Téma: motorka vs. policejni passat
 
8.2.2010 v 00:37
zajimalo by me jestli tu je nekdo kdo si to uz rozdal s policejnim passatem a jak dopad
podle me moc takovych lidi moc neni jestli je vubec nekdo kdo se o to pokousel ponevadz si myslim ze na dalnici je jim celkem dost slozity ujet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 15:36 | Nahoru | #1
biker_man> ..tak já nemám rád nějaké porovnání a vzájemné předvádění.......ale i "klasická" Carrera i třeba z roku 2001,jak píšeš,že to nejede, je sportovní auto a VFR mu za "normálních" podmínek neujede!!
Tím nechci urážet VFR, ale beru to realisticky a z praktických zkušeností!

Porsche 911 (996) Carrera 3.6 24V
Kategorie: Coupé
Datum uvedení na trh: 12 / 2001
Řada: Porsche 911
Vyráběn: 1997 - 2005

Počet dveří: 2
Počet míst: 4
Pohotovostní hmotnost: 1445 kg
Užitečná hmotnost: 345 kg

⇓ Motor, pohonná soustava vozu
Druh motoru: ležatý motor s protiběžnými písty
Umístění motoru: vzadu podélně
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Přeplňování: není
Zdvihový objem: 3596 ccm
Počet válců: 6
Počet ventilů: 24
Poháněná náprava: zadní
Převodovka: Manuální nebo automatická
Počet rychlostních stupňů (manuál): 6
Počet rychlostních stupňů (automat): 5
⇓ Jízdní výkon vozidla
Točivý moment: 370 Nm při 4250 otáčkách
Výkon motoru: 235 kW / 320 koní při 6800 otáčkách
Max. rychlost: 285 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 5.0 s

[img]

(reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 16:09 | Nahoru | #2

2LEKO>biker_man>.........



Vždyť se tu o tom nepřeme, já tohleto taky ne a jen jste mě do toho zase vtáhli, ale co já tím říkám je, že s 90% pravděpodobností nebudeš mít rovnou silnici bez aut, protože jednoduše měří v provozu.
Vím jak jede Carrera, jezdil jsem s tím. Ale v autě na klasické dálnici musíš jít na brzdy kvůli někomu, co ti tam vjede do rychlého, nebo předjíždí o 2 km/h rychleji než ten co jede v pomalém pruhu. Copak taky neřveš, když jedeš po dálnici autem, jak ten k**** před tebou tam vjede a musíš brzdit a čekat? Tohle se prostě bude dít a problém ta Carrera má, že prostě nejede, takže než se vyhrabe zpátky na nějakou rychlost, v jedné stopě mu ujedeš, pokud jsi GRASSEL nebo Noufír ( ), protože jsi projel v mezeře...když se tohle stane podruhé nebo potřetí, tak už jsi pryč. S tím Turbem r.v. třeba 2009 zvlášt v té overboost verzi, která má někde 580 koní a 0-100 kolem 3 sekund, tam bys asi měl na motorce problém i tak, i když s jistotou to nevím, v tom mám zkušenost jenom chvilkovou a bez motorek a výpovědní hodnotu to má asi takovou, jako když sleduješ na Youtube, jak kolem kameramana projede někdo rychle - tomu to pěkně frčí. Ale rozdíl mezi těma autama je asi tak jako mezi Koktáfkou 1.9 tdi pyčo a Audi S8. Ten Passat ale bude spíš blíž té Koktáfce, je to moc těžké. Prostě ačkoliv to auto není úplně šrot, tak to pořád je jenom ten Passat a nikoliv nějaký Veyron nebo Pagani Zonda. A pokud pojedeš na 200 hp supersportu, tak bys tomu měl dle mého názoru ujet.
Ale já to nikdy na rozdíl od toho co jsem popisoval nezkoušel (a ani bych na jak píšeš na VFR s tím výkonem nezkoušel, není to závoďák, stejně jako já taky nejsem závoďák, až budu chtít honit Passaty, pořídím si Busu), takže mě by spíš zajímala ta konkrétní zkušenost někoho.

Naposledy editováno 08.02.2010 16:27:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

9.2.2010 v 02:56 | Nahoru | #3
2LEKO> Není to přímo k tématu, ale zaujala mě diskuse s biker manem. Občas sedívám
na okruhu a pro zkrácení dlouhé chvíle měřím časy těm, co zrovna jezdí.
Jezdily tam jednou i 911-ky a měly čas okolo 2:35. A při jízdách veřejnosti
jsem taky jednou večer měřil kluka na staré VFR a ten se z počátečních 2:42 dostal na
stejných 2:35. Asi tak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist