Téma: motorka vs. policejni passat
 
8.2.2010 v 00:37
zajimalo by me jestli tu je nekdo kdo si to uz rozdal s policejnim passatem a jak dopad
podle me moc takovych lidi moc neni jestli je vubec nekdo kdo se o to pokousel ponevadz si myslim ze na dalnici je jim celkem dost slozity ujet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 15:19 | Nahoru | #1

assassin>no tak jestli to bylo v takovem provozu ze neprojel.. tak ja sem ujel VFR na kole.. v Zitny bylo tak narvano ze i motorky jely tak pomalu ze sem jim po chodniku krasne ujel na kole...



On tam je problém, že Carrera nejede...bavím se o klasické, nikoliv GT. Jezdil jsem v obojem a oproti Turbu je Carrera Trabant. Jelikož to rádoby "závodění" je někdy z roku 2005 nebo 2006 a nové to auto nebyla (spíš tak 2001), tak tehdy na tom byly ještě mnohem hůř než dneska, protože až nějak v tom 2007 pořádně zvětšovali zrychlení (u Turba třeba mezi ročníkama asi o sekundu, možná i víc).
Ale každopádně ten Passat bude i oproti tomuhle Trabantu auto Freda Flinstonea.

Ale to je o ničem tady řešit tuhle kravinu - hlavní problém je, že pokud člověk nejede na liduprázdné dálnici, ale současně nemusí být ani přervaná auty, jen tak nějak normálně v provozu, tak prostě dojíždí auta co se předjíždí, ať chce nebo ne. A když je člověk dostatečný blázen a bezmozek, tak to může v jedné stopě pustit mezi nimi, kdežto v autě se musí vždycky brzdit, pokud není dostatečně široký odstavný pruh - a tam se z levého pruhu špatně dostává ve velkých rychlostech a velkém úhlu, krom toho že to smrdí problémem, protože tam něco může být.
Na prázdnou dálnici to je jasné, že to chce nějakou Busu, ale oni na prázdných co jsem slyšel moc neměří. Takže podle mě je nejpravděpodobnější možnost honičky v prostředí a provozu něco jako dálnice Mladá Boleslav - Černý Most ve 2 odpoledne ve všední den. A třeba tam většinou člověka pořád blokují i při nezávodění a jen jetí v rychlém pruhu - když jede autem třeba pracovně...prostě normálně.

Mimochodem jsem taky slyšel nějakou insider informaci, že se začínají s Passaty stahovat z dálnic a strkat růžky spíš na rychlé mimodálniční silnice, viděl jsem je takhle někoho brát na silnici mezi Frýdkem-Místkem a Čeladnou. A ty z Hradce Králové údajně už zase moc nejezdí na dálnici od Prahy, protože tam jsou profláklí, ale od HK na Hořice a Holice. Takže další otázka je, co když to nebude na dálnici.

Naposledy editováno 08.02.2010 15:22:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 15:36 | Nahoru | #2
biker_man> ..tak já nemám rád nějaké porovnání a vzájemné předvádění.......ale i "klasická" Carrera i třeba z roku 2001,jak píšeš,že to nejede, je sportovní auto a VFR mu za "normálních" podmínek neujede!!
Tím nechci urážet VFR, ale beru to realisticky a z praktických zkušeností!

Porsche 911 (996) Carrera 3.6 24V
Kategorie: Coupé
Datum uvedení na trh: 12 / 2001
Řada: Porsche 911
Vyráběn: 1997 - 2005

Počet dveří: 2
Počet míst: 4
Pohotovostní hmotnost: 1445 kg
Užitečná hmotnost: 345 kg

⇓ Motor, pohonná soustava vozu
Druh motoru: ležatý motor s protiběžnými písty
Umístění motoru: vzadu podélně
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Přeplňování: není
Zdvihový objem: 3596 ccm
Počet válců: 6
Počet ventilů: 24
Poháněná náprava: zadní
Převodovka: Manuální nebo automatická
Počet rychlostních stupňů (manuál): 6
Počet rychlostních stupňů (automat): 5
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 370 Nm při 4250 otáčkách
Výkon motoru: 235 kW / 320 koní při 6800 otáčkách
Max. rychlost: 285 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 5.0 s

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

9.2.2010 v 11:17 | Nahoru | #3

biker_man>On tam je problém, že Carrera nejede...bavím se o klasické, nikoliv GT. Jezdil jsem v obojem a oproti Turbu je Carrera Trabant. Jelikož to rádoby "závodění" je někdy z roku 2005 nebo 2006 a nové to auto nebyla (spíš tak 2001), tak tehdy na tom byly ještě mnohem hůř než dneska, protože až nějak v tom 2007 pořádně zvětšovali zrychlení (u Turba třeba mezi ročníkama asi o sekundu, možná i víc).
Ale každopádně ten Passat bude i oproti tomuhle Trabantu auto Freda Flinstonea.

Ale to je o ničem tady řešit tuhle kravinu - hlavní problém je, že pokud člověk nejede na liduprázdné dálnici, ale současně nemusí být ani přervaná auty, jen tak nějak normálně v provozu, tak prostě dojíždí auta co se předjíždí, ať chce nebo ne. A když je člověk dostatečný blázen a bezmozek, tak to může v jedné stopě pustit mezi nimi, kdežto v autě se musí vždycky brzdit, pokud není dostatečně široký odstavný pruh - a tam se z levého pruhu špatně dostává ve velkých rychlostech a velkém úhlu, krom toho že to smrdí problémem, protože tam něco může být.
Na prázdnou dálnici to je jasné, že to chce nějakou Busu, ale oni na prázdných co jsem slyšel moc neměří. Takže podle mě je nejpravděpodobnější možnost honičky v prostředí a provozu něco jako dálnice Mladá Boleslav - Černý Most ve 2 odpoledne ve všední den. A třeba tam většinou člověka pořád blokují i při nezávodění a jen jetí v rychlém pruhu - když jede autem třeba pracovně...prostě normálně.

Mimochodem jsem taky slyšel nějakou insider informaci, že se začínají s Passaty stahovat z dálnic a strkat růžky spíš na rychlé mimodálniční silnice, viděl jsem je takhle někoho brát na silnici mezi Frýdkem-Místkem a Čeladnou. A ty z Hradce Králové údajně už zase moc nejezdí na dálnici od Prahy, protože tam jsou profláklí, ale od HK na Hořice a Holice. Takže další otázka je, co když to nebude na dálnici.





Zkus nějaký zábavný pořad v TV. Budeš mít problém i s Turbem z roku 86 to mi věř. Jinak píšeš solidní bláboly, protože jezdím na motorkách i dost výkonými auty, tak to raději nechám bez komentáře. Jak jsem psal vždycky, sám sebe vždy v autě porazím.

[img]

Naposledy editováno 09.02.2010 11:18:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist