1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
TOLI.>Když sedíš v BMW 750(5litrovej dvanáctiválec) který váží 2,5tuny a 0-100 má za nějaký 4,2s tak to je sakra jinej pocit než na srovnatelnym zrychlení u motorky. Máš pocit jakoby se nic nedělo ale pak koukneš na tacho a máš tam 200
Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.
Sorry nějak sem to poplet no každopádně to měl kámoš-koupil to od ministerstva.Jel sem v tom,krásně to zpívá,a dobře jede.Nicméně pocit ze zrychlení v takhle těžkym a pohodlnym kolosu je trochu jinej než na lehký motorce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.
Omyl. BMW 750i E38 byl dvanáctiválec 5,4 litru. Model 760i se obejvil až později.Více tady.
e: Někdo byl rychlejší.
Naposledy editováno 07.02.2010 10:36:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.
Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravinaTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |