2 reakcí na tento příspěvek Jaky stojan...
Ideální na zazimování je vakuum ve stavu bez tíže ;)
1 reakcí na tento příspěvek Jaky stojan...
Argumenty které tvrdí, že se dlouhodobým odstavením pneumatiky deformují a v místech styku s podlahou zůstanou trvalé stopy - jsou zcela scestné. U plášťů současné konstrukce nahuštěných na předepsaný tlak toto nepřichází v úvahu. Zkuste se zamyslet jak dlouho stojí stroj například na prodejně nežli se dostane k zákazníkovy. Ve většině případů je to rozhodně déle nežli zimní odstávka.
1 reakcí na tento příspěvek Jaky stojan...
Neřeknu, kdyby měla motorka stát někde třeba 2-3roky odstavená, tak budu hlídat tlak v pneu a občas bych malinko pootočil pneu. Ale řešit tohle, když má motka stát 3-4měsíce *no* navíc člověk pak vyjede na ten krásnej kvalitní asfalt, tak zajisté hned pozná, že má guma milimetrovou proleženinu :lol: :lol: :lol: nenechte se vysmát.
Pro srandu třeba diesel. lokomotivy mají zvláštní elektrický olejový čerpadlo, který před startem motoru pročerpá olej. okruh :lol: :lol: :lol: