Téma: reklamace mob. telefonu
 
25.2.2010 v 13:39
Potřeboval bych poradit... mám mobil na reklamačce (bude to už 5 týdnů) a když jsem si šel včera pro telefon, tam mi řekl, že je už opravený, ale že ho emají na prodejně, že ho tam do pátku určitě budou mít... když jsem mu řekl, at mi vrátí peníze, že si zrovna vemu druhý, tak se začal ohánět slovy, že on nemože, že to záleží na servisním technikovi a takové řeči... nabídl mi zatim do pátku náhradní telefon, na což jsem kývl... ale pokud by ho zitra neměl, tak už budu trvat na vrácení peněz, tak jsem se chtěůl zeptat, na co se můžu odvolávat, za předpokladu že je už opravený,a le není na prodejně...

doufám, že se někdo problematiky znalý najde

2 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:53 | Nahoru | #1
jj to vše vím, ale ale nepuším, jakou použít páku, abych to z něj dostal, když mi řekne, že mi nic nedá...

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #2

Radim-CC>jj to vše vím, ale ale nepuším, jakou použít páku, abych to z něj dostal, když mi řekne, že mi nic nedá...



Obchodní inspekce - stačí pohrozit !!

(reakce na) reklamace mob. telefonu

25.2.2010 v 15:11 | Nahoru | #3

Radim-CC>jj to vše vím, ale ale nepuším, jakou použít páku, abych to z něj dostal, když mi řekne, že mi nic nedá...



Jak jakou páku. Nebud blbej a ani hodinu navíc. Seber jdi tam hned, žádný až zítra. Jdeš si po více než 30-ti dnech vyzvednout věc ze záruční opravy.
1) věc mají opravenou a vrátí ti ji
2) věc mají neopravenou, záruka nebyla uznaná (třeba mechanické poškození), vrátí ji
3) věc nemají (v tom případě Tě nezajímá nic, ani kdyby tvrdili že neuznali, čekali, posílali)

1 a 2 je jasné
3 - vyslechneš je a řekneš: "V tom případě odstupuji od kupní smlouvy."
Oni: "bla bla, zítra tu bude"
Ty "Ano, to je možné, ale lhůta na opravu je překročena a já ted odstupuji od kupní smlouvy"
Oni: "bla bla, to nejde, to musí vedoucí"
Ty: "To je vaše věc jak to zařídíte, já teď na místě odstupuji od kupní smlouvy a žádám vrácení kupní ceny"
Oni: "bla bla, přijdte zítra"
Ty: "Nikoli, jsem zde dnes a hodlám to vyřešit na místě. V souladu s občanským zákonníkem odstupuji od kupní smlouvy z důvodu nedodržení 30-ti denní lhůty na vyřízení záruční opravy. Pokud to nezvládnete, zajistěte kompetentní osobu, která se mnou tuto záležitost vyřeší. V opačném případě se budu nucen obrátit na Obchodní inspekci."

Nechod tam sám, vezmi si s sebou svědka, co bude držet hubu a pečlivě naslouchat. Kdyby cokoli, trvej na zaznamenání Tvé návštěvy a nevydání opravy v termínu do reklamačního protokolu. Protože až se za týden dva dohádáš, oni ten tel zpátky mít budou. Náhradní přístroj není důvod k prodloužení termínu vyřízení reklamace.

Na Obchodní inspekci se stížnost podává písemně, není to hot line pro každého kdo dostane k hot-dogu málo kečupu.

Přečti si záruční podmínky, reklamační list co jsi podepsal, zda tam není smluvní prodloužení lhůty o několik dní (obvykle na dobu dopravy do servisu).

Nebud blbej, pokud jsi v právu a máš nárok na nový telefon, neber si opravovaný.

Naposledy editováno 25.02.2010 15:16:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist