globalmoto_kveten





Téma: reklamace mob. telefonu
 
25.2.2010 v 13:39
Potřeboval bych poradit... mám mobil na reklamačce (bude to už 5 týdnů) a když jsem si šel včera pro telefon, tam mi řekl, že je už opravený, ale že ho emají na prodejně, že ho tam do pátku určitě budou mít... když jsem mu řekl, at mi vrátí peníze, že si zrovna vemu druhý, tak se začal ohánět slovy, že on nemože, že to záleží na servisním technikovi a takové řeči... nabídl mi zatim do pátku náhradní telefon, na což jsem kývl... ale pokud by ho zitra neměl, tak už budu trvat na vrácení peněz, tak jsem se chtěůl zeptat, na co se můžu odvolávat, za předpokladu že je už opravený,a le není na prodejně...

doufám, že se někdo problematiky znalý najde
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:42 | Nahoru | #1
pokud není věc do 30 dní opravená , máš nárok na vrácení peněz , nebo nové zboží!!

bez diskuze !!

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:43 | Nahoru | #2

Dina>pokud není věc do 30 dní opravená , máš nárok na vrácení peněz , nebo nové zboží!!

bez diskuze !!



Tak tak....

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:44 | Nahoru | #3
Na reklamaci mají ze zákona 30 dnů nebo pak dle dohody. Pokud jsi nepodepsal, že jim to může trvat dýl, tak máš po 30ti dnech nárok na vrácení peněz (nebo výměnu zboží? teď si nejsem úplně jistej).
každopádně, až ho budeš přebírat, tak ho dobře vyzkoušej - stalo se mi, že mi ho vrátili neopravenej, a když ho převezmeš, tak běží celý 30tidenní kolečko znova

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:44 | Nahoru | #4
Měl jsi ho poslat rovnou do prdele. Na vyřízení reklamace mají ze zákona 30 dní a jestli je 5*7 pořád ještě 35, tak máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy a tedy vyplacení celé částky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:46 | Nahoru | #5

Dina>pokud není věc do 30 dní opravená , máš nárok na vrácení peněz , nebo nové zboží!!

bez diskuze !!


JO

Na reklamaci mají ze zákona 30 dnů nebo pak dle dohody. Pokud jsi nepodepsal, že jim to může trvat dýl, tak máš po 30ti dnech nárok na vrácení peněz (nebo výměnu zboží? teď si nejsem úplně jistej).
každopádně, až ho budeš přebírat, tak ho dobře vyzkoušej - stalo se mi, že mi ho vrátili neopravenej, a když ho převezmeš, tak běží celý 30tidenní kolečko znova



JO

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:49 | Nahoru | #6
jetam> i ty, Brute?

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:51 | Nahoru | #7
nejsou tam naky vyjimky s tim ze se to posila opravit d zahrnici atd? tzn vzdy 30dni a hotovo? se mi moc nezda, zarucni opravy se casto tahnou dyl...

2 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:53 | Nahoru | #8
jj to vše vím, ale ale nepuším, jakou použít páku, abych to z něj dostal, když mi řekne, že mi nic nedá...

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #9

Radim-CC>jj to vše vím, ale ale nepuším, jakou použít páku, abych to z něj dostal, když mi řekne, že mi nic nedá...



Obchodní inspekce - stačí pohrozit !!

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #10
Jakou páku? Najdi si číslo na Českou obchodní inspekci a jak nedá prachy, hned tam volej!

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 15:11 | Nahoru | #11

Radim-CC>jj to vše vím, ale ale nepuším, jakou použít páku, abych to z něj dostal, když mi řekne, že mi nic nedá...



Jak jakou páku. Nebud blbej a ani hodinu navíc. Seber jdi tam hned, žádný až zítra. Jdeš si po více než 30-ti dnech vyzvednout věc ze záruční opravy.
1) věc mají opravenou a vrátí ti ji
2) věc mají neopravenou, záruka nebyla uznaná (třeba mechanické poškození), vrátí ji
3) věc nemají (v tom případě Tě nezajímá nic, ani kdyby tvrdili že neuznali, čekali, posílali)

1 a 2 je jasné
3 - vyslechneš je a řekneš: "V tom případě odstupuji od kupní smlouvy."
Oni: "bla bla, zítra tu bude"
Ty "Ano, to je možné, ale lhůta na opravu je překročena a já ted odstupuji od kupní smlouvy"
Oni: "bla bla, to nejde, to musí vedoucí"
Ty: "To je vaše věc jak to zařídíte, já teď na místě odstupuji od kupní smlouvy a žádám vrácení kupní ceny"
Oni: "bla bla, přijdte zítra"
Ty: "Nikoli, jsem zde dnes a hodlám to vyřešit na místě. V souladu s občanským zákonníkem odstupuji od kupní smlouvy z důvodu nedodržení 30-ti denní lhůty na vyřízení záruční opravy. Pokud to nezvládnete, zajistěte kompetentní osobu, která se mnou tuto záležitost vyřeší. V opačném případě se budu nucen obrátit na Obchodní inspekci."

Nechod tam sám, vezmi si s sebou svědka, co bude držet hubu a pečlivě naslouchat. Kdyby cokoli, trvej na zaznamenání Tvé návštěvy a nevydání opravy v termínu do reklamačního protokolu. Protože až se za týden dva dohádáš, oni ten tel zpátky mít budou. Náhradní přístroj není důvod k prodloužení termínu vyřízení reklamace.

Na Obchodní inspekci se stížnost podává písemně, není to hot line pro každého kdo dostane k hot-dogu málo kečupu.

Přečti si záruční podmínky, reklamační list co jsi podepsal, zda tam není smluvní prodloužení lhůty o několik dní (obvykle na dobu dopravy do servisu).

Nebud blbej, pokud jsi v právu a máš nárok na nový telefon, neber si opravovaný.

Naposledy editováno 25.02.2010 15:16:02

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 15:15 | Nahoru | #12
Hele ženská a jak ji jede .

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 16:18 | Nahoru | #13
Řešil jsem podobnou věc s notebookem. Nakonec mi poradil kámoš... Většinou prodejce povolí, pokud se do něj opřes s argumentama, co jsou tu napsaný vejš... Jen se nebát s nima mluvit rozhodně a pevně, necuknout, dát jim najevo, že tam budeš stát, dokud Ti ty prachy nedaj a že nepřipouštíš diskuzi... Pak dej echo, jak to dopadlo...

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 17:02 | Nahoru | #14
blázne ted ti utekla velká šance, u mobilů se zvlášt vyplatí když je jakejkoliv problém odstoupit od smlouvy nechat si vyplatit kupní cenu protože jdou hrozně dolu ceny

3 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 18:01 | Nahoru | #15
tak mi vyměnili kus za kus dobrovolně... načež jsem jim řekl, že ho nechcu, že si připlatim a vemu lepší... tudíž mi odečetli nynější prodejní cenu... měl jsem ho dva roky a prodělal na něm 900 koupil jsem nokiu 5800 za 2400

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 18:04 | Nahoru | #16

Radim-CC>tak mi vyměnili kus za kus dobrovolně... načež jsem jim řekl, že ho nechcu, že si připlatim a vemu lepší... tudíž mi odečetli nynější prodejní cenu... měl jsem ho dva roky a prodělal na něm 900 koupil jsem nokiu 5800 za 2400



šykofnjy sineg !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 18:05 | Nahoru | #17

Radim-CC>tak mi vyměnili kus za kus dobrovolně... načež jsem jim řekl, že ho nechcu, že si připlatim a vemu lepší... tudíž mi odečetli nynější prodejní cenu... měl jsem ho dva roky a prodělal na něm 900 koupil jsem nokiu 5800 za 2400



šykofnjy sineg !!

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 18:11 | Nahoru | #18
Dina> Tož kurňa! Přeca som z moravy

1 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 18:21 | Nahoru | #19
Vše důležité z mého pohledu tady už padlo - jedna drobnost, sem tam je na reklamačním protokolu malým písmem napsáno, že v případě, že nemají náhradní díl na skladě, že můžeš čekat i déle a pokud to podepíšeš, tak máš smůlu. Asi to není tenhle případ, protože by to už vytáhli.

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 20:13 | Nahoru | #20

Radim-CC>tak mi vyměnili kus za kus dobrovolně... načež jsem jim řekl, že ho nechcu, že si připlatim a vemu lepší... tudíž mi odečetli nynější prodejní cenu... měl jsem ho dva roky a prodělal na něm 900 koupil jsem nokiu 5800 za 2400



Děláš si prdel nebo jsi blb?

Při odstoupení od smlouvy máš nárok na vrácení plné kupní ceny, tedy celé částky co jsi zaplatil, i kdyby nyní prodávali to samé za půlku. Případně nárok na výměnu za zboží stejné. Vzít si znovu stejný telefon výměnou je blbost, pokud ho prodávájí nyní levněji. Pokud sis bral jiný, nemůže to být v rámci reklamace. Jsou to úkony dva, místo reklamace Ti vrátí peníze, celou původní kupní sumu. Ty si koupíš nový jakýkoli telefon. Takže odečíst Ti měli původní cenu. Pěkně s Tebou vyjebali, hochu....

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 20:52 | Nahoru | #21

Dina>šykofnjy sineg !!



moc ne...

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 20:58 | Nahoru | #22
s Tebou vyjebali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 21:29 | Nahoru | #23

babuka>Vše důležité z mého pohledu tady už padlo - jedna drobnost, sem tam je na reklamačním protokolu malým písmem napsáno, že v případě, že nemají náhradní díl na skladě, že můžeš čekat i déle a pokud to podepíšeš, tak máš smůlu. Asi to není tenhle případ, protože by to už vytáhli.



proto se vyplatí posílat zboží k reklamaci na dobírku s DODEJKOU, nic nepodepisuješ a běží ti 30dní

Radim-CC> co to byl za kšeft, kdes to kupoval?

Naposledy editováno 25.02.2010 21:30:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 22:28 | Nahoru | #24
uncompromised> v Brně na Zvonařce

A jste si jisti, že mi musí vrátit prachy, když navrhnou kus za kus? Já nemám rád ten styl chování za každou cenu s někým vymrdat... tak proč by mi měli po výměně kus za kus uznat dva roky starou cenu?

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 22:33 | Nahoru | #25

Radim-CC>uncompromised> v Brně na Zvonařce

A jste si jisti, že mi musí vrátit prachy, když navrhnou kus za kus? Já nemám rád ten styl chování za každou cenu s někým vymrdat... tak proč by mi měli po výměně kus za kus uznat dva roky starou cenu?



to z hlavy nevim a sem línej hledat paragraf ale i kdyby nemuseli uznat dva roky starou cenu tak bych teda radši odstoupil od smlouvy na což mám právo a obratem koupil zboží nové jaké chci... jednoduše si jim věnoval 900 kč zbytečně, doufám že aspon poděkovali

reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 22:48 | Nahoru | #26
vyjebali s Tebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 23:41 | Nahoru | #27

Radim-CC>uncompromised> v Brně na Zvonařce

A jste si jisti, že mi musí vrátit prachy, když navrhnou kus za kus? Já nemám rád ten styl chování za každou cenu s někým vymrdat... tak proč by mi měli po výměně kus za kus uznat dva roky starou cenu?



jsem si naprosto jistá

1) v případě neopravitelného zboží nebo nevyřízení reklamace v zakonné lhůtě 30-ti dní má zákazník nárok na vrácení kupní ceny nebo na výměnu zboží za nové identické. Rozhodnutí zda chce peníze nebo zboží je pouze na zákazníkovi. Prodejce může výměnu navrhnout, ale nemůže k ní nutit. V případě výměny za stejný typ Ti však rozdíl nevrací, máš nový kus, novou záruční dobu, ale starou kupní smlouvu se starou cenou. Proto výměnu jen výjmečně, pokud se cena neměnila a je to třeba po měsíci a ten typ chceš. Jinak vždy vrátit peníze, ukončit obchod a koupit nový na nový účet.

2) identické zboží sis nebral, musí ti tedy odečíst celou původní cenu, zejtra tam vyraž at to dají dopořádku, v opačném případě že se obrátíš na obchodní inspekci. Jsi zcela v právu. 900 není málo...

Naposledy editováno 25.02.2010 23:46:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 23:45 | Nahoru | #28
Zegga> no nevím ,to už měl udělat když tam šel .. druhej mobil má zatím funguje tak bych to nějak nehrotil.. tam vlítne do prodejny .. hej ty kemo na motorkářích mi říkali ,že mě máš navalit z5 9stováků nebo na tebe pošlu inspekci bych ho kopnul do prdele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 23:51 | Nahoru | #29

Mirek12>Zegga> no nevím ,to už měl udělat když tam šel .. druhej mobil má zatím funguje tak bych to nějak nehrotil.. tam vlítne do prodejny .. hej ty kemo na motorkářích mi říkali ,že mě máš navalit z5 9stováků nebo na tebe pošlu inspekci bych ho kopnul do prdele



Ano, tak jedná blb.

Slušně se jedná takhle: "Dobrý den, včera jsme zde řešili reklamaci, ale vrátili jste mi za reklamovaný výrobek chybně současnou prodejní cenu a nikoli cenu kterou jsem zaplatil při jeho koupi. Žádám dorovnání."

Pokud by s tím měli problém, vyzbrojit se vytištěným paragrafem ze zákona, případně poslat kopie dokladů + stížnost na ČOI. Nebo vás fakt baví nechat se okrádat?

(reakce na) reklamace mob. telefonu

26.2.2010 v 00:01 | Nahoru | #30

Zegga>Ano, tak jedná blb.

Slušně se jedná takhle: "Dobrý den, včera jsme zde řešili reklamaci, ale vrátili jste mi za reklamovaný výrobek chybně současnou prodejní cenu a nikoli cenu kterou jsem zaplatil při jeho koupi. Žádám dorovnání."

Pokud by s tím měli problém, vyzbrojit se vytištěným paragrafem ze zákona, případně poslat kopie dokladů + stížnost na ČOI. Nebo vás fakt baví nechat se okrádat?



mě jeden krypl okradl o 12tis řeším to z PčR ...tak když mu je sám nevrátí tak mu leda může políbit prdel. dneska se nikdo neposere neboj
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist