globalmoto_duben_nolan





Téma: Kára do 45 000,-
 
4.4.2010 v 17:10
Tak se rozhoduju, jaké 4kolé přibližovadlo, cena je daná, spíše benzín, ale nějaké slušné naftě bych se nebránil...Spotřeba zas tak důležitá není....

e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby


Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 18:56 | Nahoru | #151

Mirek12>to říkej svojí stary jo

Ta mi řekla, že je jí to fuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 18:58 | Nahoru | #152

Fidži.V-Strom>Ta mi řekla, že je jí to fuk

no vidíš nám taky

(reakce na) Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 19:00 | Nahoru | #153
Mirek12> Tak proč to řešíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 19:20 | Nahoru | #154

Pawka>posmiros> a nevis co presne u ty fabky je spatne nebo naco to trpi? 307sw je drazsi vyrazne ne nez fabka


Fabia - poddimenzované tyčky stabilizátoru (vytluče se čep, oprava cca 800 Kč/kus), 1,2 HTP asi do roku 2002 nebo 2003 - nevím přesně, občas přeskočí rozvodový řetěz, občas snímač tlaku v sání, koroze neoriginálních výfuků, zatýkání dovnitř zadních dvěří z oblasti vykrojení zadního podběhu - vnitřek dvěří se ve spodní polovině dveří musí utěsnit nějakým silikonem (vnitřní plech pod tapicírungem).
Octavia I - Ložisko v náboji předního kola, lůžka stabilizátoru, uložení předního tlumiče v podběbu + ložisko, el. stahovačky oken - blbost majitelů, nesmíš přepínat ze stahování do zavírání a opačně aniž bys mezi tím udělal pauzu, vyskočí lanko mezi plastová ozubená kolečka, turbodmychadla - nemají dochlazování a jsou umístěny blbě (mezi motorem a dělící přepážkou do kabiny), po jízdě nutno nechat dochladit chvíli na volnoběh, no a snímač hmpotnosti vzduchu u TDi, to samé ve Fabii a ty stahovačky oken taky.

Vše na nápravách odchází nezávisle rychleji u vznětových motorizací.

Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 19:46 | Nahoru | #155
Peugeota 406 1,9TD sedan,máme doma asi 8let najeto námi přes 140tis km celkově cca 240tis km
na autě jsme měnily akorát čepy a tyčky stabilizátoru a tomu se na našich silnicích není čemu divit
na motoru akorát měníme co 10tis km olej a filtr
auto jede dost svižněně i plně naložený
spotřeba cca 5,5 na 100km a jezdíme s tím celkem svižně

jinak moje mondeo 1,8 rok 02 jezdím s tím kolem 8 na sto
ale jezdím celkem krátký trasy

(reakce na) Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 19:57 | Nahoru | #156
Poggy> to nejsou zas tak zavratny zavady, docela to jde.

Vondri a co to je za rok 406ka?

Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 20:19 | Nahoru | #157
Rok to je 96 má to akorát el přední okna a centrál dálkovej a jeden airbag

Kára do 45 000,-

11.4.2010 v 20:49 | Nahoru | #158
kamos ma toho jaguara akorat 4,0 1986...da se s tim jet celkem v poho za 12litru..kdyz das plnej jedes za 25litru...ale rikal si ze spotreba ti tolik nevadi tak by to nebylo marny.. teda zaleži jak to bude vypadat vevnitr a pod kapotou..z venku je excelentni

2 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 06:11 | Nahoru | #159
k diskuzi o průchodnosti BMW sněhem: Letos sem na parkovišti před fabrikou sledoval asi 6 maníků s BMW (r.v. 98-02) A byla to docela prdel, sledovat, jak musí dva maníci sedět v kufru, a dva tlačit Fakt super. Bylo to na totální rovině, sněhu tam bylo cca 3cm ujetýho a cca 8 novýho... Vedle jednoho sem sám parkoval, mordoval to dozadu, dopredu... já s fáčkem sem dal zpátečku a jel... Tak bych chtěl vidět to 50:50.........

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 09:48 | Nahoru | #160
taky se přidám. budu nahánět nějaké levné vozítko. Kriteria? Veliký kombík (tahám škopky s kapelou, výlety na chatu, jsem na statku - cement, obilí atd..), s koulí, na denní dojíždění do prase, s malou spotřebou ale silou (asi teda ropák), občas nějaká ta delší štrase + jednou do roka zahraniční dovka. klimu nepotřebuju, okna mi stačej na švihadla...
teď mám lancera kombi 1,8D 44kW 1988 , Na zadohrab jsem zvyklej z transita ´96 2,5D, Kdo s tím jel někdy s prázdným v zimě po svitavsku tak ho už asi nepřekvapí nic, já s tim lítám každej tejden, takže bych si myslim s osobákem poradil
tzn...? btw ideální by bylo spojení tohodle všeho + 4x4 ale to je nesmysl
Omega combi 2,5 TDI (ty Bčka se prej dost serou)
Mondeo combi 1.8 TDI po faceliftu (kvete jak jarní louka)
Xantie (o tom moc nevim, hydro prej ale v poho)
Laguna 1,9di? 2,2D atmosférák? (elektronické závady?)
BMW dorbý ale pro mě moc drahý.
Starej passat?

nějaké nápady? díkec
-Jaw-

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 10:22 | Nahoru | #161
Za mě jednoznačně Mondeo od roku 00 nebo 01, ten novej model

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 10:34 | Nahoru | #162
ještě mě napadlo Scorpio klaun 2,5

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 10:47 | Nahoru | #163

Mirek12>to říkej svojí stary jo



trojkovy rady jo, mam e36 kupe a je to zhruba 50:50 ... jasne petky a sedmicky jsou na tom podstatne hur a i na snehu jsou na tom jeste bidneji... ale da se, ja sice na zimu mam v kufru lopatu a sem tam pri rozjizdeni na nejakym zasnezenejsim miste musim kus odhazet, ale za jizdy ti to bawo vynahradi, zatacky dverma napred atd...

v cechach na silnicich snih skoro neni a jestli nekdo casto jezdi na hory tak je fakt ze bawo neni nejlepsi volba...

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 10:51 | Nahoru | #164

Seky>k diskuzi o průchodnosti BMW sněhem: Letos sem na parkovišti před fabrikou sledoval asi 6 maníků s BMW (r.v. 98-02) A byla to docela prdel, sledovat, jak musí dva maníci sedět v kufru, a dva tlačit Fakt super. Bylo to na totální rovině, sněhu tam bylo cca 3cm ujetýho a cca 8 novýho... Vedle jednoho sem sám parkoval, mordoval to dozadu, dopredu... já s fáčkem sem dal zpátečku a jel... Tak bych chtěl vidět to 50:50.........



trojky maji 50:50 ... je to auto zamerene na ridice-jeho zabavu.. tzn ale musi ten ridic i neco umet, ja teda do kufru cloveka ani nenalozim, kdyz je pred zadnima kolam hrana tak se nerozjedu to je jasny, odhodim lopatkou a jak uz to jede vyjedu v podstate vse co ostatni predokolky atd... taky to chce dobry pneu...

1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 10:58 | Nahoru | #165
jinak E36 samo neni nic bezpecnyho, reznou.. ale je jich kupa tak si clovek muze vybirat.
ja jezdim dlouhodobe v zime za 9, v lete cca o pul litru min... jsou to spis dalky, mesto by bylo zase jinde. Rychle svezeni po okreskach cca 12-14, motor by jel i za dvacet, ale na to nemam ja, podvozek ani nase silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 12:04 | Nahoru | #166
assassin> jakej máš motór?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 12:08 | Nahoru | #167

Mr.FiFI>assassin> jakej máš motór?



2,8

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 12:36 | Nahoru | #168
dobrý na koukání i na ježdění jsou i nějaký ameriky a angláni...

chrysler, chevrolet, jaguar..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 12:47 | Nahoru | #169
assassin> tak na ten objem a výkon to jde

já kdybych šel do e36, tak nevim, co za motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 13:01 | Nahoru | #170

Mr.FiFI>assassin> tak na ten objem a výkon to jde

já kdybych šel do e36, tak nevim, co za motor



to je jednoduchy... sestivalec, benzin.. to je jasny. a pak uz jen rozhoduji penize a stav konkretnich kusu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 16:10 | Nahoru | #171
assassin> přemejšlel jsem nad 325i, no.. ale mám strach ze spotřeby atd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 16:22 | Nahoru | #172

Mr.FiFI>assassin> přemejšlel jsem nad 325i, no.. ale mám strach ze spotřeby atd..



ta 328 je novejsi motor, udajne je o neco malo uspornejsi, ale myslim ze i ta 325se delala s vanosem - ta bude zhruba nastejno s tou 328myslim. ta bez vanosu bude ale max o 0,5-litr jinde, pri ostre jizde to bude na stejno...

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 16:28 | Nahoru | #173

maras>VOle však mě znáš ne? Hustokrutotunyng a jedem


právě že tě znám a to BMW mi k tobě nesedí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 16:36 | Nahoru | #174

Pawka>na podvozku neni nic drahyho nebo slozityho,takze bych to bral.me se libi to osetreni karoserie,12let zaruka z vyroby a 12 vrstev na pozinku,


dnes jsem koukal na školní fábii a už taky začíná slušně reznout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 16:44 | Nahoru | #175

Seky>k diskuzi o průchodnosti BMW sněhem: Letos sem na parkovišti před fabrikou sledoval asi 6 maníků s BMW (r.v. 98-02) A byla to docela prdel, sledovat, jak musí dva maníci sedět v kufru, a dva tlačit Fakt super. Bylo to na totální rovině, sněhu tam bylo cca 3cm ujetýho a cca 8 novýho... Vedle jednoho sem sám parkoval, mordoval to dozadu, dopredu... já s fáčkem sem dal zpátečku a jel... Tak bych chtěl vidět to 50:50.........

to sou všechno těžké kurvy, já jsem jich pár zvedal tak to poznám už jenom podle toho jak ten zvedák táhne špoonu ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 17:01 | Nahoru | #176

assassin>ta 328 je novejsi motor, udajne je o neco malo uspornejsi, ale myslim ze i ta 325se delala s vanosem - ta bude zhruba nastejno s tou 328myslim. ta bez vanosu bude ale max o 0,5-litr jinde, pri ostre jizde to bude na stejno...



Já právě nevim, přemejšlel jsem i nad 1,6i, protože uživim ten 2,5 litr v 18ti asi nebude moc dobrý..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 17:22 | Nahoru | #177
Mr.FiFI> Ono stejně dojdeš k 325i nebo 328i. 1,6i totiž na E36 nestačí, takže aby ses svezl, tak tomu budeš šlapat za krk a bude to žrát. Pak si řekneš, že to teda chce něco silnějšího, takže půjdeš po 1,8is. No jo, ale šestivály jsou lepší a žerou jen o malinko víc, takže se rozhodneš pro 2,0i. Ale 2,0i žere stejně jako 2,5i, takže vybereš ten. Ale pak si říkáš, že si stejně už v té vysoké sazbe povinného a když vezmeš 2,8i, tak na tom nesejde a ještě budeš mít větší krouťák

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 17:27 | Nahoru | #178

Fidži.V-Strom>Mr.FiFI> Ono stejně dojdeš k 325i nebo 328i. 1,6i totiž na E36 nestačí, takže aby ses svezl, tak tomu budeš šlapat za krk a bude to žrát. Pak si řekneš, že to teda chce něco silnějšího, takže půjdeš po 1,8is. No jo, ale šestivály jsou lepší a žerou jen o malinko víc, takže se rozhodneš pro 2,0i. Ale 2,0i žere stejně jako 2,5i, takže vybereš ten. Ale pak si říkáš, že si stejně už v té vysoké sazbe povinného a když vezmeš 2,8i, tak na tom nesejde a ještě budeš mít větší krouťák



.... a pomalu zacnes posilhavat po m3 :) popsal si to presne.

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 17:29 | Nahoru | #179

Mirek12>to sou všechno těžké kurvy, já jsem jich pár zvedal tak to poznám už jenom podle toho jak ten zvedák táhne špoonu ..



jo treba ja mam 1380kg, to je opravdu hodne, tomu se dnes blizi fabie s dieselem...

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 17:31 | Nahoru | #180

Mr.FiFI>Já právě nevim, přemejšlel jsem i nad 1,6i, protože uživim ten 2,5 litr v 18ti asi nebude moc dobrý..



otazka jak jezdis, jestli pianko tak s 2,5pojedes 8-9... to se da...
jestli jezdis rychle tak tu 1,6 budes tocit, bude ti zrat jako ten sestivalec a pritom nepojede...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist