ptaak>dewwil> a kdybych jel ve stejný rychlosti na něčem co mám papíry tak si sednout pujdeš...já tě jako chápu že si chceš zachránit prdel, ale zase co svědomí?
V tom případě pujdu sedět a zpytovat svědomí, v opačném případě z toho budu taky špatnej, ale ne zas tolik, protože jsi tam neměl co dělat. A jak by jsi se zachoval ty kdyby jsi jel na silnější moto na kterou nemáš papíry a já si expertizu nevyžádal a šel bych sedět??? To je podle tebe v pořádku, že? Nebo by jsi řekl, páni policajti, víte on za to ani nemohl, bo já na tuto podskupinu nemám ŘP??? Spíš si myslím, že by jsi sem napsal, kucííí v pohodě nic se neděje, ten vůl co to do mě nakouřil, šel na dva roky, zkurvil jsem mu život, vztah atd..a já vůbec neměl podskupinu na tu moto co jsem v době nehody řídil, jsem frajer, takže nic vám nehrozí a jezděte dál na silnějších strojích než na jaký legislativně můžete...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
motocvok>ty se chystáš naprosto vědomě jezdit bez not a oháníš se svědomím? Je to tvoje riziko,nemyslíš,zaplatíš
to svědomí ber trochu s nadsázkou, proto je tam i ten tlemící se smajlík a to že nemáš papíry neznamená že seš ty ten zločinec...neberu to z hlediska zákonu, tam je samozřejmě vina na té straně která nemá ŘP.....to jsem myslel tím svědomím, přiznat vinu když něco zavinim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
A navíc - nejrizikovější skupinou nejsou motocyklisté-začátečníci(byť s psanými 25kW, ale reálnými 70+kW, nýbrž skupina motocyklistů ve věku 25-30 let zdrojem této informace je ministertvo dopravy - výroční zpráva o statistikách nehod motocyklů)
Ovšem co mne v uvedeném zdroji trápilo hodně byl fakt, že 75% nehod motocyklů bylo zaviněno řidičem motocyklu, což stojí za popřemýšlení!!!
2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Wiblyz>--VinCenzo--> ja spis myslim, kdyz si nejakej typek 18 let a papiry do 25kW koupi treba 525 EXC, ktery ma od vyroby 14kW a pritom to je stejne jen v papirech, muze na to?
podle mě se moc nepočítá s tím,že si něco takovýho koupí někdo na normální ježdění,je to spíš sportovní náčiní1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
to znamená, že pokud by měli pojízdnou brzdu tak tě mohou vyzvat ke změření výkonu, ty to odmítneš a esembáci ti mohou zadržet TP a ty budeš muset pak na stk, kde ti ovšem opět ten výkon nezměří
to jen stručně přepisuju jeden z názorů na tom vláknu, ale nejsem právotepec, takže to nemůžu potvrdit ani vyvrátit, na tomhle vláknu zase někdo psal, že čapli mladíka, mašinu odvezli na expertízu a už to jelo...
Naposledy editováno 16.01.2010 13:21:51
noend>Když to rozštípeš o nějaký auto, tak ti pak stačí jen zařídit aby motor nenastaroval (odpojit nějakej ten drátek)a nikdo ti nic nedokáže i kdyby chtěl..... Poškození v důsledklku nehody ,....... ale neber to moc vážně Je to jen teorie...
Poškození pohonné jednotky - motoru související s dopravní nehodou se řeší opravdu vážně a je to v podezřelosti na pojistný podvod na úrovní nepřímého střetu auto*motorka. Pak se řeší a zkoumá moc věcí....
2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Pokud je nehoda na motorce řešená z POV vinníka DN, a neuplatňuje se poškození motoru právě v důsledku tohoto pádu, tak se to řeší ihned jako podezření na poj. podvod. Zkoumá se poškození obalu motoru a možná souvislost s poškozením vnitřních součástí.
Pokud se jedná jen o např. proražení karteru, apod., je to při střetu vozidel řešeno jako každá jiná pojistná událost, pokud samozřejmě motorka - její poškození odpovídá popisovanému neh. ději.
V případě nepřímého střetu se každé poškození motocyklu řeší důsledně, ne z toho, že chce pojišťovna ušetřit za každou cenu, ale z toho dle mého všem jasného důvodu, že se podvody a levý dělali, dělají a dělat budou a to i na motorkách. Upřímně, kdo si platí HAV na motorku, když ta cena za rok je běžně cca 1/3 ceny motorky....
Takže pokud bude jasný vinník třeba řidič osobáku, bude střet vozidel a nebude zrovna poškozený motor - vnitřní části, tak je šance na hlubší zkoumání minimální a to i bez účasti PČR ( pokud bude škoda do 100tis, bez zranění a škody třetí osobě ). Pokud by z nějakého důvodu zjistili, že poškozený motorkář nemá ŘP na zvýšený výkon nad uvedený v TP, je to jako z propadlou technickou - pojišťovna by musela prokázat, že toto bylo příčinou DN a může dát spoluvinu...
Naopak pokud bude motorkář viník DN a nebude vše růžové na první pohled tak v rámci šetření je reálné vypracování posudku na skutečný výkon motoru. Pokud by zjistili že výkon byl vyšší, než na který má motocyklista ŘP, nemusí to jít na PČR a po uhrazení škody poškozenému vozidlu z POV vinníka motorkáře bude vyveden postih 100% vyplaceného odškodnění na řidiče motorky....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Mousebird>
pojišťovna by musela prokázat, že toto bylo příčinou DN a může dát spoluvinu...
takže musí prokázat že zvýšený výkon je příčinou nehody? resp. dejme tomu že motorkář pojede předepsanou 50kou které by dosáhl i s 25kw a auto ho smete nebo mu nedá přednost pak je stále vina na straně auta a škoda se platí z jeho povinného ručení?