globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hloubka dezénu
16.3.2010 v 21:33
Předpokládám že minimální hloubka dezénu u moto je stejná jako u aut, 1,6mm, a musí být ve středu pneu.Měřili někomu z vás policajti vzorek při kontrole?Mám už jen 2mm...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hloubka dezénu

21.3.2010 v 00:08 | Nahoru | #1

hondacbf1000>To už snad začnu věřit té blbině, co sem dal Bubrák
Jenže ten říká většinou hlody, že člověk už ani nevěří, jestli motorka má dvě kola
Natož že šikmá silnice sjíždí gumu víc na levou stranu.



Ted sem to myslel vazne. Je to proste tak. Kraje jsou niz nez stred, tudiz v pravem pruhu jedes na sikme plose (mirne), guma ma stycnou plochu mirne vlevo, nicmene za x tisic km, se to uz takhle projevi.

(reakce na) Hloubka dezénu

21.3.2010 v 00:18 | Nahoru | #2

Bubrak ZX10R>Ted sem to myslel vazne. Je to proste tak. Kraje jsou niz nez stred, tudiz v pravem pruhu jedes na sikme plose (mirne), guma ma stycnou plochu mirne vlevo, nicmene za x tisic km, se to uz takhle projevi.


vidíš vidíš, to máš z těch debat honda je HUJDA a pod lidi ti pak už nevěří ani dobrej den
ale je fakt že nebýt tebe, tak jsem si pravej důvod sjíždění gumy na jednu stranu taky neuvědomila... no jo asi zase začnu věřit tomu co píšeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hloubka dezénu

21.3.2010 v 01:02 | Nahoru | #3

Bubrak ZX10R>Ted sem to myslel vazne. Je to proste tak. Kraje jsou niz nez stred, tudiz v pravem pruhu jedes na sikme plose (mirne), guma ma stycnou plochu mirne vlevo, nicmene za x tisic km, se to uz takhle projevi.



Ale vždyť jsem proto taky napsal, že tomu snad začnu věřit. Kónický tvar silnice je jasný, to jsme měli někdy v prváku střední školy a i laik si toho všímá.
Jen jsem si spíš myslel, že to může být mým častějším braním za plyn v levém náklonu víc, než v pravém. Ale je mi divné, že pocitově to mám tak, že třeba vysednutí dělám "statečněji" spíš do prava.
Pak mě napadla i další kravina - že kolo mám nějak blbě přitažené, že třeba není kolmo na osu, třeba že pravý napínák je víc, než levý. Ono taky sledovat rysky je naprd, protože tam je rozptyl plusminus autobus. Lepší je to podle počtu otoček na závitu.
Ale když dám dvě latě vedle kol, nevidím nic
Ještě počkám na konec života přední gumy a uvidíme. Křivost silnice by se musela projevit i na ní, takže pokud tam něco bude poznat, je to jen a jen silnicí. Jestli ne, je problém v zadním kole. Předchozí přední vydržela 16tis km, takže ještě uvidím...
P.S.: DO 14 dnů jdu projet/vyzkoušet Kawu ZX9 z r.2004. Ty jako zarytý Kawák ji hodnotíš jak...?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist