Baterka už uplně mrtvá a ani blafnutí. Ale všiml jsem si že po zapnutí klíčku vůbec nehrčí čerpadlo. A tak mi to nedalo a zkusil jsem to ještě přes autobaterku, ale furt nic a čerpadlo úplně hluchý. Jak už jsem byl bezradnej, tak naráz (při zapnutým klíčku) se ozvalo jakýsi klapání z podsedlovky a jako by začalo i přerušovaně zapínat (spíš to byla jen snaha) čerpadlo. A když to tak klapalo, tak jsem zkusil ještě startovat a jako by už to mělo snahu, ale fakt jen snahu. Baterka z auta už taky vybitá a motor už skoro netočí. Tak teď čím to může být? Čerpadlo??? Nebo to relátko v podsedlovce za řídící jednotkou???Na displeju to ukazuje myslím EFI... Podotýkám že na podzim loňskýho roku to začalo na půl plynu jaksi divně cukat, jako by vynechávat (ale taky jen někdy). Nemáte s tím někdo zkušenost??? PLEASE HELP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat
FiZzeR>Tyvado, tos tim motorem musel z autobaterky točit nejmíň půl hodiny? Tos tam toho spíš víc pokurvil než napravil
1) baterku dobít, pokud je v háji tak vyměnit - rsv je na baterku háklivý.
2) projet pojistky a konektory, a pokud nápis EFI na levém displeji nezhasne a stále svítí, tak propojit diagnostický konektor pod sedlem (manuál si rač najít) a vyčíst kód chyby
3) máš v nádrži dost benzínu? mě takhle "nestartovala" druhej den po koupi, holt bez béňa to nevrčí
4) nemáš tam nějaký zaprcaný tajný spínače? (takhle mi nestartovala podruhý )
5) v jaký kondici jsou svíčky? na ty je rsv taky háklivá. startoval jsi to přes zimu? to se totiž snadno uleje. (a takhle mi nestartovala potřetí a naposled)
6) pokud startér točí, a pumpa nevrčí a jak říkáš něco cvaká v podsedláku, tak to bude jedno z těch relátek vzadu - takový tři šedivý nebo černý krabičky. chtělo by to prohazovat s někým, kdo má stejnou moto.
víc mě zatím nenapadá
samozdřejmě jsem jsem to nenechal točit půl hodiny v kuse...tak blbej zas nejsu!
ale když to zkoušíš, máš zaplej klíček, procházíš kabeláž od čerpadla až k baterce a při tom ti furt svítijou světla a mezi tím párkrát zkusíš nastartovat tak je hned po baterce.
Jinak těch 5 možností rovnou můžu vyloučit...myslím že to bude to relátko nebo čerpadlo
urbii>samozdřejmě jsem jsem to nenechal točit půl hodiny v kuse...tak blbej zas nejsu!
ale když to zkoušíš, máš zaplej klíček, procházíš kabeláž od čerpadla až k baterce a při tom ti furt svítijou světla a mezi tím párkrát zkusíš nastartovat tak je hned po baterce.
Jinak těch 5 možností rovnou můžu vyloučit...myslím že to bude to relátko nebo čerpadlo
jo kdyz nevrci tak je to jasny, to si nemusel vubec tolik badat... ted dat napeti primo na cerpadlo - toci je chyba v obovodu napajeni - nejspis relatko, netoci - je bud spaleny nebo zatuhly, pokud jen zatuhly tak by mohlo jit rozhejbat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |