bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyvážení předního kola
27.4.2010 v 20:37
Mám dotaz na nepříjemné házení předního kola kolem 160km/h.Do tý doby je vše v poho,ale pak začne házet jako ,když nejni vyvážený.Kolo sem nechal přeměřit a vyvážený je dobře.Vůbec nerozumím co to může dělat.A jízda kolem 40km/h mi řidítka začnou házet.Pustím je tak bych si rozbyl hubu jak to háže.Co to může být?

2 reakcí na tento příspěvek Vyvážení předního kola

27.4.2010 v 20:58 | Nahoru | #1
Sjetá guma, ložiska v krku řízení nebo v kole, vychcané přední tlumiče... Možností je dost

(reakce na) Vyvážení předního kola

27.4.2010 v 21:27 | Nahoru | #2

Everts72>Sjetá guma, ložiska v krku řízení nebo v kole, vychcané přední tlumiče... Možností je dost



prvni koukni na gumu... jestli neni sjeta..(staci mala ploska a guma je ... )pokud to nebude guma pak uz to je jedno na co kouknesprvni

Vyvážení předního kola

27.4.2010 v 21:47 | Nahoru | #3
měl jsem ten samý problém. Od 160 jsem jel jak na zbíječce, ale věděl jsem že to bylo tím, že jsem měl lehce hrbatou gumu . Jestli máš gumu ok, tak zkus co říkal Everts, kamarád řešil něco podobného, nevím jestli to mělo nějakou spojitost z rychlostí, ale byly příliš tvrdé tlumiče, jak na naše cesty tak na něj...

Vyvážení předního kola

28.4.2010 v 09:09 | Nahoru | #4
Tak, tak. Většinou to bývá pneu. Jen bych přidal, že tu pneu by to chtělo vyměnit. Někdy ta ploška nebo nerovnost je tak neznatelná, ža to prostým okem nenajdeš.
Však starou nemusíš vyhazovat, ale nechat si ji do foroty jako nouzovku.

(reakce na) Vyvážení předního kola

28.4.2010 v 09:16 | Nahoru | #5

Everts72>Sjetá guma, ložiska v krku řízení nebo v kole, vychcané přední tlumiče... Možností je dost



Tak tak .. . ... a navíc FJčko není motorka u které bych zrovna pouštěl řidítka z ruky (jsou tam na to, aby se držely a ne pouštěly) ...

Vyvážení předního kola

28.4.2010 v 15:25 | Nahoru | #6
Mně tohle dělala fungl nová Conti Force

Vyvážení předního kola

28.4.2010 v 15:50 | Nahoru | #7
Zkus se líp zeptat. Nějak jsem nepochopil to do 160km/h nic a pak hrozný házení, když o pár vět dál píšeš, že ve 40 km/h hrozný lítání řídítek. Co to přesně dělá?

EDIT: Nebo je snad nějakej rozdíl mezi házením předního kola a házením řídítek? Nerozumím.

Naposledy editováno 28.04.2010 15:51:46

Vyvážení předního kola

29.4.2010 v 21:38 | Nahoru | #8
Kolem 160ti začnou řidítka,vidle a kolo vibrovat jako když držíš zbíječku.A kolem 40ceti i když držím řidítka tak se řidítka vidle a kolo rozkmitá zleva do prava a pustím je tak bych hodil držku.Nevím jak líp to popsat.
Asi to bude ta pneumatika.Na středu dezénu je dobrá ,ale po bokách má plošky.Když po ní přejedu dlaní je to sakra znát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fj 1200 kufr a servis [1, 2] Yamaha FJ 1200 TombaRider 38 12.3.2024 v 19:05 TombaRider
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
yamaha FJ 1200 CW karburátor Yamaha FJ 1200 jaryn21 9 17.7.2023 v 09:22 Zdenek_K
Yamaha FJ 11/1200 nebo podobne Yamaha FJ 1200 TombaRider 6 31.5.2023 v 21:03 Raptík
Yamaha FJ 11/1200 nebo podobne Yamaha FJ 1200 TombaRider 20 30.5.2023 v 22:38 TombaRider


TOPlist