globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K6 vs K7
13.5.2010 v 15:13
Zdravím všechny uvažuji o téhle motorce jak je velkej rozdíl mezi těmito modelema, např. náročnost na údržbu, spolehlivost, výkonost, ovladatelnost na co si dát pozor při koupi atd. díky za odpověď


Naposledy editováno 13.05.2010 15:14:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

15.5.2010 v 18:49 | Nahoru | #91
BlackSabbath> Ladák je jeden a ladáky jsou dva už to chápeš.

(reakce na) K6 vs K7

15.5.2010 v 19:09 | Nahoru | #92
jomoto> nebo 3, 4...

(reakce na) K6 vs K7

15.5.2010 v 20:38 | Nahoru | #93

2LEKO>Suzuki GSX-R1000 2005-2006 (K5, K6)
motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 999 cm3
Vrtání x zdvih: 73,4 x 59 mm
Kompresní poměr: 12,5:1:1
Max. výkon: 185 k (138 KW) 12000 (ot/min)
Max. točivý moment: 117 Nm 10000 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva
mazání: mokrá skříň
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová převod
spojky: mokrá skříň, vícelamelová
primární převod: ozubenými koly 1.553 (73/47) pohon
typ pohonu: řetěz s O-kroužky 2.529 (43/17) pohon
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 125/135 mm
závěs / stopa: 66,2°/98 mm
rozvor: 1415 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: dvojitá kotouč,
Brzdy vzadu: kotouč,
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 720 mm
Výška: 1130 mm
výška sedla: 810 mm
světlá výška: 125 mm
poloměr otáčení: 3,4 m
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 172 kg
Jiné údaje
akumulátor: 12V 36.0 kC (10Ah)/10 HR
startér: elektrický
převodovka
1: 2.562 (41/16)
2: 2.052 (39/19)
3: 1.714 (36/21)
4: 1.500 (36/24)
5: 1.360 (34/25)
6: 1.269 (33/26)

Suzuki GSX-R1000 2007- (K7)



motor
kapalinou chlazený, 4 dobý, 16 ventilů, 4 válcový řadový motor, DOHC,
Zdvihový objem: 988 cm3
Vrtání x zdvih: 73 x 59 mm
Kompresní poměr: 12:1:1
Max. výkon: 160.5 k (119.7 KW) 10800 (ot/min)
Max. točivý moment: 110 Nm 8400 (ot/min)
Plnění motoru: vstřikování paliva, 44mm průměr difuzoru
Přenos výkonu
převodovka: 6ti stupňová
primární převod: ozubenými koly
typ pohonu: řetěz s O-kroužky
Rám, odpružení
Rám: hliníkový dvojitý spojený
odpružení předního kola: Kayaba obrácená vidlice, 43 mm rozměr duše
nastavitelná: plně nastavitelná
zadní odpružení: monoshock
nastavitelná: plně nastavitelná
zavěšení kola: 130/130 mm
závěs / stopa: 24°/96 mm
rozvor: 1410 mm
Brzdy
Brzdy vpředu: 300 mm plovoucí dvojitá kotouč, 4 pístkový Tokico třmen
Brzdy vzadu: 220 mm kotouč, plovoucí, 2 pístkový třmen
pneumatika
Přední kola: 17 vybrat
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 17 vybrat
Zadní kola: 190/50 ZR 17
ROZMĚRY, hmotnost
Hmotnost: 2045 mm
Šířka: 715 mm
výška sedla: 830 mm
světlá výška: 130 mm
kapacita palivové nádrže: 18 l
suchá hmotnost: 168 kg
celková hmotnost: 201 kg
Jiné údaje
startér: elektrický



Trochu mystejk to co tady uvádíš jako K7 je modelová řada před K5-6
Jinak K7 oproti K6 krapet lepší na motor.

Naposledy editováno 15.05.2010 20:38:59

K6 vs K7

15.5.2010 v 21:02 | Nahoru | #94
Koupil bych, co se mně více líbí. Na okruhu jsem si líp pojezdil s K6, jinak na ježdění a cestování mně K7 sedne jak ulitá. Laufy dolů i s katalyzátorem a máš hmotnost až o 10 kg dolů. Je fakt, že K5,6 táhne od spodu jak divá ale jinak výkon i K7 stejně většinou nevyužiji. Mapy u K7 jsou absolutně k ničemu a ani je nepoužívám. Tudiž kup si, která se ti více líbí a neřeš to, asi tak

(reakce na) K6 vs K7

15.5.2010 v 22:53 | Nahoru | #95

jomoto>BlackSabbath> Ladák je jeden a ladáky jsou dva už to chápeš.


Tak takhle to bylo myšleno...

K6 vs K7

16.5.2010 v 00:24 | Nahoru | #96
Teda při představě, že vyjedu s litrovou bestií jako je gixxer na naše katastrofální silnice mezi tu pakáž za volantem, se mi ježí chlupy na koulích... Ale jak se řiká, proti gustu... Jinak podle mě jedno jesli K6 či K7, zabít se dá na obojim

2 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

16.5.2010 v 10:15 | Nahoru | #97
Nedemonizujte zase tolik tu K5/6...
Je to sice fakt dobra motorka,ale zase ze by se ji zadna jina nemohla rovnat a proto je treba si kupovat "stary votahaniny" si nemyslim...

K6 vs K7

16.5.2010 v 15:36 | Nahoru | #98
Jedine K6,merim tez 185 a poskladam se na ni uplne volne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

16.5.2010 v 15:39 | Nahoru | #99
ludanek> to co je pro jednoho stará votahanina je pro jiného nová motorka.......

navíc v případě že mi ta motorka bude vyhovovat víc než kterákoliv jiná motorka půjde stranou zda je to rok 1980 nebo 2010

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

16.5.2010 v 19:09 | Nahoru | #100
GRASSEL> Ja to nemyslel nijak urazlive, "stara votahanina" bylo schvalne v uvozovkach a jen jako primer..
Konec koncu K6 je jen o rok starsi nez moje motorka a ta je v dnesni prisny sbk dobe taky uz stara vrana..

jinak vim,ze K5/6 je fakt schopna motorka,ale nekdy mi prijde,ze se to s tou gloriolou trochu prehani....

(reakce na) K6 vs K7

16.5.2010 v 19:39 | Nahoru | #101
ludanek> jasně, já to chápu ale jen říkám že když si vybírám motorku pro sebe tak aby mi vyhovovala ve všech směrech a ne podle roku výroby například kdyby mi někdo dal vybrat mezi R6 01-02 a R6R 07 tak bez keců hned vemu 01-02 když bych to chtěl pro sebe protože na tý se mi jelo nejlíp seru na RV, zajímá mě to co je pro mě lepší ať je to třeba rok 1980 nebo 2010

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

18.5.2010 v 09:10 | Nahoru | #102

ludanek>Nedemonizujte zase tolik tu K5/6...
Je to sice fakt dobra motorka,ale zase ze by se ji zadna jina nemohla rovnat a proto je treba si kupovat "stary votahaniny" si nemyslim...


gixxer se démonizovat nemusí, ta už JE démonická. A proč ta gloriola? Zkrátka je THE BEST, nic víc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

19.5.2010 v 10:00 | Nahoru | #103

Tom_Riddle>gixxer se démonizovat nemusí, ta už JE démonická. A proč ta gloriola? Zkrátka je THE BEST, nic víc...



Neni THE BEST.. Minimalne ne pro dost velkou cast superbikeru a to,ze si ji oblibili v Motohousu a porad to rvou lidem do hlavy jeste neznamena,ze to tak je..

K6 vs K7

19.5.2010 v 10:22 | Nahoru | #104
ludanek: presne tak, THE BEST je bezhlava ZX10R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

19.5.2010 v 18:45 | Nahoru | #105
ludanek> Myslím že motohouse s tím nemá nic společnýho K5-6 je prostě krásná motorka co jede jako kokot a fakt je i hrozně příjemná (pro mě ne pro každého) a neříkám to kvůli tomu že je to GSXR, to s tím nemá co dělat. Třeba K7-8 je ale zase podle mě

K5-6 je stejná legenda jako je K1 přišla s něčím co se těžko překonává a to se cení a nezapomíná, chování a celkovej dojem YAMAHA má R1 1998

No ale jinak souhlas že některý o tom melou jako z knížky, těžko říct kdo to ale je?!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

19.5.2010 v 23:05 | Nahoru | #106

GRASSEL>ludanek> Myslím že motohouse s tím nemá nic společnýho K5-6 je prostě krásná motorka co jede jako kokot a fakt je i hrozně příjemná (pro mě ne pro každého) a neříkám to kvůli tomu že je to GSXR, to s tím nemá co dělat. Třeba K7-8 je ale zase podle mě

K5-6 je stejná legenda jako je K1 přišla s něčím co se těžko překonává a to se cení a nezapomíná, chování a celkovej dojem YAMAHA má R1 1998

No ale jinak souhlas že některý o tom melou jako z knížky, těžko říct kdo to ale je?!



Ja nejsem kovanej Yamaha-k.. Nerikam to proto,ze ted mam R1,tak je nejlepsi..mel jsem GSXR K1 i K2,nejsem zaujatej,ale nekdy uz se to neda poslouchat (cist)..jak nekdo tu K5 prezentuje.. Ja se prave kvuli tomu na ni tesil jako posuk a nakakonec jsem byl trochu zklamanej.. je paradni,ale nic navic jsem v ni nenasel..to je muj osobni nazor

(reakce na) K6 vs K7

20.5.2010 v 09:29 | Nahoru | #107

ludanek>.....mel jsem GSXR K1 i K2,nejsem zaujatej,ale nekdy uz se to neda poslouchat (cist)..jak nekdo tu K5 prezentuje.. Ja se prave kvuli tomu na ni tesil jako posuk a nakakonec jsem byl trochu zklamanej...



Podle me ta motorka jede jako blazen. Nerikam ani jsem nikdy netvrdil ze je nejlepsi na svete, nebo ze je buhvijak skvela (ma napr. objektivne slabe brzdy).
Presto mi neni moc jasne s cim jsi ji srovnaval, ani kde a jak, ze te zklamala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

20.5.2010 v 10:01 | Nahoru | #108
ludanek> no čéče nevím, asi seš první koho zklamala. Mě se to svezení fakt moc líbilo a co se týče motoru tak mi to průběhem přišlo stejný jak na K1-2, ani větší sílu jsem nepocítil kdybych nekouknul na tacho ale ta motorka jede krásně odspoda až nahoru, vůbec jsem neměl co bych jí vytknul...........
Naopak oproti ní mi R1-05 prostě přišla taková hrozně klidná...........nebavím se teď o tom že to ve spod nejede (to jsem čekal)
A to vůbec nemluvím o 05 1000rr tam je to oproti K5-6 jak pro ženskou

Ale jak říkám, ne každému to sedí ale seš asi první koho K5-6 zklamala

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

20.5.2010 v 13:55 | Nahoru | #109
GRASSEL> Dawe02> jak to rict... Nemyslel jsem zklamala jako ze nejede nebo je v necem spatna,ale po tech legendach,co ji predchazi jsem cekal "nezapomenutelnej zazitek" a to se proste nestalo.. Kdyby o ni vsichni tak nebasnili a sel jsem do toho bez prehnanyho ocekavani,treba bych nadsenej byl.. V neposledni rade ta konkretni motorka mela No name ladak,bez ty privery a plyn fungoval jako zapnout/vypnout a to me dost sralo

Svezl jsem se na ni cca 30 km na oblibeny silnici,z 90% zatacky na 3 a 4 kvalt. Porovnavam treba s novim Farou,nebo svoji R1,ktera ma teda trochu jinou mapu,takze je to asi neobjektivni..

Takze kdyz to zhrnu,nezklamala me ta motorka,ta je jak jsem uz psal paradni,ale spis ta legenda o ni.. Nevim,mozna jsem hovno fara,ale po projizdce jsem nemel nutkani svoji prodat a koupit si K6.. A nebo mi to zkazilo to cukani..A nebo ta konkretni stoji za houby..A nebo ma kazda legenda svuj konec

(reakce na) K6 vs K7

20.5.2010 v 14:05 | Nahoru | #110
ludanek> přívěra na to nemá vliv, tu poznáš fakt jen v totálním spodku a rozjíždění, jinak ne

ale chápu, pokud tě sralo něco s plynem tak už jen to ti znechutí motorku protože je to dost podstatná věc. No a pokud tě nenadchla tak přece každej nemáme stejný požadavky na motorku, podvozek, gumy atd.

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

22.5.2010 v 11:46 | Nahoru | #111
Nechválej ji jen v motohousu, k5 drtila konkurenci snad ve všech testech s rozdílem třídy. Ale co si budem nalhávat, řada gsx-r prostě diktuje tempo v supersportovních bajkách už od 85.roku, kdy tuhle třídu založila. Sice tu linii úspěchu narušil v fireblade, ten byl ale záhy zazděn legendárním SRADem 750, a pak R1, na kterou Suzi odpověděla prvnim gsx-r 1000 a erjedničku prakticky zesměšnila...

(reakce na) K6 vs K7

22.5.2010 v 13:26 | Nahoru | #112
ludanek> no vidis, to zni uplne jinak.
Proti tve zkusenosti se neda protestovat. JInak myslim ze jemne cuknuti pri otevreni je vlastni vsem K5/K6 a muze byt i pro nekoho rusive.
Privera funguje cca do 6000 rpm, takze se i ta da poznat, kdyz zrovna netahas za plyn do mrtva.

2 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

25.5.2010 v 20:50 | Nahoru | #113
Tak už je doma gsx-r 1000 k5 zatím jsem neměl rozdělaný kapoty ale vypadá to fakt luxusně a táhne to jako kráva proti bývalé rsv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

25.5.2010 v 21:05 | Nahoru | #114

tigerbou>Tak už je doma gsx-r 1000 k5 zatím jsem neměl rozdělaný kapoty ale vypadá to fakt luxusně a táhne to jako kráva proti bývalé rsv


4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K6 vs K7

25.5.2010 v 21:27 | Nahoru | #115
BlackSabbath> Čau nemá teda výztuhu mam jí tam dát? Jak ty máš jí tam?

(reakce na) K6 vs K7

25.5.2010 v 21:46 | Nahoru | #116
tigerbou> gratulace!!! výztuhu tam dej, jistota je jistota, vždyt to máš zadarmo... jo a hod sem nějaké foto!!!

(reakce na) K6 vs K7

25.5.2010 v 21:50 | Nahoru | #117
tigerbou> tak gratulace, konečně motorka co jede

(reakce na) K6 vs K7

25.5.2010 v 22:08 | Nahoru | #118

tigerbou>Tak už je doma gsx-r 1000 k5 zatím jsem neměl rozdělaný kapoty ale vypadá to fakt luxusně a táhne to jako kráva proti bývalé rsv



A co podvozek? To je taky o tolik jinde? Na ten se přeci u RSV pějí ódy

1 reakcí na tento příspěvek K6 vs K7

25.5.2010 v 22:10 | Nahoru | #119


Ještě jsem jí teda já nefotil to je z inzerce má přední vnitřky wilbers
kryty rámu kyvky a motoru,pancéřové hadičky všude padáky ještě jsem je
nestačil namontovat, řetěz 520 raceový dovez jsem jí dneska jel jsem
po dálnici ani nebudu říkat kolik ale to jsem nečekal je to brutus!!!!!!!!
podvozek je ohodně tvrdší ale není tam seriovej takže nevím ale je fakt tvrdej
až moc.
Jinak zatáčky ještě nevím jak se to bude chovat ale ve velké rychlosti to je ohodně stabilnější než rsv až o moc

Naposledy editováno 25.05.2010 22:15:02

(reakce na) K6 vs K7

25.5.2010 v 22:25 | Nahoru | #120
tigerbou> no je vidět že si šťastnej jak malej Jarouš tak to má bejt, tak ať ti lítá tak jak má a ať si rozumíte bez pádů

je to koťátko fakt pěkná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist