globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
 
11.1.2010 v 21:21
Zdravim, mám dotaz, setkali jste se na vlastní kůži s něčím podobným že v TP je např. 11/25kw ale reálný výkon motorky je poněkud jinde,jelikož je odškrcená, a stane se nehoda kde viník je druhá osoba, tudíž jste v tom nevinně a tudíž by vám měla vše zaplatit jeho pojistka. že se zkoumal reálný výkon, a jak se to dál řeší? policie, pojišťovna. Zajimalo by mě, jestli se může stát že přijdou na to že výkon není 25 ale 74kw a že mi nic nezaplatěj? :-/ díky za odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 08:25 | Nahoru | #301
prackarr> Zase jsem se přesvědčil o tom, že všechny vlákna tohohle typu jsou o jednom - kluci prostě chtěj slyšet, že můžou jezdit na čem chtěj, že stačí mít v TP napsáno 25, potažmo 11 kW a nikdo na ně nikdy nemá. Kdo tvrdí opak je nepřející a zapšklej lhář

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 08:28 | Nahoru | #302

Dave81>prackarr> Zase jsem se přesvědčil o tom, že všechny vlákna tohohle typu jsou o jednom - kluci prostě chtěj slyšet, že můžou jezdit na čem chtěj, že stačí mít v TP napsáno 25, potažmo 11 kW a nikdo na ně nikdy nemá. Kdo tvrdí opak je nepřející a zapšklej lhář


Ano ano,připomělo mě to vlákno o botách a o motárdech...

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 13:10 | Nahoru | #303
prackarr> A zkoušel se klučina odvolat výš?

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 15:12 | Nahoru | #304
Klučinovi bylo v té době 37 let a odvolával se u okresního,pak u krajskýho soudu. Nejvyšší soud ČR už vzdal.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:05 | Nahoru | #305
prackarr> noo pak jedině evropský soud pro lidská práva, poněvadž jak nahodí jeden smradlavej českej soud rozhodnutí tak ho ty ostatní většinou obšlahnou

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:21 | Nahoru | #306

prackarr>hornet nemá řídící jednotku?
Nepleteš si to se vtřikováním?
Vysvětli mě,proč tu
Myslíš si,že ti lidi jsou blbci a nepoznají,na čem jsi jel?


nevím jak myslel to že odbouchne řídící jednotku a je to ok. A kdybych všechno věděl, tak to nezakládám, to že jsem argumentoval tím že nenajdou škrtící součástky a je konec je pár stran zpátky.....

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:23 | Nahoru | #307

Dave81>prackarr> Zase jsem se přesvědčil o tom, že všechny vlákna tohohle typu jsou o jednom - kluci prostě chtěj slyšet, že můžou jezdit na čem chtěj, že stačí mít v TP napsáno 25, potažmo 11 kW a nikdo na ně nikdy nemá. Kdo tvrdí opak je nepřející a zapšklej lhář


hele sorry, ale přijde mi že každej, např.ty kterýmu je 28, tudíž má neomezený áčko, řiká jak sme my mladý blbý apod. a že jen chcem požehnání.....co se vžít do naší situace, dnešní možnosti?

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:29 | Nahoru | #308
O jakých možnostech to píšeš?

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:33 | Nahoru | #309
řešilo se to pár stran zpět....že starší generace třeba moralizuje,a v jejich 18ti nebyly takové možnosti třeba mít pěknou šestku s 25kw.......ale dělali by to stejný. Nejspíš, samozžejmě, najdou se vyjímky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:51 | Nahoru | #310
ptaak> no tady je ten kámen úrazu o kterým jsem mluvil, věk je sice jeden z faktorů, které ovlivňují opatrnost někoho, ale ne rozhodující
34k je hovadsky málo - i kdyby je dodržel, tak po přesedlání na např. nahatou otevřenou šestku to bude skok jako prase a mladí jezdci prostě nemají na to, aby každej rok měnili mašinu

Se stávající úpravou prostě nesouhlasím - za mě od 18ti do 40kW, ovšem pokud nebude měření výkonu v rámci silniční kontroly(ještě by se to muselo legislativně ošetřit, poněvadž dnes ti nikdo kontrolu výkonu na brzdě nařídit nemůže), stejně na to budou všichni srát

OMLOUVÁM SE ZA TO, ŽE SE POŘÁD V TOMHLE OPAKUJU

>>zjisti si, jakým způsobem bys svou moto mohl eventuelně opět zavřít nebo jakým způsobem bys mohl znemožnit odhalení, kdyby ti nějaká expertíza hrozila

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:55 | Nahoru | #311
--VinCenzo--> nebo se prostě snažit nebourat. těch 25kw v reálu bych tam měl opravdu jen kvuli policii popř.pojišťovně. sám mužu jet pomalu i s otevřenou verzí. a přijde mi to i bezpečnější - rychlejší předjetí apod. ale nebláznit, což já nedělám. 25 je opravdu málo...kdyby bylo těch 40kw tak už by to bylo o něčem jiným....

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 16:59 | Nahoru | #312
proč to řešíš? už to není trestný čin,tak jde jen o peníze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:02 | Nahoru | #313
ptaak> tak jako kdo se bourat snaží
při bouračce ve velké rychlosti je to prdel, pač tě budou trápit jiné věcy a navíc v těchhle případech skončí mašina nasračku, takže pochybuju, že by byli schopní ten výkon určit(nevim jak to máš na své mašině, ale na té mé si myslím, že by to určit nešlo) - pokud ti ovšem nezjistí, že jsi jel 200+ apod., ale to je zase jiná kapitola
no a v malé rychlosti jak říkám, znemožnit určení výkonu

Jinak je nepravděpodobné, že bys nebláznil, ale to bohužel kdokoliv dostane ostrý nářadí do ruk a může mu být 20 či 50 je to jedno; každej jezdec si musí projít obdobím, kdy riskuje víc než je zdrávo - jde o to snažit se hlídat co to jde a to blbé období přežít

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:03 | Nahoru | #314

motocvok>proč to řešíš? už to není trestný čin,tak jde jen o peníze

i když to trestbný čin není, tak postihy jsou stejně velmi kruté

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:08 | Nahoru | #315
--VinCenzo--> jo někdy to období třeba přijde, ale snažim se opatrně, neriskuju....nenaháním vteřiny apod. jak myslíš to znemožnit určení výkonu? když nebude motorka na kaši teda....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:09 | Nahoru | #316

ptaak>--VinCenzo--> nebo se prostě snažit nebourat. těch 25kw v reálu bych tam měl opravdu jen kvuli policii popř.pojišťovně. sám mužu jet pomalu i s otevřenou verzí. a přijde mi to i bezpečnější - rychlejší předjetí apod. ale nebláznit, což já nedělám. 25 je opravdu málo...kdyby bylo těch 40kw tak už by to bylo o něčem jiným....



ono se řekne nebourat, ale skutečnost je taková, že tě v polovině případů někdo sejme ať jedeš na 25kW nebo 200kW a jak jsem psal tak když tě sejmu např. já mojí vinou, ale uvidím s prominutím nějakýho cucáka na litru či šestce s 25kW tak po poskytnutí první pomoci, budu trvat na expertize, moto ti odvezou a už ten reálný výkon ani nemáš šanci zamaskovat, no a já budu bez viny, protože ty si na tom neměl co kde dělat, mě pojišťovna vše zacáluje a ty jí to pak budeš platit, já max. zaplatím nějakou pokutu. To není o tom že vám nepřeju se projet, taky jsem byl mladej, ale dnes už si můžeš jí i dřepnout a ještě to vše zacáluješ...

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:19 | Nahoru | #317
ptaak> na mojim stačí oddělat plynovou kladku, která je krásně přístupná - třeba by mi to vyšlo třeba ne, momentálně mášu prodávám, protože přesedlávám na sporta a 25kW mě už netrápí, ale chápu tě, jezdil jsem tak od 18ti, ale s rozmyslem - první jsem měl 45kW na xjčku a až po skoro dvou letech jsem přesedlal na fazera

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:19 | Nahoru | #318
dewwil> sorry ale když někoho sejmu já v autě, a bude to prostě moje vina tak to kurva přiznám ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:25 | Nahoru | #319
dewwil> je to jen otázka,kolik jsou za to svezení schopný riskovat,a abys tu nebyl jediná kurva,tak já bych samozřejmě udělal uplně to samé a myslím že většína,navíc hodně lidí už má pojištění právní ochrany.takže dasák to udělá za ně,o tom nepochybuju,že to moc dobře vědí

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:26 | Nahoru | #320
no a právě vím, že jsem měl období se zatemněnou palicí, který jsem naštěstí ve zdraví přežil
nejhorší je u začátečníků přecenění sil při předjíždění nebo příliš rychlé předjíždění(když někdo v autě koukne do zrcátka, tak není superman, aby zareagoval ve zlomku vteřiny - pokud chceš předjíždět na plnej ceres, tak bys měl aspoň brousit opačnej kraj, aby tě vychylující se auto netrefilo
druhej problém začátečníků je to, že sebevědomně vletí do zatáčky, pak se něco v hlavě zasekne a člověk ne a ne to pořádně naklopit -> jeb a seš v protisměru a chudák, kdo jede na mašině proti tobě - schytá to naprosto nevině, nehledě na tebe samotnýho

Tohle je samozřejmě jen můj názor a vlastní zkušenost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:28 | Nahoru | #321

motocvok>dewwil> je to jen otázka,kolik jsou za to svezení schopný riskovat,a abys tu nebyl jediná kurva,tak já bych samozřejmě udělal uplně to samé a myslím že většína,navíc hodně lidí už má pojištění právní ochrany.takže dasák to udělá za ně,o tom nepochybuju,že to moc dobře vědí

co je to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:29 | Nahoru | #322

ptaak>dewwil> sorry ale když někoho sejmu já v autě, a bude to prostě moje vina tak to kurva přiznám ne?



sorry, ale když jedu na motorce co má v TP 25kW a přitom je otevřená a mám ŘP pouze na 25kW a tudíž na tom nemám co dělat, tak to taky kurva přiznám, ne??? To víš lidi jsou svině a každej se z toho chce vyvlíct, hele to je jako když pojedeš bez ŘP a frajer ti nedá přednost, kdo bude viník??? Ty, neměls tam co dělat bez ŘP, nebo s ŘP, ale na jinou skupinu než jsi momentálně řídil...A ber to s nadhledem, chci Vám ušetřit případné problémy a finance...

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:29 | Nahoru | #323

ptaak>dewwil> sorry ale když někoho sejmu já v autě, a bude to prostě moje vina tak to kurva přiznám ne?

samozřejmě udšělám všechno pro to.aby mi nevzali papíry,což je v případě nehody se zraněním tutovka,hrozí i kriminál a je jen na tobě,jestli to riskneš,nikdo tě nenutí

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:29 | Nahoru | #324
--VinCenzo--> tak podobný období naštěstí nenastalo zatím...a snad nenastne,nebo ho přežiju ve zdraví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:33 | Nahoru | #325
dewwil> jde o to, že policie zjistí hned že nemáš řidičák. ale expertízu na výkon motorky, kterou řídil kluk co má jen do 25kw, žádáš ty. jo každej se z toho chce vyvlíct...ale nedáš mu přednost a on do tebe v 50km/h vpálí, tak je jedno jestli ta mašina má 25,nebo 150kw...pak už jde jen o to jak moc seš schopnej to přiznat. za následky se má platit říkáte ne? tak proč nepřiznat vinu. Když do tebe vpálí rychlostí kterou by bez výkonu nenabral jinak pak bych udělal to stejný, a žádal expertízy.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:34 | Nahoru | #326

--VinCenzo-->co je to?



tady a věř tomu, že když už se daj do práce tak v případě tvé viny tě sedřou z kůže...

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:35 | Nahoru | #327
--VinCenzo--> existuje firma,která s zabývá právní ochranou,to znamená,že když máš problém,pošlou ti právníka,specialistu na daný problém ze svojí nejbližší pobočky,z vlastní zkušenosti vím,že z nich mají vítr i německý policajti,nákladní auta to mají nejspíš všechny a tipnul bych tak čtvrtina osobáků,věnujou se jen dopravním problémům,takže tě vyrohujou ani nemrkneš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:41 | Nahoru | #328

ptaak>dewwil> jde o to, že policie zjistí hned že nemáš řidičák. ale expertízu na výkon motorky, kterou řídil kluk co má jen do 25kw, žádáš ty. jo každej se z toho chce vyvlíct...ale nedáš mu přednost a on do tebe v 50km/h vpálí, tak je jedno jestli ta mašina má 25,nebo 150kw...pak už jde jen o to jak moc seš schopnej to přiznat. za následky se má platit říkáte ne? tak proč nepřiznat vinu. Když do tebe vpálí rychlostí kterou by bez výkonu nenabral jinak pak bych udělal to stejný, a žádal expertízy.



Jasný, vím jak to myslíš, ale jde mi o to že jsi na tom neměl co dělat a já i když třeba vlastní vinou tě sestřelil a ty jsi tam na tom vůbec neměl bejt a já bych byl v pohodě. Na rychlosti mi nesejde, spíš že tě tou plechovkou tak zrakvím, nedejbože zabiju a měl bych jít kvůli tobě sedět, v tom případě využiju všechny možný páky abych si zachránil prdel, tak jako ty kdyby jsi byl v tu chvíli v mé kůži....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:44 | Nahoru | #329
dewwil> a kdybych jel ve stejný rychlosti na něčem co mám papíry tak si sednout pujdeš...já tě jako chápu že si chceš zachránit prdel, ale zase co svědomí?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

14.1.2010 v 17:51 | Nahoru | #330

ptaak>dewwil> a kdybych jel ve stejný rychlosti na něčem co mám papíry tak si sednout pujdeš...já tě jako chápu že si chceš zachránit prdel, ale zase co svědomí?

ty se chystáš naprosto vědomě jezdit bez not a oháníš se svědomím? Je to tvoje riziko,nemyslíš,zaplatíš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist