Mám děsné problémy s mojí Jawou, loni jsem laboroval se samovolně zvyšujícímí se otáčkami apod. To se vyřešilo novou vložkou svíčky na levém válci a taky podfukovala hlava, ta se zabrousila. Teď je vše v richtiku, všechno těsní jak má. Další faktor který to ovlivňoval byla slabá pružina šoupátka, to se taky vyřešilo.
Karburátor jsem kompletně vyčistil v tech. benzínu, profoukal vzduchem, nastavil podle manuálu a chvíli se zdálo že je vše v pořádku, jenže nastaly nové problémy:
Když je studená a náhodou nastartuje tak na sytič jde šíleně do otáček, když ho vypnu naopak chcípne(to by mi až tak nevadilo, startnu, nasednu a jedu), ale po zahřátí jsou volnoběžné otáčky na úrovní někde 3-3,5tis, když to snížím pod 2 tis. tak chvíli to je v pořádku, ale nestartne jinak než se sytičem.
Jinak tedy jezdí v pořádku, jde za plynem a zdá se mi že i táhne velice dobře.
Dneska jsem na ní jel do práce, všechno v pohodě, tedy až na ten kolísající volnoběh. Po šichtě jsem k ní přišel a nechtěla chytnout, laboroval jsem s tím snad půl hodiny a furt nic. Vždycky když už chytla, tak na 3 vteřiny a pak hned chcípla, při přidání plynu ji to hned zadusilo. Nakonec po dlouhém přemlouvání tedy chytla a já dojel domů, ale jsem z toho nešťastný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Omlouvám se za román, ale chtěl jsem to popsat co možná nejpřesněji.
P.S.: Svíčky jsou fungl nové a jiskru hážou a mám tam VAPE.
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s Jawkou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ono to totiž za prvé není úplně rovné a za druhé, trochu se to hýbe, když to je připláclé na 2 samostatné válce a každý může mít trochu vůli. Pak stačí dotáhnout šrouby na jednom válci, ten se kousek otočí a už to netěsní.. Chce to jednoznačně to původní papírové těsnění, je celkem hrubé, není to jen papír.. Demontáž je jawácky jednoduchá, povolit dva šrouby co drží karbec, dát ho dolů, povolit dva šrouby a sundat ten mezikus..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Miluju jawy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Japonci s debilním přístupem a tisícem zbytečných složitostí, kilometry drátu a tunami elektroniky se můžou jít zakopat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
eidt:
Teď mě napadlo, když si měl hlavy dole, tak se logicky ty válce pohly, ale navíc - neskřípl jsi těsnění pod hlavama? Vyměnil jsi je po výměně nebo jsi nechal ty vymačkané původní?
Naposledy editováno 05.04.2010 21:28:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s Jawkou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Japonci s debilním přístupem a tisícem zbytečných složitostí, kilometry drátu a tunami elektroniky se můžou jít zakopat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
to c.j.: S tím se dá souhlasit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |