globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trysky a jehla Dynojet
30.1.2010 v 21:40
Mám otevřenější výfuky a proto uvažuji o koupi karburátorového kitu Dynojet.Zároveń bych koupil i KN filtr.Nemáte,prosím,někdo zkušenosti s montáží Dynojet?Prý je tam několik možností v průměru trysek a nastavení jehly.Díky za každou odpověď!
Předchozí
1 2
Následující

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 21:56 | Nahoru | #1
Ahoj mam KN filt mam otevřenej vyfuk mam dyno jet kit ale už jsem to tak koupil s montaži neporadim!

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 21:58 | Nahoru | #2
Trysky bejvaj 3velikostí, jehla má asi 5 zářezů, co si tak vybavuju.

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #3
v Dynojetu na DR jsou trysky 4, s nastavenim jehly a tech zarezu podle mne zalezi na urcitem karburatoru......tady foto toho co obsahuje dynojt sada.....

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #4
tak Varadero má 3 velikosti 160, 165, 170 sem si na 100% jistej

Naposledy editováno 30.01.2010 22:07:14

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:11 | Nahoru | #5

poky1>tak Varadero má 3 velikosti 160, 165, 170 sem si na 100% jistej


nerikam ze ne,je to urcite jine u kazde moto.....nevis kam a proc se ma neco vrtat s tim vrtakem ktery sada obsahuje? nejak mi neni jasne na co tam je ten vrtak a vrut.....

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:12 | Nahoru | #6
svrtat šoupátka

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:14 | Nahoru | #7
Určitě si nech odborně poradit někde v servisu.Předchozí majitel majitele od kterého jsem koupil R6 to tam poctivě nacpal a sám asi taky seřídil.Já se s tím trápil 4 měsíce a až na brzdě mi to kluci pořádně sladili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #8

poky1>svrtat šoupátka


ok a co ten vrut?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #9

sherm14>ok a co ten vrut?



vrut je co? šroubek?
měli by tam být segrovky s podložkama a podle druhu motky i tvrdší pružinky do šoupátek

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #10
Pokud mohu radit tak Dynojet má myslím 3 stupně (Stage) Od použití s K&N filtrem v airboxu, přes filtry na hrdlech až po závodní záležitost. Jinak bez seřízení na brzdě se do toho nemá cenu pouštět.

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:26 | Nahoru | #11
sem zdatnej spammer

STAGE 1 : navržen pro motocykly , které používají air-boxový filtr, mají sériové nebo jiné otevřené výfuky. Tyto kity obsahují většinou více velikostí trysek pro osazení na sériový filtr nebo propustnější K&N filtr, sériové nebo otevřené výfuky, dále obsahují speciální jehly a pružiny do šoupátek. Tyto kity jsou navrženy na vylepšení celého průběhu výkonové křivky, mají vyhladit výkonnostní propady, které jsou u mnoha motocyklů už v sérii (většinou v oblasti 5000-6000 otáček). Určitě je doporučujeme po montáži otevřeného výfuku nebo koncovky, kdy optimalizují přísun a bohatost palivové směsi v celém průběhu. Co se týče výkonnostního nárůstu, je to cca 5% v maximálním výkonu, ve střední části je toto zlepšení mnohdy výraznější. Spotřeba?, v 95% případů jsou použité hlavní trysky menší než sériové, takže spotřeba nebývá vyšší!

STAGE 2 : obsahují stejné díly jako kity STAGE 1, ale na rozdíl od nich jsou určeny pro motocykly, kde se upravuje air-box nebo sání. Také obsahují více variant hlavních trysek pro osazení na sériový filtr nebo otevřenější K&N filtr a pro různé typy koncovek nebo celých kompletních výfukových systémů. Výkonnostní nárůst u těchto kitů je cca 8% v maximálním výkonu.

STAGE 3 : tyto kity se používají, pokud je motocykl osazen přímými vzduchovými filtry a air-box se ruší.Obsahují také jiné jehly, pružiny stejně tak jako u kitů STAGE 1 a 2. Protože přímé filtry dodají motocyklu mnohem více vzduchu než filtr umístěný v air-boxu, používají se větší hlavní trysky. Proto je třeba počítat s o něco vyšší spotřebou (většinou o 1-1,5 litru na 100 km). V porovnání se stage 1 a 2 zlepšují tyto kity hlavně výkon ve vyšších otáčkách - a to o 10-15%. Nejsou vyvinuty pro všechny motocykly, ale jen pro motocykly kde se dají použít přímé filtry, a kde se při testování ukázaly významné výkonnostní nárůsty.

STAGE 7 : jsou to kity určené jen pro závodní motocykly nebo pro speciální aplikace. S výjimkou Dynojet kitů Stage 7 pro motocykly Harley Davidson jsou určeny jen pro závodní okruhy, protože zlepšují výkon jen ve vyšších otáčkách (oblast do cca 6000-8000 otáček je pro běžné účely na silnici téměř nepoužitelná - motocykl zabírá až ve vyšších otáčkách!)

Shrnutí výše uvedeného textu je:
1) ne na každý motocykl se vyrábějí všechny "stage", většinou max. 2, v 80% se vyrábí jen stage 1, a to ne proto, že by se výrobci "nechtělo", ale protože další se neosvědčily.
2) Pokud Vám jde o vyhlazení průběhu a doladění po montáži výfuku, otevřeného filtru, použijte Dynojet kit stage 1 pro osazení na air-boxový filtr, v případě že máte přímé filtry, použijte STAGE 3.
3) Nikdy nechtějte STAGE 7, pokud motorka není určená na závodní účely a nevadí Vám, že nepojede od nejnižších až do cca 6000-8000 otáček.
Poslední novinkou v oblasti kitů pro motocykly Harley Davidson a Buell, jsou kity, které obsahují i šoupátka pro zlepšení výkonového průběhu a zvýšení maximálního výkonu. Jedná se o tzv. THUNDERSLIDE KITS. Kromě standardních dílů obsažených ve výše popsaných kitech, jsou součástí těchto kitů i jiné šoupátko a víčko karburátoru pro větší zlepšení výkonu a kroutícího momentu.

eto vsjo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #12
poky1> je tam takovyhle vrut s kulatou hlavou,stejny jak na obrazku,akorat kratsi.....

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:30 | Nahoru | #13
sherm14> to netuším teda, nic takovýho sem tam neměl, je vůbec součástí kitu? nebo zkus Murkina

samořeznej šroub divný

Naposledy editováno 30.01.2010 22:34:11

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:34 | Nahoru | #14

poky1>sherm14> to netuším teda, nic takovýho sem tam neměl, je vůbec součástí kitu? nebo zkus Murkina


jo,soucasti kitu je,podivej se na tu moji fotku navodu nahoru,jak je tam seznam vseho uvnitr,uplne dole je tam Screw= sroub/vrut.......

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:35 | Nahoru | #15
hele, má to fakt takhle divokej závit? nemůže to být třeba vzdušník, ale ten snad poznáš

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:41 | Nahoru | #16
poky1> docela dobre je to videt na tomhle obrazku,vidis ze ten zavit je opravdu tak hruby....

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:43 | Nahoru | #17
strč ho do tý kovový objímky

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:45 | Nahoru | #18
Ahoj,loni ksem koupil výfuky V&H + dynojet kit.Od Honda CH Praha,objednávka až ze států.Nechal jsem to nasadit svému servismanovi,ale nevěděl si rady.Původně tam nechal stávající jehly,ale baťůžek skoro uhluchl,jaký to dělalo randál,hlavně při ubrání plynu neskutečný řachot a střílení.Jehel bylo 6 sad různých velikostí,takže jedině to hodit na brzdu.A to se mi moc nechtělo.Zavolal jsem prodejci,který mi poradil,jakou jehlu tam dát,takže proběhla výměna a ejhle.Sice silný ,plný zvuk,ale kultivovaný,oparvudu každý věděl,že jede chopper.Výkon si myslím je stejný,spotřeba taky,kolem 5l/100km ve dvou,zkoušel jsem maximálku na dálnici necelých 120 mil,skoro 190km/h,v TP má 172...Takže zavolej prodejci,polož otázku a pokud nebude schopen odpovědět,tak dej o stupeň menší.Ale letos zjara stejně půjdu na brzdu na optimální seřízení.Takže tak...Mašinu mám VT 1100 Shadow spirit 2005mvýfuky orig.USA i dynojet.KN filter jsem objednal už taky,myslím,že v této součinnosti to bude optimální.
P.S.pokud bys chtěl velikosti jehel,z hlavy teď nevím,jsou v garáži,ale můu písnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:54 | Nahoru | #19

poky1>strč ho do tý kovový objímky


tohle neni ten muj Dynojet.....jen jsem chtel najit nejaky obrazek na netu abys videl ze to opravdu ma tak hruby zavit....ja tam tu objimku ani nemam...do te objimky by to v zadnem pripade nebylo,do takove objimky jsou srouby s jemnym zavitem a ne takovy vrut

Naposledy editováno 30.01.2010 22:58:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:56 | Nahoru | #20
sherm14> tak to netuším, nic takového sem tam neměl, jen mě to napadlo a nezvětšoval sem to

mimochodem, co leží vedle tý jehly a vrtáku?

Naposledy editováno 30.01.2010 22:57:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 22:59 | Nahoru | #21
poky1> tak to ti nepovim,uz jsem do predchoziho prospevku editoval ze tohle neni muj Dynojet,tak kdovi.... koukam na tu etiketu a vidim ze tam stoji 1996-99 Harley Davidson 883,1200....

Naposledy editováno 30.01.2010 23:01:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:01 | Nahoru | #22
sherm14> vydrž do zejtra on se tu nějakej profiladič ukáže nebo zkus Dědócha, taky má takovouhle potvoru

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:08 | Nahoru | #23
poky1> jj,nespecham na to,navod uz jsem vicemene nasel tady ,jen to vrtani a ten vrut mi zustavaji nejasnosti.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:09 | Nahoru | #24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:12 | Nahoru | #25
poky1> jsi genius,diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:13 | Nahoru | #26
sherm14> tos tu mrdku neměl nikdy rozebranou???

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:19 | Nahoru | #27

poky1>sherm14> tos tu mrdku neměl nikdy rozebranou???


nemel,furt jede jak za mlada,ta te jeste prezije kamarade mas nejakeho itala ze se tak divis ?!

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:21 | Nahoru | #28
Itala? ne, sem normální čau du chrápat

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:23 | Nahoru | #29
poky1> no ja uz myslel....mej se a dik

Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:37 | Nahoru | #30
tak to by mě taky zajímalo, k čemu je ten šroubek.

vrták tam máš proto, že je to podtlakovej karburátor - motor při sání vytvoří podlak - v šoupátku je dole díra, kterou motor "vycucne" vzduch, kterej je v prostoru nad membránou - tím se membrána začne zvedat a zvedá i šoupátko - tím, že tam vyvrtáš větší díru, tak by šoupě mělo na plyn reagovat rychleji.
popsaný to máš třeba tady -
http://www.offmoto.com/4_Karburator_MIKUNI_BST_40-vycisteni_serizeni.php

jehla bude mít u dynojetu i menší průměr a jinej tvar kužele, ne?
navíc když jsem hledal něco pro sebe, tak jsem narazil i na převodní tabulku hlavních trysek - dynojet má prý jiný značení než třeba keihin, tak nevím, co na tom pravdy..
hole-----Kehein #--- DynoJet #---Mikuni #
0,0570----147,5------ 136--------127,5
0,0580----150-------- 138--------129,4
0,0590----152,5------ 140------- 131,3
0,0600----155-------- 142--------133,1
0,0610----157,5------ 144------- 135,0
0,0620--- 160-------- 146------- 136,9
0,0630--- 162,5------ 148------- 138,8
0,0640--- 165-------- 150------- 140,6
0,0650--- 167,5------ 152------- 142,5
0,0660----170-------- 154------- 144,4
0,0670--- 172,5------ 156------- 146,3
0,0680--- 175-------- 158------- 148,1
0,0690--- 177,5------ 160------- 150,0
0,0700--- 180-------- 162------- 151,9

zdroj:
http://www.exriders.com/vbb/printthread.php?s=f039c3d74b2ae840fe4e7690dbd8cfd2&threadid=210561
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 14.5.2024 v 11:01 _Kovboj_
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago LenkaLucka 27 29.4.2024 v 11:20 Weisner
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago vajdi217 70 1.11.2023 v 13:20 Gumovník
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73


TOPlist