globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:51 | Nahoru | #1

Poly_>To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.



proc by to mela byt blbost?? motoru to neublizuje (leda dvoutaktum co maji davkovani oleje rizene lankem od rukojeti plynu)), setri to brzdovou soustavu i palivo... co je na tom spatnyho teda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

7.4.2010 v 12:54 | Nahoru | #2

Cosmogagy>proc by to mela byt blbost?? motoru to neublizuje (leda dvoutaktum co maji davkovani oleje rizene lankem od rukojeti plynu)), setri to brzdovou soustavu i palivo... co je na tom spatnyho teda?



patrně díky zvýšenému namáhání ti motor nevydrží 345 823 km, ale jen 312 708...

(reakce na) Podřazování a brždění

10.4.2010 v 16:42 | Nahoru | #3
Cosmogagy> Asi to bylo myšleno tak,že při brždění motorem se ojíždí nadměrně zadní kolo.Destičky jsou levnější než zadní guma.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist