Téma: Spacák na léto

25.2.2010 v 20:45
Zdar lidi.
Čeká mě první Velká motodovolená, kdy se budu toulat tak fšelijak po světě. Abych do báglů narval plno potřebných věcí chci po vás tip na nejmenší a nejlehčí spacák na letní teploty.To co máte vy vyzkoušené. Prolezl jsem weby, jsou toho mraky, všichni vychvalují všechno a su z toho jelenec (klidně i z Lidlu, když funguje). Prosím jen o věcné poznatky ze života. Duchaplností je plno jinde...Ď.
1 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spacák na léto

26.2.2010 v 07:11 | Nahoru | #31

Tysa>Já ho koupil v Hypernově za cca 300,- v podstatě je to Husky,jenom se to jinak jmenuje. mám ho cca 3 roky a je pořád funkční.

Jasně.
Husky má spacáky za dva litry,ale speciálně pro hypernovu vyrobí spacák za 3 kila,jen s jiným názvem.
Asi jako každá čínská motorka,co má v názvu CRF a dovozce tvrdí,že je to licence Hondy.

26.2.2010 v 08:56 | Nahoru | #32

frite>Záleží kolik do toho chceš vrazit. Já se spacákama laboroval léta a nakonec jsem šel do péřáku. Jo, stálo mě to 4 litry (a to ve slevě), ale je maličkej, stačí až do mrazu v trenkách a váží 0,9 kg. Nekupoval jsem ho ani tak kvůli cestování na motorce, ale protože taky občas chodím na treky po horách a tam je každý deko poznat..

No já už "zimní" spacák mám, ale potřebuju něco lehkého a levného jen na léto na mášu a kolo.

26.2.2010 v 09:00 | Nahoru | #33
za mě teda husky espace.Je lehký,po složení zabere sakra málo místa a zima mi v něm nikdy nebyla. nevím teda kolik bylo stupňů,když chčilo a chčilo pod Dachsteinem,ale spal jsem jen v tričku a trenkách jak miminko až do rána.

26.2.2010 v 09:25 | Nahoru | #34
Tak já taky přidám trochu do mlyna. OD 10 let jsem členem trampskeho oddilu. Za těch 15 let jsem vyzkoušel mnoho spacáku, od levnych až po drahé do -20. Spal jsem s nima pod sirakem, ve stanu a ruznych přístřešcích v zime pri -15 az v lete u more pri 30 stupnich v noci. Drive rodice na me setrili, takze jsem zacinal s temi levnymi, ktere se většinou rozešily a hlavně duté vlákno se hodně slehlo a sesunulo k nohám a věčně v nich byla zima. Pak jsem si koupil spacák do -20 od firmy Condor, perfektně propracovanej, po 6 letech vlákno je tam kde ma byt a neresim vecne zmrzle telo a nohy v jednom ohni. Kdyz je mi horko, tak ho cely rozepnu a pouzivam jako prikryvku. Levné spacáky s komfortem +10 stupnu uz nechci ani videt. Za 6 let pouzivam 1 spacak a za predchozich 9 let jsem jich vystridal asi 5 a vecně jsem se s necim trapil. Dneska v tom spacaku ani pes nechce chrapat.

26.2.2010 v 10:35 | Nahoru | #35
Ja budu porizovat asi tento

26.2.2010 v 12:16 | Nahoru | #36
Na motorce jsem ještě na víc dní nebyl, ale 25 let jezdím na puťáky na kole a za tu dobu jsem zjistil, že můžeš mít sebelepší spacák, ale jak je ti zima od země, je to v pr... . Používám už léta HUSKY Biker a samonafukovačku HUSKY. Obojí je malý, lehký a skvělý. Vždy jsem měl s sebou teplé spodní prádlo a neměl jsem problémy ani ve Švýcarsku v horách ani v létě u moře.
edit: překlep

Naposledy editováno 26.02.2010 12:17:40

26.2.2010 v 12:32 | Nahoru | #37
Já mám Hannah "Biker" a maximální spokojenost je do -1 a v horku se v něm nepotíš a popravdě menší spacák po složení do obalu jsem neviděl.Jinak mám ho na postavu 185cm.

26.2.2010 v 13:20 | Nahoru | #38

prackarr>Jasně.

Na obalu jest napsáno toto: Totem Libero by Husky. Tak jak teda z toho ven?

edit: písmenko

Naposledy editováno 26.02.2010 13:20:18

26.2.2010 v 13:25 | Nahoru | #39
Na tom se nevyplatí moc šetřit.Sice se dá sehnat levný spacák do stejných teplot jako drahý,ale zase je složený mnohem větší a 2x těžší.A o tom jak dlouho vydrží v použitelném stavu ani nemluvím

26.2.2010 v 13:38 | Nahoru | #40
pěkná baba taky dobře zahřeje!

1 reakcí na tento příspěvek Spacák na léto

27.2.2010 v 12:20 | Nahoru | #41
Web spacáků PRIMA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spacák na léto

27.2.2010 v 12:27 | Nahoru | #42

Tarabys>Padlo tu celkem dost dobrých rad a hlavně velice důležitá, že třeba mít izolaci do země - já mám 3cm samonafukovačku Jurek S+R. Důležité je taky uvědomit si, že spacák sám nehřeje, on jen izoluje a neizoluje sám materiál spacáku, ale vzduch v něm obsažený - tzn musí být "načechraný" aby obsahoval hodně vzduchu, který může izolovat. Sám jsem měl Tesco value spacák za 3 kila a jediná výhoda byla, že sbalený byl malý... Sám jsem spacák vybíral velice dlouho a furt zvažoval prachy okolo 1500,-. Nakonec jsem po přečtení snad všeho co se v češtině o spacácích vyskytuje vybral Prima Tulák XP, ale ten mě stál okolo 2800,-. Nelituju, perfektní zpracování, materiály i funkce. A jsem rád, že jsem koupí karimatky i spacáku "podpořil" dvě české firmy...
Web spacáků PRIMA

přesně tak!
Hodně lidí kouká na to,aby byl spacák malý a při tom si neuvědomují,že ten malý nemůže hřát. Já mám tuláka taky. Mám dva. Jeden mě vyšel na 1900kč. Mám jedsen levy,druhý pravý a když jedem na čundr s dětma,tak si je zapnem do sebe a tři se v těch dvou spacákách vyspíme.
Do Karpat vozím PRIMU extrém. Je sice velký,ale super! Do mrazu ideální.

27.2.2010 v 14:39 | Nahoru | #43
prackarr> jj...já chtěl taky pořád malý spacák ať nezabírá místo, ale po pročtení všeho možného a po použití vlastní hlavy jsem si uvědomil, že malý prostě hřát (izolovat) nebude...
Co se Tuláka týče tak mají i ten okolo těch 1900,-, ale ten je z těch "starších" materiálů, já mám verzi XP a ten je dražší a taky je jinak šitý (viz. web co jsem házel výše).

1 reakcí na tento příspěvek Spacák na léto

27.2.2010 v 14:44 | Nahoru | #44
Já mám taky XP.Tenkrát byla nějaká akce. Z tuším 3000kč na 1900.

27.2.2010 v 16:07 | Nahoru | #45
prackarr> Tak to´s mě nasral...já dlouho hledal, až jsem nejlevnější našel za cca 2800,- (přesně už nevím)...

27.2.2010 v 17:23 | Nahoru | #46
Já kupoval dva a mám je už delší dobu,tak to tenkrát asi bylo v akci. Kdybys měl kupovat jen v akci,tak nic nemáš. Neřeš to a bud rád,že ho máš a že nemáš nějakej lajntuch z lídlu.