1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín
assassin>
BTW nejsem si tim uplne jist.. ale ty 1,6 se montovali dve, jedna 8V a jedna 16V (plus jejich ruzne vykonove mutace)
Jj. Montovaly se dokonce 3. 1,6 55kW (původně z Golfa III, měla i felicia 1,6, výroba skončila s faceliftem nebo o něco dřív), pak dvě silnějsí. Osmiventil a šestnácri. Ten 16ti moc nejde dole, má označení 1,6 SR (typ motoru z hlavy nevím) a pak 8V. Ten je ze všech nejlepší. Od Octavia II se montuje jen 8V a snad i do faceliftovaných jedniček taky jen 8V. Každopádně s označením MPi je to osmiventil od roku 2001.
edit: Ten 16ti ventil by měl mít 77kW. 74 a 75 by měl bejt 8V. Beru podle Golfa IV.
Naposledy editováno 11.03.2010 14:51:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín
hans.kawa>assassin> RS je můj sen(od 17let)ale mimo mé finanční možnosti..asi.. Mám už něco naježděno a vím,že ochcávka není sporták.Ještě počkám,až o ve mě uzraje.
no a pak zjistis ze na sportovni svezeni se daj poridit lepsi auta:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín
assassin>no a pak zjistis ze na sportovni svezeni se daj poridit lepsi auta:)
No takové bmw3..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín
hans.kawa>No takové bmw3..
treba:) no ale je fakt ze na motor ta 1,8t treba trosku prefouknuta da pokourit kdejakymu bawu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín
assassin>treba:) no ale je fakt ze na motor ta 1,8t treba trosku prefouknuta da pokourit kdejakymu bawu...
Švagr má dvě bmw jedno je 330d..nějakých 230kobylek a 500nm krouták..to druhé je stará trojka benzín..momentálně v přestavbě na okruhovku..zatím 170kobyl..ale bude novej motůrek s 25Ok.
Na to fakt 1.8turbo nestačí.
Naposledy editováno 11.03.2010 16:44:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín
Poggy>Jj. Montovaly se dokonce 3. 1,6 55kW (původně z Golfa III, měla i felicia 1,6, výroba skončila s faceliftem nebo o něco dřív), pak dvě silnějsí. Osmiventil a šestnácri. Ten 16ti moc nejde dole, má označení 1,6 SR (typ motoru z hlavy nevím) a pak 8V. Ten je ze všech nejlepší. Od Octavia II se montuje jen 8V a snad i do faceliftovaných jedniček taky jen 8V. Každopádně s označením MPi je to osmiventil od roku 2001.
edit: Ten 16ti ventil by měl mít 77kW. 74 a 75 by měl bejt 8V. Beru podle Golfa IV.
Jel jsem v ochcávce s tím nejblbějším motorem 1,6-55kW. Oproti serii tam byla ostřejší vačka a upravená řídící jednotka od Cimbu. To auto jelo jak kráva, nebyl problém opřít tachometr nadoraz. Spotřebu nemám tuchy, ale prostě to auto jelo na ten motor neskutečně, samozřejmě netvrdím, že líp jak turbíny. Ta druhá 1,6- 74kW je taky 8ventil, ale s proměnlivou délku sání. Je to velmi příjemný motor, na takovéto domácí ježdění , jede relativně odspoda, takže to nemusíš kvrdlat nahoře a drahá polovička je spokojená, že jezdíš rozumně . Na blbnutí a zážitek z rychlosti to moc není.
Dělo to není, ale nechá se. Jel jsem se skoro všema jedničkovejma octávkama (kromě 1,6 16V, 2,0 a RS) a nebylo to zlý. Ale tenhle motor má i jednu výhodu. Je lehkej a ta přední náprava potom tolik netrpí (ložiska v kolech a horní uložení tlumiče v karoserii včetně ložiska), lůžka stabilizátoru odcházej na všech bez rozdílu motorizace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín
zebyhonda>Jel jsem v ochcávce s tím nejblbějším motorem 1,6-55kW.
Myslím, že nejblbější motor v Octávii je 1,4 - 44kW. Fakt by mě zajmalo jak to jede, nebo spíš nejede...
PS:Nafta patří do kamen!!!
karf>nechápu řeči o zátahu 1.9tdi proti 1.8T nebo 1.8TSI. jezdím služební o2 77kw 4x4 (kratší převodovka čili teoreticky větší síla) a 1.8tsi octavia mě předjede rozdílem třídi
Jestli to nebude i tím,že u benzínu dáš jedna,dva a máš tam kilo,kdežto u nafty už na tuhle rychlost potřebuješ hodně vytočenej třetí kvalt
Navíc turbo benzín a TDI stejnýho obsahu jsou nesrovnatelné,ta nafta dostane na prdel prostě vždycky
1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín
stejne jako chiptuning... kdyz chci aby auto jelo tak si koupim auto co jede a ne mrdku kterou musim nachipovat aby se hnula z krizovatky na ukor nestihajiciho podvozku, brzd atd...
Naposledy editováno 11.03.2010 19:59:44
KarlosCZ>zebyhonda: no takovi jsou nejlepsi, koupi mrdku s shitovym motorem a pak to predelavaj, maj pocit jak to jede sice to jede uplny hovno ale hlavne ze je to ten pocit
stejne jako chiptuning... kdyz chci aby auto jelo tak si koupim auto co jede a ne mrdku kterou musim nachipovat aby se hnula z krizovatky na ukor nestihajiciho podvozku, brzd atd...
no v jádru s tebou souhlasím, ale úpravu motoru pochopím víc, než radlici na místo předního nárazníku. A úpravou motoru nemyslím slavnej čiptuning
2 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín
KarlosCZ>zebyhonda: smysl to muze mit, ale u motoru ktešrej na to ma potencial, hlavne v kombinaci se slusnym autem..protoze z hovna bic neupletes...
Joo, takhlee, ty nemáš rád ochcávky, no fuj, do pekla s tebou , ty woe f kombajnu,v tédéý s červeným ýčkem a na hlínách je nejlepčí hustokruto kára!!!
1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín
sharkcbr>Ptal ses na provozní a servisní náklady tak pokud ti jde o výkon a krouťák tak se ptej na něco jinýho a kup si Bugatty Veyron !! To má výkon a krouťák!!!!
Ono je pěkné mít 150koníků..to bych vážně rád.Ale zase nechci,aby to bylo jak puzzle.Do té své rakve,jsem za dva roky a pět měsíců.Narval víc jak 170tisíc!A to už nechci zažít.
1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín
1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín
2 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín
sharkcbr>KarlosCZ> Tipuju Renault Laguna II. Kámoš to před asi 3 roky Koupil za 300 000 a během roku do toho 100 000 nasypal!! Tomu říkám kasička! Nejzkurvenější Renault poslední doby !! Ani to nešlo prodat, tak si to radši nechal.
Kamarád,co má autoservis.Ten miluje renaulty..prý nejpravidelnější zákazníci!