globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:02 | Nahoru | #1
Zadní ber jako nouzovku....

1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:06 | Nahoru | #2
a tím plynem si brnkni pred podrazením, nez po

Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:08 | Nahoru | #3
zadní brzdu na dvouválu ani moc potřebovat nebudeš, jelikož při podřazování se tak jako tak zadní kolo docela brzdí, stačí kvalitně podřazovat a zadní nemusíš používat.
Uvidíš časem se to naučíš

2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:18 | Nahoru | #4
Zadní lehce přimačkávám, ale z 90% vše ubrzdí motor

5 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:21 | Nahoru | #5
zadní se používa taky!
ja používam obě dvě zároven používat jenom přední mi příjde jako blbost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:25 | Nahoru | #6

roberto.cz>zadní se používa taky!
ja používam obě dvě zároven používat jenom přední mi příjde jako blbost



Prosím tě napiš do Moto GP, že brzdit jen přední je blbost, že jim to radíš Promiň, ale jsou věci, které fungují a když někdo plácne takovou kravinu, tak si další možná tak rozbije čumák...

Ale co já vím, že jo

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:25 | Nahoru | #7

roberto.cz>zadní se používa taky!
ja používam obě dvě zároven používat jenom přední mi příjde jako blbost



pri podrazovani a brzdeni motorem brzdis jeste zadni brzdou, jo?

2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:29 | Nahoru | #8
zadni brzda spolu s brzdenim motoru uplne staci

2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:32 | Nahoru | #9
já před zatáčkou zmačknu spojku a brzdím jen zadní brzdou !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:34 | Nahoru | #10
saly.pce> nevím jestli se tam teda brzdí jenom přední

jinak plyn před podřazením a tu chvíli bych i přestal brzdit ..to chce jezdit na to přijdeš :) když se na to budeš hodně soustředit je to na prd

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:36 | Nahoru | #11
jetam> Samozřejmě že v extrémech jdeš na obě...to je jasné....

Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:41 | Nahoru | #12
dvouval v SVu brzdi motorem sam o sobe dost, takze uplne staci pribrzdovat predkem.. zadni brzda jen jako nouzovka - pri brzdeni se zadni kolo odlehcuje a snadno se zablokuje.. ono na SV kdyz podradis z vyssich otacek, tak to umi i lehce blokovat kolo, a jeste do toho pribrzdit zadek, to by byla pekna cara na silnici (a asi aj v trenkach )

1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:43 | Nahoru | #13
Samotná přední mi přijde jako stunt, skoro jsem postavil choppera na předek...

4 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:45 | Nahoru | #14
když si vzpomenu, jak mně nutil učitel v autoškole používat jenom zadní brzdu a na předek vůbec nesahat a ani nemyslet...

Vefro poměrně dost brzdí motorem, takže před zatáčkou málokdy brzdím..přijedu, podřadím, snížím rychlost a zalomím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:46 | Nahoru | #15

rancher>Samotná přední mi přijde jako stunt, skoro jsem postavil choppera na předek...



bych chtel videt u choppera se zadni da s uspechem pouzivat vic nez na nahaci (a jinych masinach), diky tomu ze vic sedi na zadku, teziste ma niz atd, takze je zadni kolo dost zatizene a pri brzdeni se tak neodlehcuje... zase ale kvuli tomu za vic sedi na zadku je tezsi ho vyhodit do stoppie.. nemas na tym trmen a kotouc z R1??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:47 | Nahoru | #16

VeFeRák>když si vzpomenu, jak mně nutil učitel v autoškole používat jenom zadní brzdu a na předek vůbec nesahat a ani nemyslet...

Vefro poměrně dost brzdí motorem, takže před zatáčkou málokdy brzdím..přijedu, podřadím, snížím rychlost a zalomím..


Klasika... 2 dolu, motor to pobere s gracii, prislapnuti zadku, CBS to pobira, sklapecka a plyn...
God bless VFR :)

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:49 | Nahoru | #17

Steh>Zadní lehce přimačkávám, ale z 90% vše ubrzdí motor



To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:50 | Nahoru | #18

El_Zkrat>Klasika... 2 dolu, motor to pobere s gracii, prislapnuti zadku, CBS to pobira, sklapecka a plyn...
God bless VFR :)



a ja na CBR klidne i 3 dolu, zalezi jaky je vingl... posrana sestka, uz aby mi v garazi parkoval jednoval, to se to bude brzdit motorem

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:50 | Nahoru | #19

El_Zkrat>Klasika... 2 dolu, motor to pobere s gracii, prislapnuti zadku, CBS to pobira, sklapecka a plyn...
God bless VFR :)



AMEN

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:51 | Nahoru | #20

roberto.cz>zadní se používa taky!
ja používam obě dvě zároven používat jenom přední mi příjde jako blbost


kup si RSV a zjistis ze nic jineho nez brzdit pouze predni ti stejne nezbyde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:51 | Nahoru | #21

Poly_>To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.



proc by to mela byt blbost?? motoru to neublizuje (leda dvoutaktum co maji davkovani oleje rizene lankem od rukojeti plynu)), setri to brzdovou soustavu i palivo... co je na tom spatnyho teda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:52 | Nahoru | #22

Poly_>To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.



Jasné , máš pravdu !!! Před zatáčkou vymáčknout spojku , zašlápnout zadní nadoraz a potom hned přední, taky nadoraz !!!

1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:53 | Nahoru | #23
to je veda... asi bych nedokazal se na neco takoveho naucit navod nazpamet a pak na silnici se pokouset se tim ridit... na to si snad kazdej prijde sam jak se mu do zatacky brzdi nejlip, jak ma motorku nejlip pod kontrolou, kazdej ma trochu jinej styl....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:54 | Nahoru | #24

Cosmogagy>proc by to mela byt blbost?? motoru to neublizuje (leda dvoutaktum co maji davkovani oleje rizene lankem od rukojeti plynu)), setri to brzdovou soustavu i palivo... co je na tom spatnyho teda?



patrně díky zvýšenému namáhání ti motor nevydrží 345 823 km, ale jen 312 708...

1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:54 | Nahoru | #25
něco natom bude.... Ten dvouBuch když podřadíš z malinko větších otáček,nebo si nepřibrzdíš, tak to zadní kolo si pak dělá co chce... mě to udělá kawa malinko,že se rozcukne,ale když vidím,co to dělá kámošoj,co má sv 650..když podřadí,tak bych se to osnad i bál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:54 | Nahoru | #26

assassin>to je veda... asi bych nedokazal se na neco takoveho naucit navod nazpamet a pak na silnici se pokouset se tim ridit... na to si snad kazdej prijde sam jak se mu do zatacky brzdi nejlip, jak ma motorku nejlip pod kontrolou, kazdej ma trochu jinej styl....


nekdo ma styl jen do prvni zatacky

(reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:57 | Nahoru | #27

VeFeRák>patrně díky zvýšenému namáhání ti motor nevydrží 345 823 km, ale jen 312 708...


Ale vzdyt se SV po 50k km stejne rozpada, tak na co resit brzdy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:59 | Nahoru | #28

Poly_>To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.


jasne takze plyn musi byt porad naplno aby se nahodou nepribrzdilo motorem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 13:01 | Nahoru | #29

PATYN>něco natom bude.... Ten dvouBuch když podřadíš z malinko větších otáček,nebo si nepřibrzdíš, tak to zadní kolo si pak dělá co chce... mě to udělá kawa malinko,že se rozcukne,ale když vidím,co to dělá kámošoj,co má sv 650..když podřadí,tak bych se to osnad i bál



cece kdyz si k podrazovani nebrzdim zadni brzdou tak neutrhnu kolo a pochybuju ze SV brzdi motorem vic... jako mozna jestli nekdo podradi ve 150na dvojku a pusti rychle spojku.. ale proc to delat.. kdyz podrzuju jak mi padaj otacky nemam s tim problem...

Podřazování a brždění

7.4.2010 v 13:01 | Nahoru | #30
roberto.cz> Tak asi jak u čeho , třeba na Chopperu se určitě líp používá zadní brzda - nebo jak píšeš, obě naráz , ale na sportovní motorce, navíc na dvouválu nemá zadní brzda moc velký smysl, alespoň mě stačí jen přední brzda a motor... A k tématu, před zatáčkou přibrzdit přední brzdou na rozumnou mez, mezi tím spojka - protočit plyn, přitom hnedka podřadit, pustit spojku, tím to začne brzdit i zadním kolem, případně to jede smykem když se to přežene, naklopit, zabrat za plyn, a už letím ven! Akorát dost blbý je, když se to přežene s rychlostí, tak už se v zatáčce nedá moc brzdit, alespoň mě do vždycky narovnává a táhne mě to ven, v krizovce je lepší nepanikařit, a držet jí po plynem a v náklonu, u těchto strojů platí, že podvozek má většinou na víc než řidič , takže člověka vždycky podrží...

Jo a u SV650 se to s tím plynem ještě nemusí moc řešit, tam je motor docela vydechlej, takže při tom podřazování ho stačí jen protočit, a jak se pustí spojka, tak se to podá samo , horší je to u větších dvouválů, který se už jen tak nepoddaj, takže se musí do toho plynu brnkat opatrně , už mě to taky párkrát překvapilo... Ale stejně je to krása na tom dvouválu co?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist