globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:37 | Nahoru | #61

Džanek>GRASSEL no proste me chovani 4valce nevyhovuje...staci? a rozdil mezi 4 valcem z roku 87 a z roku 2001+ je akorat tak ve vykonu a chvani...tim to hasne..



To ne, ta motorka neni tak rozvrkocena.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:39 | Nahoru | #62

Džanek>GRASSEL no proste me chovani 4valce nevyhovuje...staci? a rozdil mezi 4 valcem z roku 87 a z roku 2001+ je akorat tak ve vykonu a chvani...tim to hasne..



výkon a chování je vlastně kompletně celek motorky tudíš si teď dal dohromady všechny čtyřválce, asi tak stejně jakobych 1098 srovnal s SV 650............blbost nemyslíš?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:39 | Nahoru | #63
GRASSEL> jj presne jak rikas. ja kdyz sem poprve sedl na Duci tak sem toho mel taky plny cocky,spis si myslim,ze 4val je takovej userfrendly

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:40 | Nahoru | #64
bejt rychlej na dvouválu holt není zadarmo, jako bejt rychlej na čtyrválu, a my praví chlapi se nebojíme přijmout výzvu, to je celý

Naposledy editováno 10.05.2010 15:40:58

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:42 | Nahoru | #65
GRASSEL> no myslel sem to na motor,ne na motorku jako celek .me treba na 4 valu stve jak ho musis vicemene motat..

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:43 | Nahoru | #66
Bubrak ZX10R> jo rozvrkocena,presne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:45 | Nahoru | #67

FiZzeR>bejt rychlej na dvouválu holt není zadarmo, jako bejt rychlej na čtyrválu, a my praví chlapi se nebojíme přijmout výzvu, to je celý



Tak tak...a ani nevim jestli jsou skutečně tak rychlí, nebo se jim to jen zdá když jim pod prdelí ječí motor...mě osobně moc 4válů nepředjelo...a když jo, tak to bylo na okruhu na rovince, kde to bylo fakt velký umění držet plnej:))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:45 | Nahoru | #68
Džanek> no on je čtyřválec vyrovnanější, to ano ale mezi čtyřválcema jsou fakt podstatně velký rozdíly. To je právě to o čem tu s brubrakem teď mluvíme, dvouválec je takovej ucukanej takovej surovej a tím zvukem, vybracema a celkovým projevem tě zblbne tak že ti příjde že je to brutálnější a spodek to má větší než některý čtyřhrnky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:48 | Nahoru | #69
Sefo> to o čem mluvíš je ale o jezdci, když jsem měl RSV tak jsem jezdil s novejma litrovejma čtyřhrnkama co měli klucí a o to víc jsem to musel pálit a hlavně v zatáčkách abych stíhal jenže pak sedneš na čtyřválec a najednou seš všude rychlejší a první s prstem v nose

to jak někdo někoho nepředjel tady říká každej ale asi jen já potkávám samý lemry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:49 | Nahoru | #70

GRASSEL>
to jak někdo někoho nepředjel tady říká každej ale asi jen já potkávám samý lemry



ne, ty máš nejspíš jen nejvíc vymleto. soudnej člověk s tebou v provozu závodit nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:50 | Nahoru | #71
GRASSEL> jj presne,je surovejsi.kdyz se min leto lital na R1,ktera je bezpochyby daleko rychlejsi nez moje 748 tak ta mela sametovej chod a jela jak z praku,ale pak sem si vyzvedl ze servisu Duci a za prve se mi zda ze ten V2 ovladatelnejsi a za druhe i pri mensim vykonu je hodne surovej a kdzy clovek kterej na to neni pripravenej ho rozperuje v nejaky ostrejsi tocce tak ma toho plny brejle

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 15:54 | Nahoru | #72
muzem si vymenit masiny, coo?? Terce by se firestorm celkem zamlouval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:00 | Nahoru | #73

FiZzeR>ne, ty máš nejspíš jen nejvíc vymleto. soudnej člověk s tebou v provozu závodit nebude



to by ses divil kolik lidí závodit chtělo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:04 | Nahoru | #74

GRASSEL>to by ses divil kolik lidí závodit chtělo



jo jeden takovej podobnej pořád hlásil jak nám vytře zrak..pak s náma jel a po pár zatáčkách zmizel nevim asi kudla je pro každýho trošku jiná věc. Fakt by mě zajímalo nějaký srovnání...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:06 | Nahoru | #75

Sefo>jo jeden takovej podobnej pořád hlásil jak nám vytře zrak..pak s náma jel a po pár zatáčkách zmizel nevim asi kudla je pro každýho trošku jiná věc. Fakt by mě zajímalo nějaký srovnání...



počkej, zmizel ale na kterou stranu?

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:06 | Nahoru | #76
Bubrak ZX10R> tak v obýváku bych chtěl 998 Bostrom replica. 996 mam naprostou sérii. teda skoro,ale takovej klenot to zas neni,moc jí nemeju a dostává stejnej kouř jako japka co sem míval před ní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:08 | Nahoru | #77

GRASSEL>to by ses divil kolik lidí závodit chtělo

Já já já bych chtěl ale mám jen Hujdu můžu. Zdar chlepe jak to šlape

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:08 | Nahoru | #78

FiZzeR>počkej, zmizel ale na kterou stranu?



na levou....

no počkali jsme na něj pak na benzíně:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:09 | Nahoru | #79

Sefo>jo jeden takovej podobnej pořád hlásil jak nám vytře zrak..pak s náma jel a po pár zatáčkách zmizel nevim asi kudla je pro každýho trošku jiná věc. Fakt by mě zajímalo nějaký srovnání...



tohle jsem zažil spoustakrát a proto vím že slovo kudla je dost spekulativní pro každýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:10 | Nahoru | #80
Millo-CBR> ale to víš že jo, ty jo

šlape to tak nějak pořád stejně už to máš v těch barvách???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:11 | Nahoru | #81

GRASSEL>tohle jsem zažil spoustakrát a proto vím že slovo kudla je dost spekulativní pro každýho



proto říkám, že je to hlavně o tom jak moc má člověk vymleto kde je ta hranice strachu já ji mám zhruba tam, kde bubrák řadí za dvě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:12 | Nahoru | #82
GRASSEL> Ještě né zatím ještě nejsou fólie.Ale je obj.lauf a konečně nový gumy - neklouzavý

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:12 | Nahoru | #83

Džanek>GRASSEL> jj presne,je surovejsi.kdyz se min leto lital na R1,ktera je bezpochyby daleko rychlejsi nez moje 748 tak ta mela sametovej chod a jela jak z praku,ale pak sem si vyzvedl ze servisu Duci a za prve se mi zda ze ten V2 ovladatelnejsi a za druhe i pri mensim vykonu je hodne surovej a kdzy clovek kterej na to neni pripravenej ho rozperuje v nejaky ostrejsi tocce tak ma toho plny brejle



jakto, ten V2 by mel mit lepsi trakci a melo by drzet lip zadni kolo na vyjezdu ne?

ale jinak ten surovej projev to souhlas

jak uz zaznelo, sou rozdily i v 4hrnkach, to je jako Honda CBR1000RR 04 vs ZX10R 04, ta Honda je proste jak fichtl (nejede, ale na piskovisti bude obratnejsi)

Naposledy editováno 10.05.2010 16:18:08

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:17 | Nahoru | #84

FiZzeR>proto říkám, že je to hlavně o tom jak moc má člověk vymleto kde je ta hranice strachu já ji mám zhruba tam, kde bubrák řadí za dvě...



z 1ky nebo ze 3ky?

jinak jasny, je to jak ma kdo vymleto, ja jezdim opatrne a pomalu, jen na rovince, kde je volno a kde vidim, ze je to jakztakz bezpecny, tak tomu osolim a tam prave potrebuju ctyrval nejlip s turbem, to da rozum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:20 | Nahoru | #85
FiZzeR> to si nemyslím, jen jde o to na co ten člověk má a podle toho mu pak příjde že jede na hranici svejch možností a proto si říká že jede kudlu. Když jsem jezdil na zx7r tak jsem si taky myslel že jedu prostě fakt hrozně brutálně a strašně to řežu a jak to hrozně klopím, než mě vyved z omylu kluk na cb600f kterej mě úplně v pohodě předjel proto vím že každej na to má náhled jinej a není to nic špatnýho, to co mi dřív přišlo jako hrozná palice pro mě dneska znamená klidná vyjížďka v teplákách a tričku na benzínový kafe tak to prostě je.........

ale druhá věc jsou ty co se snažej stíhat za každou cenu a v každý zatáčce se kouknou do protisměru.....

nebo jednou když jsem chytil nějakýho borce na 954rr kterej se mnou chtěl fakt závodit za každou cenu, v jedný zatáčce když jsem to tam poslal mi sestřelil málem zadek a pak mě chtěl předject do horizontu kam neviděl tak jsem ubral (protože vyject auto tak je na sračku) no a pak jsem se celou dobu držel tak 5 metrů za ním a nepředjížděl ho schválně. Výsledek byl takovej že v každý zatáčce byl dlouhej a když už nevěděl co udělat tak předjížděl v zatáčce kam nebylo vidět rodinu v malým fiatu! To jsou takový menší přehledy "kudlařů"

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:26 | Nahoru | #86
ja chvili jezdil po zkusenostech s V2 na GSXR1000 K2 a umela vse lip asi krome brzd(na TL nemam seriove), plynulejsi, vzdy vetsi vykon ... ale v porovnani s TL byla moc dokonala a tudiz me na ni bavilo jen to co se delo po prekroceni 8tis RPM... bylo snazsi na tom bejt rychlej. Takze si dal uzivam "pilotaz" V2, neresim ze bych byl na necem rychlejsi a pro klid duse radeji nezkousim moderni ctyrvalce

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:29 | Nahoru | #87
Millo-CBR> no tak super

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:30 | Nahoru | #88
GRASSEL> tyvole von se se mnou bude hádat i když říkám to samý co von

to "na co člověk má" je daný právě tou hranicí strachu já třeba vim, že já jako řidič i můj stroj máme pořád veliký rezervy, a stejně to tam nepošlu, nebo stejně to víc nenaklopim a tak. ale čím dýl jezdim tím míň to vidim jako problém, pomáhá mě to udržet naživu dřív jsem jezdil jak píča a nějakou šťastnou náhodou se zadařilo že tu ještě jsem

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:31 | Nahoru | #89
jawar640: To máš tak. Musiš si zapsat co od motorky vyžaduješ a co nepotřebuješ. Firestorm má ve vrchu možná stejnej výkon jak fz6 2004 ale určitě má větší krouták a výkon dole. Pokud jezdíš často s mladou a chceš něco klidnějšího tak 4V. Ze 4 válcem se dá jezdit klidněji. Mladá do tebe tak nemlátí při podřazování a brždění motorem atd. Ono jsou dvouválce prudší povahy a neklidnější. Ale to je právě to pravý na těch véčkách. Mají víc charisma. Kdybych na moto jezdil sám tak V2. Pokud je 600 málo a 1000 moc tak pak jedině 4V 750ccm ne?. Před nedávnem jsem si půjčil Tl 1000s a mám jinak R1 99. Jo bavilo mě to. AŽ si vymazlím R1 tak si stejně jednou koupím V2. Jak psal assasin. Jde o to jak tě jízda na konkrétní moto baví a né kolik má koní a že tam ta je o 5 s rychleší.

Naposledy editováno 10.05.2010 16:34:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 16:32 | Nahoru | #90

Bubrak ZX10R>Jinak ty ZX6 se vubec neboj, esli se ti libi. Ja jezdil se ZX9R za 5 litru turistiku do 160kmh. Pri chudy smesi i 4.5 (prumer na celou nadrz). Ctyrvalec je pohodlnejsi i na zacpy ve meste, na 6 jedes od 40kmh az do 300km/h takze radis jen 2x (po rozjeti z 1 na 6 a pri zastaveni z 6 na 1) a nebo vubec, pac muzes dle predpisu jezdit jen na 1. Ale to zas nezere 5 litru.

V2 ma tu hrubou silu dole, kterou vic citis, i kdyz to jede min. Ale jak psal Grassel, kdyz cekas, ze to konecne trochu pojede, tak to zdechne.



Ty bubraku,jen taková typická debiloidní otázka-má ta ninja kolem toho roku 2001+ nějaký typický posery na který bych si měl dát bacha?(např. vyskakující dvojka,únik oleje tam nebo tam,atd.)-nebavím se tedo základních věcech jako vařený kapoty,gumy,řetez atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist