globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
 
11.1.2010 v 21:21
Zdravim, mám dotaz, setkali jste se na vlastní kůži s něčím podobným že v TP je např. 11/25kw ale reálný výkon motorky je poněkud jinde,jelikož je odškrcená, a stane se nehoda kde viník je druhá osoba, tudíž jste v tom nevinně a tudíž by vám měla vše zaplatit jeho pojistka. že se zkoumal reálný výkon, a jak se to dál řeší? policie, pojišťovna. Zajimalo by mě, jestli se může stát že přijdou na to že výkon není 25 ale 74kw a že mi nic nezaplatěj? :-/ díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

16.1.2010 v 18:02 | Nahoru | #1

Mousebird>
pojišťovna by musela prokázat, že toto bylo příčinou DN a může dát spoluvinu...


takže musí prokázat že zvýšený výkon je příčinou nehody? resp. dejme tomu že motorkář pojede předepsanou 50kou které by dosáhl i s 25kw a auto ho smete nebo mu nedá přednost pak je stále vina na straně auta a škoda se platí z jeho povinného ručení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

17.1.2010 v 17:52 | Nahoru | #2

ptaak>takže musí prokázat že zvýšený výkon je příčinou nehody? resp. dejme tomu že motorkář pojede předepsanou 50kou které by dosáhl i s 25kw a auto ho smete nebo mu nedá přednost pak je stále vina na straně auta a škoda se platí z jeho povinného ručení?



Přesně tak, pokud pojišťovna nezjistí, že je výkon nad povolenou hranici v ŘP a neprokážou přímou souvislost nehody s tímto navýšením, tak se poškození motorky hradí z POV vozidla viníka DN.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist