globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
14.4.2010 v 07:29
Není to úplná novinka ale je to tak. Honda začala v roce 2003 u modelu CBR 600RR montovat "přepravní box" na náhradní regulátor dobíjení.
Box je šalamounsky vybaven zámkem, takže o svůj záložní regulátor nepřijdete!!!
Navíc pro přístup k němu je nutno sundat boční plast.




Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 08:25 | Nahoru | #1
Jo tak u hondy se ničemu nedivím

1 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 09:06 | Nahoru | #2
To je na kontrabant až pojedeš přes šumavu

(reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 09:09 | Nahoru | #3
Pjercak> Jojo do toho by se mohli vejít dva vjetnamčíci oni sou skladný

Naposledy editováno 14.04.2010 09:09:41

Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 10:05 | Nahoru | #4
Dobře oni

Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 10:08 | Nahoru | #5
[img]

1 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 10:53 | Nahoru | #6


(reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 10:56 | Nahoru | #7

racek>



dojemnej pokus, zkus to znova

Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 10:57 | Nahoru | #8
Nemam na mobilu MS Paint, takze to napisu :
Spolehlive RSV?

3 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #9
Regulátor dobíjení Ti většinou odpálí špatná baterka. Měl jsem VFR 750 r.92. Měl jsem ji 5let , regulátor origo Honda a neodešel ani při 157 000km. teď mám VFR 800 a "zabil" jsem ho špatnou baterkou okolo 70 000km a to tím, že jsem ji ikdyž mě umřela nevyměnil a ještě s ní chvíli jezdil.

(reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 14:40 | Nahoru | #10
Simír_01> zajímavej postreh kamos si vloni koupil motorku se spatnou baterkou, chvili jezdil, a odesel mu regulator. Otazka je jestli se nejak "louci" nebo odejde z niceho nic. Jestli je moznost,ze byl spatnej uz pri koupi

Mimochodem, byl to jedinej clovek v mým okolí, kterýmu na Hondě odesel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

14.4.2010 v 19:37 | Nahoru | #11

Simír_01>Regulátor dobíjení Ti většinou odpálí špatná baterka. Měl jsem VFR 750 r.92. Měl jsem ji 5let , regulátor origo Honda a neodešel ani při 157 000km. teď mám VFR 800 a "zabil" jsem ho špatnou baterkou okolo 70 000km a to tím, že jsem ji ikdyž mě umřela nevyměnil a ještě s ní chvíli jezdil.

Takze asi tak.Pro mudrlanty v koupacich cepicich.

(reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

22.5.2010 v 01:36 | Nahoru | #12

nahllowSKY>Takze asi tak.Pro mudrlanty v koupacich cepicich.



Ja ti dam mudrlanta chuligane jeden.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

22.5.2010 v 01:38 | Nahoru | #13

Simír_01>Regulátor dobíjení Ti většinou odpálí špatná baterka. Měl jsem VFR 750 r.92. Měl jsem ji 5let , regulátor origo Honda a neodešel ani při 157 000km. teď mám VFR 800 a "zabil" jsem ho špatnou baterkou okolo 70 000km a to tím, že jsem ji ikdyž mě umřela nevyměnil a ještě s ní chvíli jezdil.



Akorat ze to delaj blby baterky jen na Hondach. Jezdil sem hodnekrat s blbou baterkou (roztlacoval sem GSXR750, ZX9R) a nikdy s regulatorem nic. Problem je v chlazeni regulatoru. Ze Tobe vydrzel je vyjimka potvrzujici pravidlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

22.5.2010 v 02:06 | Nahoru | #14

Bubrak ZX10R>Akorat ze to delaj blby baterky jen na Hondach. Jezdil sem hodnekrat s blbou baterkou (roztlacoval sem GSXR750, ZX9R) a nikdy s regulatorem nic. Problem je v chlazeni regulatoru. Ze Tobe vydrzel je vyjimka potvrzujici pravidlo.


Vyjimecne s tebou ohledne regleru souhlasim. Ale i ta baterka na tom dela svy. Osobni poznatek z VFRka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

22.5.2010 v 02:32 | Nahoru | #15

Mrzout>Vyjimecne s tebou ohledne regleru souhlasim. Ale i ta baterka na tom dela svy. Osobni poznatek z VFRka.



Ale jo, kdyz se regler prehriva a navic je blba baterka, tak se muze prehrivat jeste vic treba.

(reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

22.5.2010 v 02:39 | Nahoru | #16

Bubrak ZX10R>Ale jo, kdyz se regler prehriva a navic je blba baterka, tak se muze prehrivat jeste vic treba.


Ne jeste vic. Trefils to presne.

1 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

23.9.2010 v 14:39 | Nahoru | #17
Pěkné pěkné, ale hlavní důvod pro tenhle box je, že Honda do něj při koupi dávala sadu cestovního nářadí, které patří do povinné výbavy a které se pod sedlo prostě nevejde. Praktické, řekl bych...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

24.9.2010 v 07:51 | Nahoru | #18
hlemejžď> A dá se k ní dostat bez nářadí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

28.9.2010 v 16:32 | Nahoru | #19
veikso> Přesně tuto otázku jsem se zeptal v autorizovaném servise Honda a týpek se jen zasmál. I on nechápal jak se mám dostat k nářadí, když musím půlku kapotáže rozdělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

28.9.2010 v 17:02 | Nahoru | #20

Hillman>veikso> Přesně tuto otázku jsem se zeptal v autorizovaném servise Honda a týpek se jen zasmál. I on nechápal jak se mám dostat k nářadí, když musím půlku kapotáže rozdělat



Stačí oddělat ten velkej šroub co drží kapotu hned u toho boxu. Na to ti stací treba koruna, nebo 50 ojro centů spis me zarazilo ze to nejde klickem do zapalovani, kdyby to udelali trochu sirsi tak by to slo.

(reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

2.10.2010 v 16:17 | Nahoru | #21
racek> Nevím, ještě jsem to nezkoušel, i když jsem nad tím taky přemýšlel že by to tak šlo. Tak si to doma natrénuju

Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!

3.10.2010 v 23:16 | Nahoru | #22
Racek má pravdu, podle servisky stačí povolit ten rychlošroub, na to stačí klidně i mince a oddělat plastový špunt a mělo by se dát dostat k nářadí.
Jinak já mam k motorce jen klíč do zapalování a ten pasuje všude jak na zámek sedla, tak i na zámek od nářadí....

Naposledy editováno 04.10.2010 21:58:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist