globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velký problém s KW
 
1.5.2010 v 21:27
Zdravím všechny motorkáře...Prosím Vás poraďte mi...Mám moto Gilera RX 125,jenže v TP 19 Kw a potřebuji 11kw.Ale jen papírově né na motorce:DProsím poraďte mi co mám kde udělat...Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:14 | Nahoru | #1
Jenže 125ka ve 130km/hod. a Hornet v té samé rychlosti jsou dvě odlišné věci. Na druhou stranu to chápu. Ten zákon je debilní v tom,že místo toho,aby ty kluky chránil,tak je ohrožuje.
příklad: 18 letej kluk s 25kW ˇ5P si nemůže koupit DRZ400S,co jede relativně pomalu a je ovladatekné,bezpečné,protože má 29kW.
Nemůže si koupit ani XR400R,což je ještě vhodnější vercajk pro teenagera,protože taa sice 24Kw má,ale zákon se upravil ve své debilitě tak,že se nevleze do poměru 0,16 kvůli hmotnosti. Takový kluk by se na uvedených motorkách skvěle vyjezdil a posunul k silnější group. To ale nemůže. Ale R1 se 150HP,ovšem zavřená v TP na 25kW jezdit může,co je paradox,co? Takže i ryzí poctivej kluk,co by se chtěl vyjezdit na slabší motorce je hnán do silnějšího stroje zákonem,co ho původně od tohoto měl odrazovat. Takže za mě-ten zákon dělala piča pičoucí a je špatný! A měl by se změnit. U aut bych to zavedl taky.

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:56 | Nahoru | #2

prackarr>Jenže 125ka ve 130km/hod. a Hornet v té samé rychlosti jsou dvě odlišné věci. Na druhou stranu to chápu. Ten zákon je debilní v tom,že místo toho,aby ty kluky chránil,tak je ohrožuje.
příklad: 18 letej kluk s 25kW ˇ5P si nemůže koupit DRZ400S,co jede relativně pomalu a je ovladatekné,bezpečné,protože má 29kW.
Nemůže si koupit ani XR400R,což je ještě vhodnější vercajk pro teenagera,protože taa sice 24Kw má,ale zákon se upravil ve své debilitě tak,že se nevleze do poměru 0,16 kvůli hmotnosti. Takový kluk by se na uvedených motorkách skvěle vyjezdil a posunul k silnější group. To ale nemůže. Ale R1 se 150HP,ovšem zavřená v TP na 25kW jezdit může,co je paradox,co? Takže i ryzí poctivej kluk,co by se chtěl vyjezdit na slabší motorce je hnán do silnějšího stroje zákonem,co ho původně od tohoto měl odrazovat. Takže za mě-ten zákon dělala piča pičoucí a je špatný! A měl by se změnit. U aut bych to zavedl taky.

ano dváca a hornet ve 130 jsou jiný věci, v tom že dvácu držíš pod krkem,a je to maximum motorky přišemž hornet má rezervy a tudíž je i bezpečnější. a dejme tomu že víc jak 130 nepojedeš. Zákon je debilní, ale když si řeknu že to prostě jede tak jak přidám tak se můžu stejně zabít na pětikile jak na litru, jen na litru tam ta rychlost bude rychlejc třeba. A dejme tomu že jsem začal na dváce, která má v TP zase 11kw ale jinak je otevřená, tak kdybych si koupil zavřenou moto s reálnýma 25kw tak to pojede jen o něco málo líp....na fichtlu a jiných 50kách jsem začínal někde kolem osmi let. Něco jinýho když si kluk koupí nějaký YBR jako úplně první motorku a pak by za dva roky skočil na nějaký otevřený GSX-R šestku kde se výkon pohybuje ještě výš než hornet. Mimo jiné, na hornetu se ani tak rychle jezdit nedá, je to naháč a těch 150 na tom už není tolik příjemný ani
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist