globalmoto_kveten





Téma: Octavia benzín
 
9.3.2010 v 18:21
potřeboval bych poradit.Přemýšlím nad Škodou octavia 1.6i(74kw)nebo 1.8turbo(110kw).Jde mi hlavně o servisní náklady a spotřebu.Dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 14:34 | Nahoru | #61

assassin>
BTW nejsem si tim uplne jist.. ale ty 1,6 se montovali dve, jedna 8V a jedna 16V (plus jejich ruzne vykonove mutace)


Jj. Montovaly se dokonce 3. 1,6 55kW (původně z Golfa III, měla i felicia 1,6, výroba skončila s faceliftem nebo o něco dřív), pak dvě silnějsí. Osmiventil a šestnácri. Ten 16ti moc nejde dole, má označení 1,6 SR (typ motoru z hlavy nevím) a pak 8V. Ten je ze všech nejlepší. Od Octavia II se montuje jen 8V a snad i do faceliftovaných jedniček taky jen 8V. Každopádně s označením MPi je to osmiventil od roku 2001.

edit: Ten 16ti ventil by měl mít 77kW. 74 a 75 by měl bejt 8V. Beru podle Golfa IV.

Naposledy editováno 11.03.2010 14:51:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 14:37 | Nahoru | #62

hans.kawa>assassin> RS je můj sen(od 17let)ale mimo mé finanční možnosti..asi.. Mám už něco naježděno a vím,že ochcávka není sporták.Ještě počkám,až o ve mě uzraje.



no a pak zjistis ze na sportovni svezeni se daj poridit lepsi auta:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 14:49 | Nahoru | #63

assassin>no a pak zjistis ze na sportovni svezeni se daj poridit lepsi auta:)


No takové bmw3..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 14:51 | Nahoru | #64

hans.kawa>No takové bmw3..



treba:) no ale je fakt ze na motor ta 1,8t treba trosku prefouknuta da pokourit kdejakymu bawu...

Octavia benzín

11.3.2010 v 14:59 | Nahoru | #65
Jedině Volvo 850 R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 16:43 | Nahoru | #66

assassin>treba:) no ale je fakt ze na motor ta 1,8t treba trosku prefouknuta da pokourit kdejakymu bawu...


Švagr má dvě bmw jedno je 330d..nějakých 230kobylek a 500nm krouták..to druhé je stará trojka benzín..momentálně v přestavbě na okruhovku..zatím 170kobyl..ale bude novej motůrek s 25Ok.
Na to fakt 1.8turbo nestačí.

Naposledy editováno 11.03.2010 16:44:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 18:34 | Nahoru | #67

Poggy>Jj. Montovaly se dokonce 3. 1,6 55kW (původně z Golfa III, měla i felicia 1,6, výroba skončila s faceliftem nebo o něco dřív), pak dvě silnějsí. Osmiventil a šestnácri. Ten 16ti moc nejde dole, má označení 1,6 SR (typ motoru z hlavy nevím) a pak 8V. Ten je ze všech nejlepší. Od Octavia II se montuje jen 8V a snad i do faceliftovaných jedniček taky jen 8V. Každopádně s označením MPi je to osmiventil od roku 2001.

edit: Ten 16ti ventil by měl mít 77kW. 74 a 75 by měl bejt 8V. Beru podle Golfa IV.



Jel jsem v ochcávce s tím nejblbějším motorem 1,6-55kW. Oproti serii tam byla ostřejší vačka a upravená řídící jednotka od Cimbu. To auto jelo jak kráva, nebyl problém opřít tachometr nadoraz. Spotřebu nemám tuchy, ale prostě to auto jelo na ten motor neskutečně, samozřejmě netvrdím, že líp jak turbíny. Ta druhá 1,6- 74kW je taky 8ventil, ale s proměnlivou délku sání. Je to velmi příjemný motor, na takovéto domácí ježdění , jede relativně odspoda, takže to nemusíš kvrdlat nahoře a drahá polovička je spokojená, že jezdíš rozumně . Na blbnutí a zážitek z rychlosti to moc není.

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 19:00 | Nahoru | #68
zebyhonda>
Dělo to není, ale nechá se. Jel jsem se skoro všema jedničkovejma octávkama (kromě 1,6 16V, 2,0 a RS) a nebylo to zlý. Ale tenhle motor má i jednu výhodu. Je lehkej a ta přední náprava potom tolik netrpí (ložiska v kolech a horní uložení tlumiče v karoserii včetně ložiska), lůžka stabilizátoru odcházej na všech bez rozdílu motorizace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 19:08 | Nahoru | #69

zebyhonda>Jel jsem v ochcávce s tím nejblbějším motorem 1,6-55kW.


Myslím, že nejblbější motor v Octávii je 1,4 - 44kW. Fakt by mě zajmalo jak to jede, nebo spíš nejede...

Octavia benzín

11.3.2010 v 19:21 | Nahoru | #70
Kdybys s tou Octou jel úplně totožně svižnou jízdu tak bude 1.6 i 1.8T žrát +- autobus stejně.Blbý je to, že ta jednaosma má nějakejch 50 koňů navíc, a to tě prostě bude lákat a vždycky s ní pojedeš svižněji než se tou šestnáctkou.Takže výsledně ti to nějakej ten litřík navíc asi vezme...ale čert to vem, na tu Oktávku to je akorát.18 bez turba radši nezmiňovat!!!

PS:Nafta patří do kamen!!!

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 19:32 | Nahoru | #71

karf>nechápu řeči o zátahu 1.9tdi proti 1.8T nebo 1.8TSI. jezdím služební o2 77kw 4x4 (kratší převodovka čili teoreticky větší síla) a 1.8tsi octavia mě předjede rozdílem třídi


Jestli to nebude i tím,že u benzínu dáš jedna,dva a máš tam kilo,kdežto u nafty už na tuhle rychlost potřebuješ hodně vytočenej třetí kvalt
Navíc turbo benzín a TDI stejnýho obsahu jsou nesrovnatelné,ta nafta dostane na prdel prostě vždycky

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 19:59 | Nahoru | #72
zebyhonda: no takovi jsou nejlepsi, koupi mrdku s shitovym motorem a pak to predelavaj, maj pocit jak to jede sice to jede uplny hovno ale hlavne ze je to ten pocit

stejne jako chiptuning... kdyz chci aby auto jelo tak si koupim auto co jede a ne mrdku kterou musim nachipovat aby se hnula z krizovatky na ukor nestihajiciho podvozku, brzd atd...

Naposledy editováno 11.03.2010 19:59:44

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 20:26 | Nahoru | #73

KarlosCZ>zebyhonda: no takovi jsou nejlepsi, koupi mrdku s shitovym motorem a pak to predelavaj, maj pocit jak to jede sice to jede uplny hovno ale hlavne ze je to ten pocit

stejne jako chiptuning... kdyz chci aby auto jelo tak si koupim auto co jede a ne mrdku kterou musim nachipovat aby se hnula z krizovatky na ukor nestihajiciho podvozku, brzd atd...



no v jádru s tebou souhlasím, ale úpravu motoru pochopím víc, než radlici na místo předního nárazníku. A úpravou motoru nemyslím slavnej čiptuning

2 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 20:39 | Nahoru | #74
zebyhonda: smysl to muze mit, ale u motoru ktešrej na to ma potencial, hlavne v kombinaci se slusnym autem..protoze z hovna bic neupletes...

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 21:09 | Nahoru | #75

KarlosCZ>zebyhonda: smysl to muze mit, ale u motoru ktešrej na to ma potencial, hlavne v kombinaci se slusnym autem..protoze z hovna bic neupletes...



Joo, takhlee, ty nemáš rád ochcávky, no fuj, do pekla s tebou , ty woe f kombajnu,v tédéý s červeným ýčkem a na hlínách je nejlepčí hustokruto kára!!!

Octavia benzín

11.3.2010 v 21:13 | Nahoru | #76
f metle jeste... nemam rad skodovky obecne, ridil sem pres osmdesat aut s vetsima mrdkama sem se snad nesetkal jedina svetla vyjimka byla RS, o ty se da rict ze se s ni da rozumne jezdit...

Octavia benzín

11.3.2010 v 21:26 | Nahoru | #77
Jestli chceš bezproblémové auto , kup si Octávku - jedničkovou TDI 66KW, těm silnějším se občas sypaly turba , hlavně žádnej čip!! Na hovno! Budeš jezdit kolem 5 litrů. Jestli chceš nějakýho draka tak si kup něco silnějšího. Mimo jiné já ji chci taky na jaře koupit. Jelikož nespěchám a jezdím po autoservisech takse ptám se co by doporučily, tak 95% mechaniků ti řekne to samé.

Octavia benzín

11.3.2010 v 21:29 | Nahoru | #78
Každej tady vychvaluje TDI..má to 110koní 230krouták.Ale 1.8turbo má 150koní a krouták 210.Je fakt,že spotřeba je jinde..no asi si nechám svoji rakev 2.4tdi.

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 21:36 | Nahoru | #79
Ptal ses na provozní a servisní náklady tak pokud ti jde o výkon a krouťák tak se ptej na něco jinýho a kup si Bugatty Veyron !! To má výkon a krouťák!!!!

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 21:41 | Nahoru | #80

sharkcbr>Ptal ses na provozní a servisní náklady tak pokud ti jde o výkon a krouťák tak se ptej na něco jinýho a kup si Bugatty Veyron !! To má výkon a krouťák!!!!



Ono je pěkné mít 150koníků..to bych vážně rád.Ale zase nechci,aby to bylo jak puzzle.Do té své rakve,jsem za dva roky a pět měsíců.Narval víc jak 170tisíc!A to už nechci zažít.

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 21:42 | Nahoru | #81
a proto premejslis nad takovym pekacem? .-D

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 21:45 | Nahoru | #82

KarlosCZ>a proto premejslis nad takovym pekacem? .-D


Na Lexuse IS220,fakt nemám. Bejvalej šefik ho měl..dokonce dva..božinku,jak v těch se jezdilo..no nádhera!

1 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 21:48 | Nahoru | #83
je to jednoduchy, bud si poridis poradny auto, nebo pojizdnou kasicku... kdyz premejslis nad ochcavkou tak bys urco mel treba na avensise... Jeremy Clarcson o nem jednou rekl ze to auto je strasne, jeste bude jezdit a vy uz tady nebudete (nebo tak neco )

Octavia benzín

11.3.2010 v 21:50 | Nahoru | #84
Hele co máš za tu rakev? Nemáš ty náhodou Renaulta nebo nedej bože Alfu Romeo ??!!!!

Octavia benzín

11.3.2010 v 21:50 | Nahoru | #85
tipuju alfu 156 JTD

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 21:52 | Nahoru | #86
KarlosCZ> Toyota mě vůbec nenapadla.Já chci prostě ochcávku.Asi jsem divnej.. Vím o třech 1.8t..jednu má soused a dvě kámoši.No a ani jeden neměl nejmenší problémy.

2 reakcí na tento příspěvek Octavia benzín

11.3.2010 v 21:58 | Nahoru | #87
KarlosCZ> Tipuju Renault Laguna II. Kámoš to před asi 3 roky Koupil za 300 000 a během roku do toho 100 000 nasypal!! Tomu říkám kasička! Nejzkurvenější Renault poslední doby !! Ani to nešlo prodat, tak si to radši nechal.

Octavia benzín

11.3.2010 v 22:00 | Nahoru | #88
shark: auto s picou ve znaku si koupi jenom kokot obecne frantici nejsou nic moc ale je fakt ze dvojkova laguna je pojizdny zlo...

(reakce na) Octavia benzín

11.3.2010 v 22:02 | Nahoru | #89

sharkcbr>KarlosCZ> Tipuju Renault Laguna II. Kámoš to před asi 3 roky Koupil za 300 000 a během roku do toho 100 000 nasypal!! Tomu říkám kasička! Nejzkurvenější Renault poslední doby !! Ani to nešlo prodat, tak si to radši nechal.



Kamarád,co má autoservis.Ten miluje renaulty..prý nejpravidelnější zákazníci!

Octavia benzín

11.3.2010 v 22:02 | Nahoru | #90
furt si ale nepriznal do ceho sypes prachy ted
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist