globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..zrychleni: Busa vs. zbytek
5.2.2010 v 16:16
Hodne se tady mluvi o jednotlivych motorkach, ale chtel bych vedet, jak je na tom ve zrychleni Busa proti zbytku sveta. Jde mi o dve veci:
1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 18:11 | Nahoru | #1

TOLI.>Když sedíš v BMW 750(5litrovej dvanáctiválec) který váží 2,5tuny a 0-100 má za nějaký 4,2s tak to je sakra jinej pocit než na srovnatelnym zrychlení u motorky. Máš pocit jakoby se nic nedělo ale pak koukneš na tacho a máš tam 200


Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 18:54 | Nahoru | #2

hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.



Sorry nějak sem to poplet no každopádně to měl kámoš-koupil to od ministerstva.Jel sem v tom,krásně to zpívá,a dobře jede.Nicméně pocit ze zrychlení v takhle těžkym a pohodlnym kolosu je trochu jinej než na lehký motorce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 20:40 | Nahoru | #3
hewlett> nemachruj neznas-li...750 mela 12valec uz kolem roku 1990..

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 10:35 | Nahoru | #4

hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.


Omyl. BMW 750i E38 byl dvanáctiválec 5,4 litru. Model 760i se obejvil až později.Více tady.

e: Někdo byl rychlejší.

Naposledy editováno 07.02.2010 10:36:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #5

hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.

Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist