedaj rict protoze kazdej jezdi jinak,jinde... na KN strankach najdes ze se jejich filtr pere asi po 40tis km :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 10:39 | Nahoru | #10
assassin> píšou dokonce 50 tis mil

Fizzer> jestli je pravda že triumphy maj Pipercross jako oem jak se uvádí na jejich stránkách, podíval bych se jakej maj interval pro představu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 10:41 | Nahoru | #11

Stev>assassin> píšou dokonce 50 tis mil

Fizzer> jestli je pravda že triumphy maj Pipercross jako oem jak se uvádí na jejich stránkách, podíval bych se jakej maj interval pro představu.



ja sem byl linej to hledat:) ale pamatuju si ze tam maj nakou hroznou volovinu:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 10:50 | Nahoru | #12
assassin> kterou myslíš? Tu o lepší filtraci, zlepšení výkonu nebo zmenšení spotřeby? Ale třeba je to pravda, ověřit to nemůžu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 11:09 | Nahoru | #13

Stev>assassin> kterou myslíš? Tu o lepší filtraci, zlepšení výkonu nebo zmenšení spotřeby? Ale třeba je to pravda, ověřit to nemůžu



no spis me zarazi tech 50tis mil... vyrobce u svyho papirovyho kterej ma obvykle o dost vetsi plochu uvadi par tisic km a oni tam vysvihnou cislo ze by to v cechach nikdo ani nikdy necistil, tady snad ani motorky s 50tis mil nejsou :)

ty ostatni jsou teoreticky mozny,kdyz je u nektere motorky filtr ta hlavni restrikce tak by mohlo dojit k ochuzeni smesi a to pak by mohlo min zrat i vic jet:)

(reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 11:14 | Nahoru | #14

assassin>no spis me zarazi tech 50tis mil... vyrobce u svyho papirovyho kterej ma obvykle o dost vetsi plochu uvadi par tisic km a oni tam vysvihnou cislo ze by to v cechach nikdo ani nikdy necistil, tady snad ani motorky s 50tis mil nejsou :)





Já vím, psal jsem to víceméně ze srandy. Je to divný, ten interval mi připadá použitelnej tak pro kamión a rena reinse

(reakce na) K&N filtr - jak spávně vyprat?

24.5.2010 v 14:28 | Nahoru | #15

CharlitoCZ>A čim to mažete? Tim jejich olejem, nebo něčim jinym? Často slýchávám, že se používá silikonovej olej.



slýcháváš od koho? :) to je jako když sem od kolegy slýchával, že lije do DRka autovej mogul a taky na to jezdí - ale i přesto liju do motorky motorkovej. čistící a mazací sada Tě vyjde na 400,-, dá Ti to na vcelku dost použití, takže pár desítek tisíc kilometrů - a šetřit na něčem, co filtruje vzduch do motoru, by se mi dvakrát nechtělo :)
ale jinak samo, třeba by stačil, jen je blbý, že vlastně nemáš jak to ověřit, jestli je dobrej, ne? už jen proto u takovejch věcí dávám to, co je doporučený výrobcem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist