1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW
příklad: 18 letej kluk s 25kW ˇ5P si nemůže koupit DRZ400S,co jede relativně pomalu a je ovladatekné,bezpečné,protože má 29kW.
Nemůže si koupit ani XR400R,což je ještě vhodnější vercajk pro teenagera,protože taa sice 24Kw má,ale zákon se upravil ve své debilitě tak,že se nevleze do poměru 0,16 kvůli hmotnosti. Takový kluk by se na uvedených motorkách skvěle vyjezdil a posunul k silnější group. To ale nemůže. Ale R1 se 150HP,ovšem zavřená v TP na 25kW jezdit může,co je paradox,co? Takže i ryzí poctivej kluk,co by se chtěl vyjezdit na slabší motorce je hnán do silnějšího stroje zákonem,co ho původně od tohoto měl odrazovat. Takže za mě-ten zákon dělala piča pičoucí a je špatný! A měl by se změnit. U aut bych to zavedl taky.
prackarr>Jenže 125ka ve 130km/hod. a Hornet v té samé rychlosti jsou dvě odlišné věci. Na druhou stranu to chápu. Ten zákon je debilní v tom,že místo toho,aby ty kluky chránil,tak je ohrožuje.
příklad: 18 letej kluk s 25kW ˇ5P si nemůže koupit DRZ400S,co jede relativně pomalu a je ovladatekné,bezpečné,protože má 29kW.
Nemůže si koupit ani XR400R,což je ještě vhodnější vercajk pro teenagera,protože taa sice 24Kw má,ale zákon se upravil ve své debilitě tak,že se nevleze do poměru 0,16 kvůli hmotnosti. Takový kluk by se na uvedených motorkách skvěle vyjezdil a posunul k silnější group. To ale nemůže. Ale R1 se 150HP,ovšem zavřená v TP na 25kW jezdit může,co je paradox,co? Takže i ryzí poctivej kluk,co by se chtěl vyjezdit na slabší motorce je hnán do silnějšího stroje zákonem,co ho původně od tohoto měl odrazovat. Takže za mě-ten zákon dělala piča pičoucí a je špatný! A měl by se změnit. U aut bych to zavedl taky.