globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brisk?
4.2.2010 v 21:08
Vím, že to tu ještě nebylo, proto se ptám doporučujete svíčky \brisk nebo jo?
Předchozí
1 2
Následující

Brisk?

4.2.2010 v 21:13 | Nahoru | #1
kdyz jsem ji montoval na CBRo F3 utrhl se zavit a ja vytahl ven svicku bez zavitu - dokazes si predstavit ten Pos*r a pracnost vytahovani z te sachty vzhledem k pristupu atd. ale jinak ji chvali :)

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #2
brisk je supetr do českejch strojů jináč ne

Brisk?

4.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #3
pokud je to katalogová náhrada,tak vůbec nejsou špatné..

Brisk?

4.2.2010 v 21:19 | Nahoru | #4
Pořád nemůžu vychytat ten sytič pči studeným startu a prej Brisk nejsou tak náchylný , aby se uchcaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 21:25 | Nahoru | #5
JMCH> tak mám asi českýho Alpa jezdím je 3 sezony,a zádný problém jsem nenašel

Brisk?

4.2.2010 v 21:28 | Nahoru | #6
Servisuju je do motorových pil a jsou super . Kdybych je potřeboval do mašiny , tak bych je zkusil .

Naposledy editováno 04.02.2010 21:28:48

(reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 21:54 | Nahoru | #7

Vlado>JMCH> tak mám asi českýho Alpa jezdím je 3 sezony,a zádný problém jsem nenašel


...taktéž je mám v obou svých motkách a super. Teď jsem jí dal ještě do bráchového WR450F a také žádnej problém.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 21:55 | Nahoru | #8
mam zkusenost s brisk a NGK a briska bez problemu a ta NGK je spis nachylna k uchlastani

(reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 22:13 | Nahoru | #9
wrag> Jo jo tak nějak

Brisk?

4.2.2010 v 22:17 | Nahoru | #10
Hlavně nakouknout do krabičky, jestli je svíce OK. Po setkání s tímto kouskem pravidelně před koupí do krabičky koukám
[url= zde[/url]

Brisk?

4.2.2010 v 22:27 | Nahoru | #11
jednoválec perfektní, víceválec na pěkný h.... takže za mě na jednoválec Brisk a víceválec NGK

Naposledy editováno 05.02.2010 10:09:11

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 22:38 | Nahoru | #12
me se zas stalo ze se mi roztavila ta elektroda ale bylo to spis tim ze to nebyla presne ta svicka jaka tam mela bejt [img]

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 22:54 | Nahoru | #13
hm Těžko říct

(reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 23:09 | Nahoru | #14
Fakt to tu nebylo. Ani jednou.

Brisk?

4.2.2010 v 23:24 | Nahoru | #15
používám v obou autech, všech 3 motorkách, mopedu, sekačce, mot. pile... vše Ok...

Brisk?

5.2.2010 v 09:32 | Nahoru | #16
zxr400,gsx600f,fzr600,panelka a emzeta a ve všech fungují bez problému a jen tak se neuchčijou.doporuřuji

Brisk?

5.2.2010 v 09:39 | Nahoru | #17
xdaso: slabý pokus o vtip, že se to tady prý neřešilo.
Naposledy (i s mou zkušeností) tutaj
Můj názor - Brisk mi ve všem funguje skvěle. Nikdy nebyl problém.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

5.2.2010 v 09:43 | Nahoru | #18
Asi nejsou špatný. V autech nám fachaj slušně, ale nemám s nima dobrý zkušenosti u Fichtla . Zlatý starý PALky . Tyhle Brisky mi tam odcházely v průměru za míň jak 500km . A pokaždý se to projevovalo uplně jinak ... vždycky jsem byl překvapenej, když to otravovalo: "To už to zase dělá svíčka , vždyť jsem ji před 14ti dny měnil " . Zajímavý, že když jsem tam hodil tu PALku, tak se jezdilo zase v pohodě . Těď tam máme NGK a snad víceméně pokoj (a svíčky od PALu máme pěkně v krabičce uschovaný na horší časy ).
Takže já jim moc nevěřim .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 10:05 | Nahoru | #19
Martic> jestli to nebude tím,že PAL měly ještě staré značení tepelné hodnoty a lidi si to neumějí převést...

taky odpor ve svíčce kdysi nebýval a dnes ho tam serou prakticky do každé....

je třeba najít v katalogu přesnou náhradu za starou PAL a pojede..

(reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 10:50 | Nahoru | #20
Dolph-cz> Tím to není. Používal jsem přesně katalogovou náhradu (N14C), tak se poměrně snadno "uštvala", ale to přisuzuju, trochu snížené hlavě a tím vyšším tlakům a teplotám. Ale pak už nechtěla občas házet i jiskru . Dal jsem teda studenější (taky doporučenou N15C). výkonově na tom byl motor po zahřátí líp, ale taky odešla do věčných lovišť . Ty N14ky jsem tam měl nejmíň 2 a obě . Vesměs všechny odešly na to, že střední elektroda ztratila někde uvnitř kontakt. Potom buď vynechávala jiskra za studeného stavu (příšerné starty a chcípání) nebo byly za provozu (náhlé velké poklesy výkonu).
Prostě u toho Pionýra jim ta vysoká teplota nedělá dobře .

Jo a s tím odporem máš pravdu, je to častý místo problémů. A to i třeba ve starých fajfkách a koncovkách.

Naposledy editováno 05.02.2010 10:55:10

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

5.2.2010 v 11:07 | Nahoru | #21
Martic: N15C je teplejší svíčka jak N14C

(reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 11:34 | Nahoru | #22

cccp>Martic: N15C je teplejší svíčka jak N14C


Ajo, jsem to zeslonil . Máš pravdu, napsaný to mám obráceně.

Brisk?

5.2.2010 v 13:42 | Nahoru | #23
ja je mam a dobry a hlavne cena o doooooooooooost sympatictejsi nez ngk, jedinej problem ze na nich byla cepicka ktera se musi ubrousit nejde vysroubovat

Brisk?

5.2.2010 v 13:51 | Nahoru | #24
rok sem v Kate mel brisk a koupil sem novy NGK a po ujeti asi 20 km mrtva dava jiskru mimo jiskriste a uz to nejelo rek sem si blbej kus dal sem jeste jednu NGK s jinou tepelnou hodnoutou a to samy.. takze sem tam vrazil ten starej Brisk a jede bez problemu

Brisk?

5.2.2010 v 14:22 | Nahoru | #25
V Yamaze mám Briska a žádný problém, startuje v pohodě, jede taky!

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

5.2.2010 v 16:50 | Nahoru | #26
Ne.Děkuji.Brisk už mi nesmí do baráku.

(reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 19:37 | Nahoru | #27

JiříII.>Ne.Děkuji.Brisk už mi nesmí do baráku.


...důvod?

Brisk?

5.2.2010 v 19:45 | Nahoru | #28
U mě NGK pravidelně odešli snad ve všem za pár km. Mám na ně smůlu, jako někdo na Brisk. Já mám zase štěstí na Brisk.

Brisk?

5.2.2010 v 22:11 | Nahoru | #29
NGK je nejhorší do dvoutaktu hnedka se uchčije a je v hajzlu.. nebo se nechá moto větší dobu na sytič a je to to samý, když je maličko rozhozená směs, tak to plive ty NGK. Jinač otcovi v XT drží nádherně
To oproti tomu Brisk vydrží.. a je ještě dvakrát nebo třikrát levnější .
Ale někteří si řeknou že maj drahou Japonskou motorku, tak tam budou kupovat drahý Japonský věci, tak koupí raději NGK.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

6.2.2010 v 14:09 | Nahoru | #30
Brisk můžu doporučit asi jako můžu doporučit NGK nebo Denso nebo Bosch
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist