1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.
Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravinajirik.uchytil>Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina
pravda,přesně tak......měl jsem M5 /34/ ....a dodnes na to vzpomínám a je to 20 let
⇓
Název modelu: BMW 7 (E32) 750i V8
Kategorie: Sedan, Limuzína
Datum uvedení na trh: 1986
Řada: BMW 7
Vyráběn: 1986 - 1994
⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla
Rozměry (v x š x d): 4910 x 1845 x 1400 mm
Rozvor náprav: 2833 mm
Počet dveří: 4
Počet míst: 5
Pohotovostní hmotnost: 1720 kg
Hmotnost bržděného přívěsu: 1900 kg
Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 500 litrů
⇓ Motor, pohonná soustava vozu
Druh motoru: V-motor
Umístění motoru: vpředu podélně
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Přeplňování: není
Zdvihový objem: 4988 ccm
Počet válců: 12
Počet ventilů: 24
Poháněná náprava: zadní
Naposledy editováno 08.02.2010 08:05:27
jirik.uchytil>Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina
Já zas šetřim na nový slipy, včera sem si dal těch 5 krušovic a nějak sem to nestih...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |