globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaky stojan...
 
8.11.2007 v 01:00
Slyšel jsem, že není dobře když motorka při zimním odpočinku :( stojí na bočním stojanu. Na druhé straně stojí názor, že je to uplně jedno a tento druh přezimování není nijak naškodu. Tak jaká je tedy pravda?? :/

2 reakcí na tento příspěvek Jaky stojan...

8.11.2007 v 01:22 | Nahoru | #1
Ježišmarja, zase někdo řeší kravinu :rolleyes:

Ideální na zazimování je vakuum ve stavu bez tíže ;)

(reakce na) Jaky stojan...

8.11.2007 v 07:18 | Nahoru | #2
Dingo>A o co ti ty chytrolíne jde?Vždyť se ten kluk pouze ptá co je lepší a ty ho stíráš!Od toho je to tady,aby se poptal :(

P.S. Již delší dobu koukám jaký jsi všeználek,měl bys přestat s těma kecama. :( :(

(reakce na) Jaky stojan...

8.11.2007 v 07:27 | Nahoru | #3
okii>Dej to na hlavní stojan,ať máš kola ve vzduchu.Neudělá se ti tam ploška a nechal bych to být do prvního jarního sluníčka a hurá pak ven :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Jaky stojan...

8.11.2007 v 11:23 | Nahoru | #4
http://www.k1400.cz...dstaveni/stroje1.php

Argumenty které tvrdí, že se dlouhodobým odstavením pneumatiky deformují a v místech styku s podlahou zůstanou trvalé stopy - jsou zcela scestné. U plášťů současné konstrukce nahuštěných na předepsaný tlak toto nepřichází v úvahu. Zkuste se zamyslet jak dlouho stojí stroj například na prodejně nežli se dostane k zákazníkovy. Ve většině případů je to rozhodně déle nežli zimní odstávka.

Jaky stojan...

8.11.2007 v 12:43 | Nahoru | #5
proboha, ta nafouklá guma je tvrdá jak kámen - nikdy jsem se žádné plošky nedočkal :(

(reakce na) Jaky stojan...

8.11.2007 v 12:49 | Nahoru | #6
dedek new>Máš recht, dědku. Vloni jsem z kůlny vytáhnul 30 let odstavenýho fichtla, nafouknul nalil benzín a jak lítal - plošky jsem nepozoroval *yes*

(reakce na) Jaky stojan...

8.11.2007 v 17:21 | Nahoru | #7
rescator80>Ale to já beru,jenže jakékoliv téma(na něco)a jenom šíří svoje chytrosti.Jak říkám, je to tady od toho,když nevím,tak se poptám,a ve vší slušnosti odpovím a ne ze sebe dělat Ferdu mravence a z dotyčnýho dělat pitomce!!! :(

1 reakcí na tento příspěvek Jaky stojan...

8.11.2007 v 17:33 | Nahoru | #8
Musim zareagovat na to co se tady povida(píše) : jelikož jsem na tomto foru jen chvili,teprve se se všim seznamuju,proto sem nedal hned do "hledat" to co potřebuji zjistit... A za druhé, když otevřu diskuzi, tak komu to neni vhod, at se jí vyhne a orientuje se po svém! :thmubup: ostatním díky... ;)

(reakce na) Jaky stojan...

8.11.2007 v 17:44 | Nahoru | #9
okii>To neřeš ;) každý se učí :P ,základ je pomoct.čus :thmubup:

(reakce na) Jaky stojan...

8.11.2007 v 18:01 | Nahoru | #10
rescator80>pravidla sem prošel,právě proto nepíšu žádné čuňárny :lol: ale zas tak podrobně ne :/ jinak stebou souhlasím, nikdo se nechce hrabat v xy tématech o stejných věcech ;)
zbraně zůstávají vklidu :) :thmubup:

Jaky stojan...

8.11.2007 v 19:17 | Nahoru | #11
nevím co je pravdy na tech ploškách apod ale přes zimu mne motorka stojí vždycky na stojanu nejdřív jsem mel jen do zadu a ted poprve bude motorka celá zvednuta tak uvidím ale i tak jsem nikdy nepoznal rozdíl ;)

(reakce na) Jaky stojan...

8.11.2007 v 22:58 | Nahoru | #12
Na tom vakuu ve stavu bez tíže trvám :thmubup: :lol: :lol: :lol:

Kdyby tady nebyl každej druhej den skoro ten samej dotaz, tak ani nereaguju, ale takhle *no*

Jaky stojan...

9.11.2007 v 18:19 | Nahoru | #13
nevím jak cestovní gumy ale na diablech se mi loni ty plošky udělaly ale žádnej horor to nebyl! Jedna jízda a vše ok! Na slikách je ta pološka už po tejdnu ;)

Jaky stojan...

10.11.2007 v 17:54 | Nahoru | #14
Mě takhle stálo (na bočáku, i když to má i servisní) každej rok dost dlouho CBX a to má nějakých 230kg živé váhy a nevím o tom, že by tam někde byla nějaká placka.
Neřeknu, kdyby měla motorka stát někde třeba 2-3roky odstavená, tak budu hlídat tlak v pneu a občas bych malinko pootočil pneu. Ale řešit tohle, když má motka stát 3-4měsíce *no* navíc člověk pak vyjede na ten krásnej kvalitní asfalt, tak zajisté hned pozná, že má guma milimetrovou proleženinu :lol: :lol: :lol: nenechte se vysmát.

Jaky stojan...

10.11.2007 v 18:41 | Nahoru | #15
Zdar lidi.. Já přes zimu neřešim žádný proleženiny na gumách, protože podle mě jsou mnohen závažnější věci, na který může motka trpět přes zimu.. Např. Po půl roce stání může u některých motorů stéci olej z hlavy válců, z mazacích kanálů vačkových hřídelů, z olejového filtru a olejových kanálů.. A pak když na jaře motor nahodíme, tak po dobu dokud čerpadlo nezaplní celý okruh, jdou vačkové hřídele a jiné části motoru na sucho.. Je to sice jen krátká doba, ale kluzná ložiska např. kliky a vačky mohou pěkně zaplakat.. Tak co s tím?

Pro srandu třeba diesel. lokomotivy mají zvláštní elektrický olejový čerpadlo, který před startem motoru pročerpá olej. okruh :lol: :lol: :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist