bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trysky a jehla Dynojet
30.1.2010 v 21:40
Mám otevřenější výfuky a proto uvažuji o koupi karburátorového kitu Dynojet.Zároveń bych koupil i KN filtr.Nemáte,prosím,někdo zkušenosti s montáží Dynojet?Prý je tam několik možností v průměru trysek a nastavení jehly.Díky za každou odpověď!
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

30.1.2010 v 23:43 | Nahoru | #31
jak uz jsem rikal,popsane jsem to zhruba nasel i tady http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=487892 a rika presne kam dat podlozku a segerovku a pouzit trysku 160,takze s tim uz laborovat nebudu,chtelo by to zaroven rozebirat i karburator aby to cloveku bylo uplne jasne,ale snad to klapne.....

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 00:14 | Nahoru | #32
sherm14> výcuc česky by nějakej byl, to je moc překládání a obrázky žádný :)

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 00:18 | Nahoru | #33
neni to tezky,ja zhruba vim co a jak,ale kazda motorka muze na stejne nasteveni reagovat uplne jinak,tak uvidime.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 00:51 | Nahoru | #34
sherm14> jo já myslel že ses tam dočetl i co s tím vrutem a k čemu to je. aspoň tak jsem to pochopil - protože jeho funkce mi uniká

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 00:58 | Nahoru | #35

Němec>sherm14> jo já myslel že ses tam dočetl i co s tím vrutem a k čemu to je. aspoň tak jsem to pochopil - protože jeho funkce mi uniká


to tam prave nepise,ale neco o tom je v tom navodu v te krabicce dynojetu tak nejak na to snad prijdu......

Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 11:36 | Nahoru | #36
Zdar ladiči Můžu mít taky dotázek k tématu?Možná mi aj helfne ten návod na čistění karbecu(možná už to tu aj někdo řešil konkr.na GS500E),ale k věči.Rodrbal se mi karbec(špatná reakce na plyn)a pak aj synchronizace .Vědíc prd,pustil sem se do čistění karbecu a zjitil,že sou vyšoupané trysky co v nich chodí jehly ?Od pův.majitele sem měl Dynojet,tak sme je tam dali s kámošem(ten už cosi věděl ).Pak sem to dal típkovi,který seřídil synchro.Všecko dobrý,ale:Mezi 5 a 6 tisíccama je dost znatelný propad a motka nejede na maximálku jak dřív.Filtr mám původní,může to mít vliv ?Dík za věcné a"plodné"postřehy

Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 12:17 | Nahoru | #37
Ad vrut : u amerických modelů je na karburátorech často seřizovací šroub bohatosti směsi zakrytý plechovým kloboučkem, jednoduše zaplombovaný proti manipulacím od továrního nastavení, je to kvůli té americké ekologické posedlosti. Pomocí vrtáku a vrutu se tato krytka odstraní a směs lze doladit šroubem tak, jak je zvykem u nás v Evropě.

Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 20:19 | Nahoru | #38
Jééééžiši Kriste,to jsem netušil,že vyvolám takovou diskuzi! Kluci,díky za zkušenosti a rady.Vidím že převládá názor že to mám dát do servisu,ale toho se z předchozích zkušeností obávám...Kámoš byl na brzdě s V-Maxem,tak s ním hodím řeč,jestli by to tam byli schopni seřídit.Mi totiž z těch"uvolněných" laufů pořád černají svíčky a je mi líto ventilů,kterým to poblaftávání z výfuků určitě nepřidá...Ještě jednou dík!

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

31.1.2010 v 22:12 | Nahoru | #39
strach> budeš to mít asi bohatší při polovičním až plném otevření šoupátka,proto ty černé svíce. :\ To střílení do laufu je otázka bohatosti při volnoběhu (zavřené šoupátko). Ale ideální je určitě dát motku na brzdu. Přeju mnoho zdaru při ladění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

1.2.2010 v 11:47 | Nahoru | #40
čau hele jestli máš problém se spalováním nejlepší je s tím jet na brzdu a na lambda sondu... tím naladíš optimální jak spalování tak i momentovou charakteristiku mám s tím bohaté zkušenosti... důkazem jsou tyto fotky : umělec namontoval ladák na R6... a pak přišel za mnou že mu to nejede... vzal sem to na brzdu a změřil.. no a takhle vypadá většina motorek s laděným laufem.. pak koupil dynojet a ladil jsem charakteristiku a vzniklo toto nepřejte si vidět a zažít tu změnu... na 2 se pod otevřeným plynem zvedala na prdel.... a pořád zvedá no ukrutnej rozdíl před a po

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

1.2.2010 v 11:48 | Nahoru | #41
po dokončení ladění

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

1.2.2010 v 13:45 | Nahoru | #42
VITEK_M> jj, to jsou ti kutilové stylu - dej tam tu prostřední jehlu na druhou drážku (zářez) a ono si to nějak pobere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet

1.2.2010 v 13:59 | Nahoru | #43
Zdenek.FZS600> a přitom stačí obejtova motorku na pujčení a naladění.... a z výslednýho kroutáku se mohl posrat a teprv to jelo

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

1.2.2010 v 14:06 | Nahoru | #44
jen dodám firma , která takovouto úpravu poskytuje na model YZF 600 za cenu 30 000, v ceně je koncovka KN filtr práce ladění.... já celou věc udělal za 5000 - koncoku a kn filtr a
dynojet kit 3500, vyšlo ho to na třetinu ceny a výkon na zadním kole je ještě vyšší než značkový firmy :P

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

1.2.2010 v 15:17 | Nahoru | #45
VITEK_M> hezká práce, co to tak stojí odladit? Čas a cena za h?

E: omlouvám se neměl jsem zaktualizováno...

Naposledy editováno 01.02.2010 15:20:32

Trysky a jehla Dynojet

1.2.2010 v 19:10 | Nahoru | #46
M8rinek
jak říkám odladění vyjde tak na 5000 kč je v tom cca 10 měření testování na dynamometru sundavaní a nandavaní karbců, seřízení podtlaků, lambda sonda....

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

11.2.2010 v 14:47 | Nahoru | #47
zdarec lidi,otevřel jsem vyfuky,mam kn filtr,dynojet mam tež,jen nevím kde to seřídit,poradil by někdo kde v okolí Brna,jížní morava je schopny servis s Brzdou?díky moc

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

11.2.2010 v 18:27 | Nahoru | #48

Ben47>zdarec lidi,otevřel jsem vyfuky,mam kn filtr,dynojet mam tež,jen nevím kde to seřídit,poradil by někdo kde v okolí Brna,jížní morava je schopny servis s Brzdou?díky moc

Tož to mě taky zajímá...

1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet

28.2.2010 v 20:48 | Nahoru | #49
Dámy a pánové!
Objevil jsem firmu ve Zlíně,která tu montáž a seřízení na brzdě udělá za 2500,-.Ta firma se jmenuje TMS Power moto.Už asi nebudu laborovat a vymýšlet ptákoviny a jakmile se otelí,šup na mášu a jupí směr Zlín .

(reakce na) Trysky a jehla Dynojet

1.3.2010 v 18:55 | Nahoru | #50

strach>Dámy a pánové!
Objevil jsem firmu ve Zlíně,která tu montáž a seřízení na brzdě udělá za 2500,-.Ta firma se jmenuje TMS Power moto.Už asi nebudu laborovat a vymýšlet ptákoviny a jakmile se otelí,šup na mášu a jupí směr Zlín .


Až to zrealizuješ, dej pls vědět jak to proběhlo, hlavně časově. Jestli by bylo nutné někde přespat a tak, pro nás přespolní. Vím, že to někdy trvá déle.

Trysky a jehla Dynojet

1.3.2010 v 20:19 | Nahoru | #51
Psali že 8 hodin práce,pokud se to povede napoprvé.Já jsem přemýšlel to tam hodit ráno,pochodit po městě a na fajront by to snad mohlo být.

Trysky a jehla Dynojet

6.5.2010 v 08:24 | Nahoru | #52
for:Strach,George1P

zdarec panové.Našel jsem ještě servis s moto brzdou v Holubicách okr.Vyškov

web:www.rf-motoservis.cz
Mam na stroju ledabile navlečeny dynáč,tak jsem tam psal a že v poho,odladění,naladění+seřízení ventilů cca 5000,-
Musím počkat na peníz,bo je krize a směr Zlín bo Holubice
Písnite potom jesli už jste někdo seřízení a co a jak,zatím pánové
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago LenkaLucka 18 Dnes v 12:44 papiboy
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago vajdi217 70 1.11.2023 v 13:20 Gumovník
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73


TOPlist