zkus si přečíst tohle - www.royal-enfield.cz/klub-zabava.php
tebe se týká pouze první odstavec
1. není to z EU, ale i z jiné země EU je to neřešitelný problém
2. Dněpr nikdy neměl evropskou homologaci
3. Konkrétní typ 8.15x.xxx z tohoto roku nebude mít české typové schválení pro provoz na pozemních komunikacích. (To mají asi jen 2 podtypy z přelomu tisíciletí, kdy je tu prodával Kučera)
Proto je v čechách 3x až 4x více Dněprů než platných papírů k nim a proto papíry na Dněpra stojí asi tolik, co zbytek motorky.
Edit: Vím o týpkovi, co dal za český papíry na Dněpra 30 litrů. Ale to už považuji za extrém.
Naposledy editováno 18.02.2010 21:57:09
na veteránský je to moc mladý
uvažoval kjsem o uralovi z Polska, kde to papíry má, ale protože to nemá homologaci (ani polskou - tam to neřeší s tím, že kdysi to homologaci nepotřebovalo a tudíž ani teď ne), u nás to nepřihlásím, ač bych to dovezl z EU
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Dněpra na české SPZ
Jestli ano tak budu muset holt sehnat něco staršího!
Jinak všem děkuji za info!