globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuono, RSV nejde nastartovat
25.2.2010 v 18:09
Dnes bylo konečně trošku hezky a tak jsem se chtěl projet... Jenže startuju a furt nic...
Baterka už uplně mrtvá a ani blafnutí. Ale všiml jsem si že po zapnutí klíčku vůbec nehrčí čerpadlo. A tak mi to nedalo a zkusil jsem to ještě přes autobaterku, ale furt nic a čerpadlo úplně hluchý. Jak už jsem byl bezradnej, tak naráz (při zapnutým klíčku) se ozvalo jakýsi klapání z podsedlovky a jako by začalo i přerušovaně zapínat (spíš to byla jen snaha) čerpadlo. A když to tak klapalo, tak jsem zkusil ještě startovat a jako by už to mělo snahu, ale fakt jen snahu. Baterka z auta už taky vybitá a motor už skoro netočí. Tak teď čím to může být? Čerpadlo??? Nebo to relátko v podsedlovce za řídící jednotkou???Na displeju to ukazuje myslím EFI... Podotýkám že na podzim loňskýho roku to začalo na půl plynu jaksi divně cukat, jako by vynechávat (ale taky jen někdy). Nemáte s tím někdo zkušenost??? PLEASE HELP
Předchozí
1 2
Následující

Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 18:13 | Nahoru | #1
co takhle vybitá baterka?

Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 18:39 | Nahoru | #2
Koukni na to relátko, zkus ho prohodit případně za jiný. Jinak nevím. To vstřikování zhasne až po nastartování.

1 reakcí na tento příspěvek Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 20:53 | Nahoru | #3
málo štávy :) napoj poředny kabely startovaci klidne dvoje a uvidic ze capne je to ital zname:))) jinak me dneska na 1/2 otočení motoru-poslušna holka

1 reakcí na tento příspěvek Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 21:48 | Nahoru | #4
Vem kus drátu a rele propoj a uvidíš jestli nastaruje

(reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 22:01 | Nahoru | #5

Milosek.m>málo štávy :) napoj poředny kabely startovaci klidne dvoje a uvidic ze capne je to ital zname:))) jinak me dneska na 1/2 otočení motoru-poslušna holka


Málo šťávy to určitě není, vymlátil jsem tam jednu nabitou baterku z motorky a jednu z auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 22:04 | Nahoru | #6

tigerbou>Vem kus drátu a rele propoj a uvidíš jestli nastaruje



No jo, a jak poznám jak to mám propojit?

Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 22:05 | Nahoru | #7
vyhod čerpadlo,,a skus to dát na přímo,,a uvidíš... dám na to krk,že to pak chytne..a bude v prdelí čerpadlo ...mě to taky dělalo

1 reakcí na tento příspěvek Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 22:07 | Nahoru | #8
Jak může někdo motorkou vybít baterku z auta? chudák motorka-startér, ten musel bejt málem usmaženej

(reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

25.2.2010 v 22:13 | Nahoru | #9
urbii> Hele to relé bez problémů změříš ohmetrem jestli převáděj kontakty
na pumpu. Stáhni si servisní manuál tam máš popsaný kontakty jedna strana
bude cívka a druhá kontakt na čerpadlo

Naposledy editováno 25.02.2010 22:31:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 00:14 | Nahoru | #10

Dingo>Jak může někdo motorkou vybít baterku z auta? chudák motorka-startér, ten musel bejt málem usmaženej



úplně stejně jak baterkou z motorky...nemysly si že to točilo nějak dlouho, ono 2V roztočit není jen tak

Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 08:21 | Nahoru | #11
Douvál Aprilie si žádá baterku v super kondici a nabitou do maxima...tohle se mi dělo taky, pak jsem koupil novou baterku a bylo to...Co cvakání z podsedlovky se mi stává pořád...ale žádná závada to neni.
Nevyresetovaly se ti náhodou budíky?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 08:36 | Nahoru | #12

urbii>úplně stejně jak baterkou z motorky...nemysly si že to točilo nějak dlouho, ono 2V roztočit není jen tak



no dobra baterka z auta s tim bude tocit sakra dlouho, ono utocit V2 proti autu neni nic...

proste tocit motorkou se vstrikovanim tak ze vytlucu 2 baterky je blbost, kdyz to po par otocenich nechytne je neco spatne a nema cenu nicit si starter atd.

kdyz neslysim palivovou pumpu a nechyta to.. je celkem logicky ze asi neni tlak benzinu a nechyti to ani kdybys tam vypraskal baterku z nakladaku..

je potreba projit obvod cerpadla, prechodaky v konektorech, pojistka, relatko, zkusit privezt stavu primo na pumpu.. pripadne pumpu vyndat a mechanicky rozhejbat, treba bude jen zatuhla..

pokud ale nemas servisni manual, pripadne nemas sajn jak propojit relatko, coz z dotazu vypada ze nemas.. tak ti nezbyde nez motorku dat nekomu kdo to umi..

ja neumim upect rohliky tak si je chodim koupit do pekarny a nezkoumam na foru jak bych to bez znalosti a vybaveni upekl...

Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 08:44 | Nahoru | #13
Kup si Hondu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 08:44 | Nahoru | #14

assassin>ja neumim upect rohliky tak si je chodim koupit do pekarny a nezkoumam na foru jak bych to bez znalosti a vybaveni upekl...



Cože? Assassin neumí péct rohlíky?

1 reakcí na tento příspěvek Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 08:51 | Nahoru | #15
Tyvado, tos tim motorem musel z autobaterky točit nejmíň půl hodiny? Tos tam toho spíš víc pokurvil než napravil

1) baterku dobít, pokud je v háji tak vyměnit - rsv je na baterku háklivý.
2) projet pojistky a konektory, a pokud nápis EFI na levém displeji nezhasne a stále svítí, tak propojit diagnostický konektor pod sedlem (manuál si rač najít) a vyčíst kód chyby
3) máš v nádrži dost benzínu? mě takhle "nestartovala" druhej den po koupi, holt bez béňa to nevrčí
4) nemáš tam nějaký zaprcaný tajný spínače? (takhle mi nestartovala podruhý )
5) v jaký kondici jsou svíčky? na ty je rsv taky háklivá. startoval jsi to přes zimu? to se totiž snadno uleje. (a takhle mi nestartovala potřetí a naposled)
6) pokud startér točí, a pumpa nevrčí a jak říkáš něco cvaká v podsedláku, tak to bude jedno z těch relátek vzadu - takový tři šedivý nebo černý krabičky. chtělo by to prohazovat s někým, kdo má stejnou moto.

víc mě zatím nenapadá

(reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 09:02 | Nahoru | #16

Sefo>Cože? Assassin neumí péct rohlíky?



ja neumim skoro nic... ale tak mohl bych na vyrobu rohliku vygooglit navod - jako to jde se vsim ostatnim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 11:33 | Nahoru | #17

FiZzeR>Tyvado, tos tim motorem musel z autobaterky točit nejmíň půl hodiny? Tos tam toho spíš víc pokurvil než napravil

1) baterku dobít, pokud je v háji tak vyměnit - rsv je na baterku háklivý.
2) projet pojistky a konektory, a pokud nápis EFI na levém displeji nezhasne a stále svítí, tak propojit diagnostický konektor pod sedlem (manuál si rač najít) a vyčíst kód chyby
3) máš v nádrži dost benzínu? mě takhle "nestartovala" druhej den po koupi, holt bez béňa to nevrčí
4) nemáš tam nějaký zaprcaný tajný spínače? (takhle mi nestartovala podruhý )
5) v jaký kondici jsou svíčky? na ty je rsv taky háklivá. startoval jsi to přes zimu? to se totiž snadno uleje. (a takhle mi nestartovala potřetí a naposled)
6) pokud startér točí, a pumpa nevrčí a jak říkáš něco cvaká v podsedláku, tak to bude jedno z těch relátek vzadu - takový tři šedivý nebo černý krabičky. chtělo by to prohazovat s někým, kdo má stejnou moto.

víc mě zatím nenapadá



samozdřejmě jsem jsem to nenechal točit půl hodiny v kuse...tak blbej zas nejsu!
ale když to zkoušíš, máš zaplej klíček, procházíš kabeláž od čerpadla až k baterce a při tom ti furt svítijou světla a mezi tím párkrát zkusíš nastartovat tak je hned po baterce.
Jinak těch 5 možností rovnou můžu vyloučit...myslím že to bude to relátko nebo čerpadlo

(reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 11:35 | Nahoru | #18

urbii>samozdřejmě jsem jsem to nenechal točit půl hodiny v kuse...tak blbej zas nejsu!
ale když to zkoušíš, máš zaplej klíček, procházíš kabeláž od čerpadla až k baterce a při tom ti furt svítijou světla a mezi tím párkrát zkusíš nastartovat tak je hned po baterce.
Jinak těch 5 možností rovnou můžu vyloučit...myslím že to bude to relátko nebo čerpadlo



jo kdyz nevrci tak je to jasny, to si nemusel vubec tolik badat... ted dat napeti primo na cerpadlo - toci je chyba v obovodu napajeni - nejspis relatko, netoci - je bud spaleny nebo zatuhly, pokud jen zatuhly tak by mohlo jit rozhejbat...

(reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

26.2.2010 v 11:41 | Nahoru | #19

assassin>no dobra baterka z auta s tim bude tocit sakra dlouho, ono utocit V2 proti autu neni nic...

proste tocit motorkou se vstrikovanim tak ze vytlucu 2 baterky je blbost, kdyz to po par otocenich nechytne je neco spatne a nema cenu nicit si starter atd.

kdyz neslysim palivovou pumpu a nechyta to.. je celkem logicky ze asi neni tlak benzinu a nechyti to ani kdybys tam vypraskal baterku z nakladaku..

je potreba projit obvod cerpadla, prechodaky v konektorech, pojistka, relatko, zkusit privezt stavu primo na pumpu.. pripadne pumpu vyndat a mechanicky rozhejbat, treba bude jen zatuhla..

pokud ale nemas servisni manual, pripadne nemas sajn jak propojit relatko, coz z dotazu vypada ze nemas.. tak ti nezbyde nez motorku dat nekomu kdo to umi..

ja neumim upect rohliky tak si je chodim koupit do pekarny a nezkoumam na foru jak bych to bez znalosti a vybaveni upekl...



Teď se 3dny k motorce nedostanu, ale vyzkouším proměřit to relátko a pak si pohrát s tou pumpou. Ale nechápu že na podzim 2009 to normálně fungovalo a včil prostě samo od sebe ani nezavrčí...Servisní manuál už mám

Tuono, RSV nejde nastartovat

2.3.2010 v 20:11 | Nahoru | #20
Takže nové poznatky:
-čerpadlo když zapojím napřímo tak vrčí
-Když vytáhnu relátko palivové pumpy a propojím kontakty, tak taky vrčí
-jsou tam dvě stejný relátka vedle sebe a když je prohodím tak je to to samý
-diagnostika ukazuje -1
-po otočení klíčku stále bliká EFI

Už fakt nevím co s tím...vypadá to jako by něco nedávalo tomu relátku signál...
Co s tím?? Nějakej servis na jihu moravy???

1 reakcí na tento příspěvek Tuono, RSV nejde nastartovat

3.3.2010 v 11:05 | Nahoru | #21
Bud to nemá jiskru nebo to nemá benzím. Na to se zaměř.jednoducháletitá rada.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

3.3.2010 v 21:10 | Nahoru | #22

Venda>Bud to nemá jiskru nebo to nemá benzím. Na to se zaměř.jednoducháletitá rada.



Díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 08:47 | Nahoru | #23
urbii> hm, tak diag -1 je problém - rozhozený TPS. jde to seřídit celkem snadno , ale ten druhej problém s blikajícím EFI to asi nevyřeší. Ale je to divný, že bliká a přitom žádnou jinou chybu nehlásí neměnil jsi náhodou palivovou mapu (chip?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 09:18 | Nahoru | #24

FiZzeR>urbii> hm, tak diag -1 je problém - rozhozený TPS. jde to seřídit celkem snadno , ale ten druhej problém s blikajícím EFI to asi nevyřeší. Ale je to divný, že bliká a přitom žádnou jinou chybu nehlásí neměnil jsi náhodou palivovou mapu (chip?)



jj přes zimu jsem si pořídil novej čip od arrow. Defakto to dělá od té doby co jsem tam vrazil ten novej EPROM. Ale když jsem tam pak dal zpět ten origo čip, tak se nic nezměnilo a problém přetrvává.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 09:21 | Nahoru | #25
urbii> A jsme asi doma jaký označení ten čip má? pozor na to, prý staré modely 98,99 a US 2000.5 mají jinou řídící jednotku (a tudíž jiný čip) a nejsou kompatibilní s 00-03 a US 01-03

když jsi tam vrátil ten origo, dal jsi ho tam správně? zářez na zářez? pokud jo, mělo by všecko být zase OK...

Naposledy editováno 04.03.2010 09:22:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 09:30 | Nahoru | #26

FiZzeR>urbii> A jsme asi doma jaký označení ten čip má? pozor na to, prý staré modely 98,99 a US 2000.5 mají jinou řídící jednotku (a tudíž jiný čip) a nejsou kompatibilní s 00-03 a US 01-03

když jsi tam vrátil ten origo, dal jsi ho tam správně? zářez na zářez? pokud jo, mělo by všecko být zase OK...



právě že jak jsem byl ve stresu, tak jsem tam pak ten origo čip vrazil obráceně (a to jsem se na to soustředil abych ho tam dal správně...). Takže je možný že ten origo čip už shořel
To označení zjistím odpoledne.

Naposledy editováno 04.03.2010 09:44:27

(reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 09:44 | Nahoru | #27

urbii>právě že jak jsem byl ve stresu, tak jsem tam pak ten origo čip vrazil obráceně (a to jsem se na to soustředil abych ho tam dal správně...). Takže je možný že ten origo čip už shořel



Takovýhle věci by bylo asi dobrý zmínit na začátku, asi by to zkrátilo tápání. Zkus dát dobrej origo chip a vyzkoušej. Pokud nebude problém hned víš čím to je.

(reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 09:45 | Nahoru | #28

urbii>právě že jak jsem byl ve stresu, tak jsem tam pak ten origo čip vrazil obráceně (a to jsem se na to soustředil abych ho tam dal správně...). Takže je možný že ten origo čip už shořel
To označení zjistím odpoledne.



no... tak to je asi v pánu...

1 reakcí na tento příspěvek Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 09:50 | Nahoru | #29
Jen doufám že jednotka není v pánu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono, RSV nejde nastartovat

4.3.2010 v 09:53 | Nahoru | #30

urbii>Jen doufám že jednotka není v pánu



neměla by zkus jinej čip... já jeden navíc doma mám, ale brno je daleko (až někde v asii)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist