paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problémy s Jawkou
29.3.2010 v 21:18
Zdravím pánové a dámy!
Mám děsné problémy s mojí Jawou, loni jsem laboroval se samovolně zvyšujícímí se otáčkami apod. To se vyřešilo novou vložkou svíčky na levém válci a taky podfukovala hlava, ta se zabrousila. Teď je vše v richtiku, všechno těsní jak má. Další faktor který to ovlivňoval byla slabá pružina šoupátka, to se taky vyřešilo.
Karburátor jsem kompletně vyčistil v tech. benzínu, profoukal vzduchem, nastavil podle manuálu a chvíli se zdálo že je vše v pořádku, jenže nastaly nové problémy:
Když je studená a náhodou nastartuje tak na sytič jde šíleně do otáček, když ho vypnu naopak chcípne(to by mi až tak nevadilo, startnu, nasednu a jedu), ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky na úrovní někde 3-3,5tis, když to snížím pod 2 tis. tak chvíli to je v pořádku, ale nestartne jinak než se sytičem.
Jinak tedy jezdí v pořádku, jde za plynem a zdá se mi že i táhne velice dobře.
Dneska jsem na ní jel do práce, všechno v pohodě, tedy až na ten kolísající volnoběh. Po šichtě jsem k ní přišel a nechtěla chytnout, laboroval jsem s tím snad půl hodiny a furt nic. Vždycky když už chytla, tak na 3 vteřiny a pak hned chcípla, při přidání plynu ji to hned zadusilo. Nakonec po dlouhém přemlouvání tedy chytla a já dojel domů, ale jsem z toho nešťastný Můžete mi nějak pomoct?

Omlouvám se za román, ale chtěl jsem to popsat co možná nejpřesněji.

P.S.: Svíčky jsou fungl nové a jiskru hážou a mám tam VAPE.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s Jawkou

9.4.2010 v 16:31 | Nahoru | #1
Raptík> Jehlou to není, tu jsem kontroloval, ale díky za nápad! Bude to asi tím falešným luftem. Budu něco málo řešit přes víkend a zbytek příští týden, tenhle turnus sem se neurval z prácve dřív, tak sem opravu musel odsunout.

Určitě dám vědět jak to dopadne!

(reakce na) Problémy s Jawkou

10.4.2010 v 18:34 | Nahoru | #2
Blade23> Fakt laboruješ... ne že bych Ti to chtěl brát jako zábavu, ale zásadní věc je pečlivá montáž. Když složíš VŠE co tam má být tak JAK to má být, není důvod, aby to nejelo. Tady Ti těžko radit, když si nejseš jistej, co máš vlastně dobře. Já osobně jsem třeba nikdy neměl problém s gufery, jak se tu píše, měl bys začít tím mít v pořádku motor, pak zapalování, pak karbec a ne skákat sem tam. To je pak pořád dokola zkusím zkusím, ale to se moc nepovozíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist