paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problémy s Jawkou
29.3.2010 v 21:18
Zdravím pánové a dámy!
Mám děsné problémy s mojí Jawou, loni jsem laboroval se samovolně zvyšujícímí se otáčkami apod. To se vyřešilo novou vložkou svíčky na levém válci a taky podfukovala hlava, ta se zabrousila. Teď je vše v richtiku, všechno těsní jak má. Další faktor který to ovlivňoval byla slabá pružina šoupátka, to se taky vyřešilo.
Karburátor jsem kompletně vyčistil v tech. benzínu, profoukal vzduchem, nastavil podle manuálu a chvíli se zdálo že je vše v pořádku, jenže nastaly nové problémy:
Když je studená a náhodou nastartuje tak na sytič jde šíleně do otáček, když ho vypnu naopak chcípne(to by mi až tak nevadilo, startnu, nasednu a jedu), ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky na úrovní někde 3-3,5tis, když to snížím pod 2 tis. tak chvíli to je v pořádku, ale nestartne jinak než se sytičem.
Jinak tedy jezdí v pořádku, jde za plynem a zdá se mi že i táhne velice dobře.
Dneska jsem na ní jel do práce, všechno v pohodě, tedy až na ten kolísající volnoběh. Po šichtě jsem k ní přišel a nechtěla chytnout, laboroval jsem s tím snad půl hodiny a furt nic. Vždycky když už chytla, tak na 3 vteřiny a pak hned chcípla, při přidání plynu ji to hned zadusilo. Nakonec po dlouhém přemlouvání tedy chytla a já dojel domů, ale jsem z toho nešťastný Můžete mi nějak pomoct?

Omlouvám se za román, ale chtěl jsem to popsat co možná nejpřesněji.

P.S.: Svíčky jsou fungl nové a jiskru hážou a mám tam VAPE.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s Jawkou

7.4.2010 v 22:11 | Nahoru | #1
Jinak Vape jsem měl taky, nefungovalo a ztratil jsem teda důvěru, pokud si pamatuju, nešlo mi to do otáček vůbec, takže asi za dva dny letělo, s kladívkama žádný problém, ale mám přebroušenou vačku (žádná věda, na brusce trochu lízlá) protože házela na jedné svíčce během jedné otáčky 2 jiskry. Nevím, jak se to soudruhům v Jawě podařilo.. někdy méně je více, stačí jedna přece. Asi to byla jawa z nějakého údernického období a prostě chtěla plnit plán na 200%. Chod motoru byl šílený, ale už si nepamatuju jak
Ale prostě fakt: základní věci jsou v každý příručce, přelouskneš za hodinu.. Z toho asi 32stran je v každé starší príručce na jawa seřízení regulátoru napětí na dymanu a to neřešíš.... (mj. to je nejsložitější součást na dvoutaktních jawách všech dob)

(reakce na) Problémy s Jawkou

7.4.2010 v 22:22 | Nahoru | #2

laďa prášil>Jinak Vape jsem měl taky, nefungovalo a ztratil jsem teda důvěru, pokud si pamatuju, nešlo mi to do otáček vůbec, takže asi za dva dny letělo, s kladívkama žádný problém, ale mám přebroušenou vačku (žádná věda, na brusce trochu lízlá) protože házela na jedné svíčce během jedné otáčky 2 jiskry. Nevím, jak se to soudruhům v Jawě podařilo.. někdy méně je více, stačí jedna přece. Asi to byla jawa z nějakého údernického období a prostě chtěla plnit plán na 200%. Chod motoru byl šílený, ale už si nepamatuju jak
Ale prostě fakt: základní věci jsou v každý příručce, přelouskneš za hodinu.. Z toho asi 32stran je v každé starší príručce na jawa seřízení regulátoru napětí na dymanu a to neřešíš.... (mj. to je nejsložitější součást na dvoutaktních jawách všech dob)



Házení dvou jisker během jedné otáčky není až taková záhada. To je v celku běžný jev. Holt dělalo se na kvantitu a ne až tak na kvalitu.
To, že ti nešlo Vape to mě udivuje, to bych bral spíše jako záhadu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist