Mám děsné problémy s mojí Jawou, loni jsem laboroval se samovolně zvyšujícímí se otáčkami apod. To se vyřešilo novou vložkou svíčky na levém válci a taky podfukovala hlava, ta se zabrousila. Teď je vše v richtiku, všechno těsní jak má. Další faktor který to ovlivňoval byla slabá pružina šoupátka, to se taky vyřešilo.
Karburátor jsem kompletně vyčistil v tech. benzínu, profoukal vzduchem, nastavil podle manuálu a chvíli se zdálo že je vše v pořádku, jenže nastaly nové problémy:
Když je studená a náhodou nastartuje tak na sytič jde šíleně do otáček, když ho vypnu naopak chcípne(to by mi až tak nevadilo, startnu, nasednu a jedu), ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky na úrovní někde 3-3,5tis, když to snížím pod 2 tis. tak chvíli to je v pořádku, ale nestartne jinak než se sytičem.
Jinak tedy jezdí v pořádku, jde za plynem a zdá se mi že i táhne velice dobře.
Dneska jsem na ní jel do práce, všechno v pohodě, tedy až na ten kolísající volnoběh. Po šichtě jsem k ní přišel a nechtěla chytnout, laboroval jsem s tím snad půl hodiny a furt nic. Vždycky když už chytla, tak na 3 vteřiny a pak hned chcípla, při přidání plynu ji to hned zadusilo. Nakonec po dlouhém přemlouvání tedy chytla a já dojel domů, ale jsem z toho nešťastný Můžete mi nějak pomoct?
Omlouvám se za román, ale chtěl jsem to popsat co možná nejpřesněji.
P.S.: Svíčky jsou fungl nové a jiskru hážou a mám tam VAPE.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s Jawkou
O nové jsem informoval na tvou žádost a zase jsem se od tebe dozvěděl že jsem laik apod. o což opravdu nestojím, to jsi mi předhodil už milionkrát a nepotřebuju to slyšet znovu Nakonec pokud jsi to opravdu četl, tak jsem tam jen suše konstatoval, že se vyskytla další závada, pravděpodobně v elektrice a tu já sám řešit už nebudu, na žádnou radu jsem se neptal a problém jsem nehledal, maximálně jsem vypsal ty možnosti které mě napadly, toť vše.
Naposledy editováno 22.04.2010 17:45:53
Á dotčené ego se ozvalo. To je jako když by se mi rozbila pračka a já hledal, kde je problém po netu, místo toho, abych zavolal opraváře a další den pral... Protože mě to baví. Radu můžeš dávat tomu kdo se v tom trochu vyzná. Jestli Nedokážeš rolišit, jestli je závada v elaktrice nebo benzínu, tak pak jen laboruješ. Jawa je jednoduchej stroj, ale i když se ti někdo snaží poradit, nevídí na tvoji motorku, co je blbě. Máš třeba špatný Vape, přitom ti visí lanko plynu, říkals špatný karburátor - vyměnils, těsnění na přírubě a prý odstranils jednu závadu a vyskytla se další. To je jak nekonečný bugy. Nakonec si s tím nebudeš vědět rady a vyměníš celou elaktriku. Mám na jawě 638 najeto cca 50 tis, dřel jsem ji jak hadr o zem, ale ty závady, co tady kouzlíš jsem nikdy neměl. Když na motorce uděláš běžnou kontrlou a údržbu, pak řešíš skutečné poruchy. Srala se mi převodovka, klika, usměrňovač vyhořel, relé dobíjecí, ale to jsou poruchy. Ty si evidentně nevíš rady a čekáš zázrak na dálku. Jsem říkal si přečti nějakou příručku za hodinu a dá ti to víc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |