doufám, že se někdo problematiky znalý najde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu
Radim-CC>uncompromised> v Brně na Zvonařce
A jste si jisti, že mi musí vrátit prachy, když navrhnou kus za kus? Já nemám rád ten styl chování za každou cenu s někým vymrdat... tak proč by mi měli po výměně kus za kus uznat dva roky starou cenu?
jsem si naprosto jistá
1) v případě neopravitelného zboží nebo nevyřízení reklamace v zakonné lhůtě 30-ti dní má zákazník nárok na vrácení kupní ceny nebo na výměnu zboží za nové identické. Rozhodnutí zda chce peníze nebo zboží je pouze na zákazníkovi. Prodejce může výměnu navrhnout, ale nemůže k ní nutit. V případě výměny za stejný typ Ti však rozdíl nevrací, máš nový kus, novou záruční dobu, ale starou kupní smlouvu se starou cenou. Proto výměnu jen výjmečně, pokud se cena neměnila a je to třeba po měsíci a ten typ chceš. Jinak vždy vrátit peníze, ukončit obchod a koupit nový na nový účet.
2) identické zboží sis nebral, musí ti tedy odečíst celou původní cenu, zejtra tam vyraž at to dají dopořádku, v opačném případě že se obrátíš na obchodní inspekci. Jsi zcela v právu. 900 není málo...
Naposledy editováno 25.02.2010 23:46:18