globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák + karburátor
19.2.2010 v 23:24
Zdravím, na podzim jsem si koupil Bandita rok 2004, takže ještě karburátor. Motorka byla padlá a výfuk byl docela dost otlučenej, tak sem se rozhod, že koupím nový a rovnou laděný.Koupil jsem od firmy Creptus přímo na Bandita.Chci se zeptat jestli mám nějakým způsobem seřizovat karburátory.Pokud byste měl někdo nějakou zkušenost budu moc vděčný za pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor

25.2.2010 v 09:55 | Nahoru | #1
Zdravim panove, taky pridam nejaky ten dotaz...
Ja mam starou FZR 600 91" byvaly majitel tam neco kutil s ladakama made in doma a to same i prime filtry, konkretne na kazdy karburator zvlast, pakarna... Koukal jsem do karbiku a mam tam trysky mensi, alespon podle materialu se kterym jsem porovnaval jsou mensi...

No ja jsem se to pokousel dat nejak z toho mala co tu mam dohromady, tak jsem nastavil smes na tovarni 3 ot. a dal jsem tam puvodni airbox a ladeny KerKer, ale mam i original... Vzhledem k mensim tryskam jsem tam dal filtr K&N vypada to, ze to je presne tento...

Prve jsem se chtel zeptat jak tomu vadi upraveny airbox dle vaseho nazoru, je zmenseny priblizne o 30% viz foto...



A tady je ten KerKer... Videl jsem ho na nejakych FZR, tak snad je k tomu urceneej...



No a chtel jsem se zeptat... Svicky mam do cerna, jakoby saze... Trochu to strili do vyfuku a z vyfuku to za studena kouri, takovej bilej dym, po zahrati se to utlumi a kouri malo. Tak me zajimalo, zda to je podle vas alespon trochu dobre nastaveny... Pri jizde v nizkym pasmu otacek, tak do 3000-3500 trochu pocukava, pak uz OK cely prubeh, alespon me se to tak jevi, nemel jsem moznost zajezdit si na jinym FZR, tak nevim, zda to je normalni.

No a kazdopadne kolik by me to stalo seridit v servisu... Mam na mysli kontrolu hladin, podtlaku a nastaveni smesi. Muzete prihodit i cenu serizeni ventilovych vuli, staci priblizne jestli nekdo vi...

Sorry za tak rozsahlej dotaz, jsem trochu ukecanej Kdyz uz, tak uz

Dikes!

(reakce na) Laďák + karburátor

25.2.2010 v 23:08 | Nahoru | #2

Gripstone>Zdravim panove, taky pridam nejaky ten dotaz...
Ja mam starou FZR 600 91" byvaly majitel tam neco kutil s ladakama made in doma a to same i prime filtry, konkretne na kazdy karburator zvlast, pakarna... Koukal jsem do karbiku a mam tam trysky mensi, alespon podle materialu se kterym jsem porovnaval jsou mensi...

No ja jsem se to pokousel dat nejak z toho mala co tu mam dohromady, tak jsem nastavil smes na tovarni 3 ot. a dal jsem tam puvodni airbox a ladeny KerKer, ale mam i original... Vzhledem k mensim tryskam jsem tam dal filtr K&N vypada to, ze to je presne tento...

Prve jsem se chtel zeptat jak tomu vadi upraveny airbox dle vaseho nazoru, je zmenseny priblizne o 30% viz foto...



A tady je ten KerKer... Videl jsem ho na nejakych FZR, tak snad je k tomu urceneej...



No a chtel jsem se zeptat... Svicky mam do cerna, jakoby saze... Trochu to strili do vyfuku a z vyfuku to za studena kouri, takovej bilej dym, po zahrati se to utlumi a kouri malo. Tak me zajimalo, zda to je podle vas alespon trochu dobre nastaveny... Pri jizde v nizkym pasmu otacek, tak do 3000-3500 trochu pocukava, pak uz OK cely prubeh, alespon me se to tak jevi, nemel jsem moznost zajezdit si na jinym FZR, tak nevim, zda to je normalni.

No a kazdopadne kolik by me to stalo seridit v servisu... Mam na mysli kontrolu hladin, podtlaku a nastaveni smesi. Muzete prihodit i cenu serizeni ventilovych vuli, staci priblizne jestli nekdo vi...

Sorry za tak rozsahlej dotaz, jsem trochu ukecanej Kdyz uz, tak uz

Dikes!



duvodem tech cernych svici bude podle mojeho nazoru hlavne to hodne divny nastaveni volnobeznych okruhu, ktery ovlivnuje prave odezvu na plyn v tomhle pasmu otacek a hodne prispiva k cernym svicim. zakladni postup nastaveni bez pristupu k nejakymu mericimu vybaveni je takovy, ze u teplyho motoru se stalym volnobehem se pomalu vytaci sroub, az dosahnes maximalnich otacek, pak uz valec zdechava, takze se vratis na maximum a utahnes tak o pulotacku az otacku, to uz je zavisly na typu karbu a motorky. no a takhle udelas vsechny valce a po kazdym valci znova nastavis volnobezny otacky. Az to budes mit nastaveny, tak musi jit motor za plynem a to bez zadrhnuti, jak na volnobeh, tak v tahu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist