globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kyvná vidlice
21.3.2010 v 22:02
Zdravim,

mám menší problém s přendáváním na jinej rám a to jest v kyvce. Snažil jsem se jí vybouchat, ale nejde. Napadlo mě jestli to nemá nějakou pojistku, ale to je blbost.

Díky za odpovědi.


Kyvná vidlice

21.3.2010 v 22:41 | Nahoru | #1
Mozna bude kecat blbosti, treba se to uz dela uplne jinak. Podivej se ze stran toho cepu jesli tam nejsou jen kovovy zaslepky, pod nima by byly segrovky, kery musej nejdriv ven.

Kyvná vidlice

22.3.2010 v 06:22 | Nahoru | #2
číza(477) měla dutej čep,kterým procházela hřídel pedálu zadní brzdy...musel se sundat pedál,vytáhnout hřídel,potom z toho čepu sundat matici a vybouchat ho...tady je to koukám jiný...ale vypadá to,že je z jedný strany krytka a z druhý asi matka...rozdělej to a uvidíš...

Naposledy editováno 22.03.2010 06:26:12

Kyvná vidlice

22.3.2010 v 09:31 | Nahoru | #3

Kyvná vidlice

22.3.2010 v 11:18 | Nahoru | #4
hlavně do toho nebuš, čep akorát roztemuješ a ven ho nedostaneš... Konkrétně u 477 se ten čep většinou nějak sekne a musí se vyřezat... Jinak se na to dá udělat takový stahovák... Ale bušením to ven nedostaneš A taky se připrav na to, že starej čep už bude nepoužitelnej...

Kyvná vidlice

23.3.2010 v 07:28 | Nahoru | #5
No z prava jsem to zkoušel vybouchat, ale...
Z leva se na konci nehlo nic, ale jak tam jsou ty očka a pak už je ta matice, nebo co to je, tak před tím okem se začal natahovat rám. Takže problém bude tam. Na pravé straně by to šlo, ale levá nic. Pořád mám dojem, že je tam nějaký jištění, ale nic tam pořád nevidím :(

Kyvná vidlice

23.3.2010 v 12:48 | Nahoru | #6
Je to tam zarezatělý a zaoxidvaný.... Poptej se na jawamanii v poradně

Kyvná vidlice

23.3.2010 v 22:50 | Nahoru | #7
Tak u 487 to údajně není tak hrozné na rozebírání – ještě horší je to u modelů, které mají skrz čep vedené ovládání brzdy. Co jsem se bavil s Montym, tak říkal, že to je noční můra. Údajně to dělá tak, že se řízne ta kolíbka na uchycení motoru i s čepem, vymlátí se každá strana čepu, držák motoru se zavaří a poskládá znovu s novým čepem a vložkami.
Je to docela drbačka

1 reakcí na tento příspěvek Kyvná vidlice

24.3.2010 v 09:47 | Nahoru | #8
otázkou zůstává... proč to rozdělávat?

(reakce na) Kyvná vidlice

24.3.2010 v 14:56 | Nahoru | #9
WenCa> Tak to je taky otázka, pokud je to jen kvůli lakování, tak to nemá cenu. Ale pokud je v kyvce vůle, tak není jiná možnost

Kyvná vidlice

26.3.2010 v 06:46 | Nahoru | #10
přendavám to na jinej rám. zatím jedinej problém co nastal. jsem zvědav jak to udělam motorku kvůli tomu vyhazovat nechci ))

Kyvná vidlice

10.2.2011 v 22:40 | Nahoru | #11
Řeším teď to samé... dočet sem se že ten stahovák by měl bejt asi nejrozumnější alternativa... :)

Kyvná vidlice

12.2.2011 v 21:14 | Nahoru | #12
proč jinej rám? zbořil jsi to?

Kyvná vidlice

12.2.2011 v 21:16 | Nahoru | #13
jináč já musel nakonec čep kyvky odvrtat - prostě motorku rozebrat do šroubku rám jako celek unout do vyvrtávačky a postupně odvrtat... pak novej čep, nový pouzdra..

tam jsem ale problém očekával, protože to bylo bukový, neperovalo to, holt asi "šprajclá vazelína" z přemazání..

šlo o 477 čep s dírou..

Naposledy editováno 12.02.2011 21:16:56

Kyvná vidlice

12.2.2011 v 21:17 | Nahoru | #14
pokud vím, tak stahovák byl právě ale na 477 a 471, které mají dutý čep, kudy se provlékl šroub....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist