globalmoto_kveten





Téma: Proč se na okruhu zalepují světla?
 
16.2.2010 v 15:52
vrtá mi to hlavou

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se na okruhu zalepují světla?

16.2.2010 v 16:22 | Nahoru | #1

dewwil>A proč maj okruhovky uzavřenej spodní díl kapotáže???? A proč maj některý motky na okruhu jištěný zátky od oleje a šrouby brzdičů drátem atd?...


To mají nejen okruhovky, je to bezpečnostní prvek.
A uzavřený je to tipoval bych kvůli aerodynamice.

Naposledy editováno 16.02.2010 16:23:37

(reakce na) Proč se na okruhu zalepují světla?

16.2.2010 v 16:24 | Nahoru | #2
athlan> Pokud vím tak nemají, ale je možné že nějaká seriová motorka s uzavřenou vanou existuje.

Naposledy editováno 16.02.2010 16:58:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se na okruhu zalepují světla?

16.2.2010 v 16:32 | Nahoru | #3
athlan> Já bych si tipnul, že autor té otázky to myslel v žertu jako "nepřímou odpověď" - ale není to kvůli aerodynamice, nýbrž pro možnost zachycení uniklých provozních kapalin - zejména oleje. Drát na víčku oleje je pojistka proti svévolnému uvolnění vibracemi.

Vše je v zájmu co největšího zajištění bezpečnosti pro ostatní při problémech jedince/jeho stroje.

(reakce na) Proč se na okruhu zalepují světla?

16.2.2010 v 16:36 | Nahoru | #4
athlan> okruhovka musi splnovat technicke predpisy dane souteze. CIli napr. to ze spodni dil kapotaze musi byt schopen zadrzet urcity objem kapaliny (i celou olejovou napln).
Proto mame "zaspuntovano" a odspuntovava se jen pri mokrych zavodech.
Na silnici, pokud vim takove pravidlo psano nikde neni a vyskytuje se vse - od nahacu bez jisteni az po podobne uplne uzavrene kapotaze ze kterych vodu dostanes jedine manualne kelimkem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist