2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Dave81>prackarr> Zase jsem se přesvědčil o tom, že všechny vlákna tohohle typu jsou o jednom - kluci prostě chtěj slyšet, že můžou jezdit na čem chtěj, že stačí mít v TP napsáno 25, potažmo 11 kW a nikdo na ně nikdy nemá. Kdo tvrdí opak je nepřející a zapšklej lhář
Ano ano,připomělo mě to vlákno o botách a o motárdech...
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
prackarr>hornet nemá řídící jednotku?
Nepleteš si to se vtřikováním?
Vysvětli mě,proč tu
Myslíš si,že ti lidi jsou blbci a nepoznají,na čem jsi jel?
nevím jak myslel to že odbouchne řídící jednotku a je to ok. A kdybych všechno věděl, tak to nezakládám, to že jsem argumentoval tím že nenajdou škrtící součástky a je konec je pár stran zpátky.....
Dave81>prackarr> Zase jsem se přesvědčil o tom, že všechny vlákna tohohle typu jsou o jednom - kluci prostě chtěj slyšet, že můžou jezdit na čem chtěj, že stačí mít v TP napsáno 25, potažmo 11 kW a nikdo na ně nikdy nemá. Kdo tvrdí opak je nepřející a zapšklej lhář
hele sorry, ale přijde mi že každej, např.ty kterýmu je 28, tudíž má neomezený áčko, řiká jak sme my mladý blbý apod. a že jen chcem požehnání.....co se vžít do naší situace, dnešní možnosti?
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
34k je hovadsky málo - i kdyby je dodržel, tak po přesedlání na např. nahatou otevřenou šestku to bude skok jako prase a mladí jezdci prostě nemají na to, aby každej rok měnili mašinu
Se stávající úpravou prostě nesouhlasím - za mě od 18ti do 40kW, ovšem pokud nebude měření výkonu v rámci silniční kontroly(ještě by se to muselo legislativně ošetřit, poněvadž dnes ti nikdo kontrolu výkonu na brzdě nařídit nemůže), stejně na to budou všichni srát
OMLOUVÁM SE ZA TO, ŽE SE POŘÁD V TOMHLE OPAKUJU
>>zjisti si, jakým způsobem bys svou moto mohl eventuelně opět zavřít nebo jakým způsobem bys mohl znemožnit odhalení, kdyby ti nějaká expertíza hrozila
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
při bouračce ve velké rychlosti je to prdel, pač tě budou trápit jiné věcy a navíc v těchhle případech skončí mašina nasračku, takže pochybuju, že by byli schopní ten výkon určit(nevim jak to máš na své mašině, ale na té mé si myslím, že by to určit nešlo) - pokud ti ovšem nezjistí, že jsi jel 200+ apod., ale to je zase jiná kapitola
no a v malé rychlosti jak říkám, znemožnit určení výkonu
Jinak je nepravděpodobné, že bys nebláznil, ale to bohužel kdokoliv dostane ostrý nářadí do ruk a může mu být 20 či 50 je to jedno; každej jezdec si musí projít obdobím, kdy riskuje víc než je zdrávo - jde o to snažit se hlídat co to jde a to blbé období přežít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
ptaak>--VinCenzo--> nebo se prostě snažit nebourat. těch 25kw v reálu bych tam měl opravdu jen kvuli policii popř.pojišťovně. sám mužu jet pomalu i s otevřenou verzí. a přijde mi to i bezpečnější - rychlejší předjetí apod. ale nebláznit, což já nedělám. 25 je opravdu málo...kdyby bylo těch 40kw tak už by to bylo o něčem jiným....
ono se řekne nebourat, ale skutečnost je taková, že tě v polovině případů někdo sejme ať jedeš na 25kW nebo 200kW a jak jsem psal tak když tě sejmu např. já mojí vinou, ale uvidím s prominutím nějakýho cucáka na litru či šestce s 25kW tak po poskytnutí první pomoci, budu trvat na expertize, moto ti odvezou a už ten reálný výkon ani nemáš šanci zamaskovat, no a já budu bez viny, protože ty si na tom neměl co kde dělat, mě pojišťovna vše zacáluje a ty jí to pak budeš platit, já max. zaplatím nějakou pokutu. To není o tom že vám nepřeju se projet, taky jsem byl mladej, ale dnes už si můžeš jí i dřepnout a ještě to vše zacáluješ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
nejhorší je u začátečníků přecenění sil při předjíždění nebo příliš rychlé předjíždění(když někdo v autě koukne do zrcátka, tak není superman, aby zareagoval ve zlomku vteřiny - pokud chceš předjíždět na plnej ceres, tak bys měl aspoň brousit opačnej kraj, aby tě vychylující se auto netrefilo
druhej problém začátečníků je to, že sebevědomně vletí do zatáčky, pak se něco v hlavě zasekne a člověk ne a ne to pořádně naklopit -> jeb a seš v protisměru a chudák, kdo jede na mašině proti tobě - schytá to naprosto nevině, nehledě na tebe samotnýho
Tohle je samozřejmě jen můj názor a vlastní zkušenost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
motocvok>dewwil> je to jen otázka,kolik jsou za to svezení schopný riskovat,a abys tu nebyl jediná kurva,tak já bych samozřejmě udělal uplně to samé a myslím že většína,navíc hodně lidí už má pojištění právní ochrany.takže dasák to udělá za ně,o tom nepochybuju,že to moc dobře vědí
co je to?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
ptaak>dewwil> sorry ale když někoho sejmu já v autě, a bude to prostě moje vina tak to kurva přiznám ne?
sorry, ale když jedu na motorce co má v TP 25kW a přitom je otevřená a mám ŘP pouze na 25kW a tudíž na tom nemám co dělat, tak to taky kurva přiznám, ne??? To víš lidi jsou svině a každej se z toho chce vyvlíct, hele to je jako když pojedeš bez ŘP a frajer ti nedá přednost, kdo bude viník??? Ty, neměls tam co dělat bez ŘP, nebo s ŘP, ale na jinou skupinu než jsi momentálně řídil...A ber to s nadhledem, chci Vám ušetřit případné problémy a finance...
ptaak>dewwil> sorry ale když někoho sejmu já v autě, a bude to prostě moje vina tak to kurva přiznám ne?
samozřejmě udšělám všechno pro to.aby mi nevzali papíry,což je v případě nehody se zraněním tutovka,hrozí i kriminál a je jen na tobě,jestli to riskneš,nikdo tě nenutí1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
ptaak>dewwil> jde o to, že policie zjistí hned že nemáš řidičák. ale expertízu na výkon motorky, kterou řídil kluk co má jen do 25kw, žádáš ty. jo každej se z toho chce vyvlíct...ale nedáš mu přednost a on do tebe v 50km/h vpálí, tak je jedno jestli ta mašina má 25,nebo 150kw...pak už jde jen o to jak moc seš schopnej to přiznat. za následky se má platit říkáte ne? tak proč nepřiznat vinu. Když do tebe vpálí rychlostí kterou by bez výkonu nenabral jinak pak bych udělal to stejný, a žádal expertízy.
Jasný, vím jak to myslíš, ale jde mi o to že jsi na tom neměl co dělat a já i když třeba vlastní vinou tě sestřelil a ty jsi tam na tom vůbec neměl bejt a já bych byl v pohodě. Na rychlosti mi nesejde, spíš že tě tou plechovkou tak zrakvím, nedejbože zabiju a měl bych jít kvůli tobě sedět, v tom případě využiju všechny možný páky abych si zachránil prdel, tak jako ty kdyby jsi byl v tu chvíli v mé kůži....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
ptaak>dewwil> a kdybych jel ve stejný rychlosti na něčem co mám papíry tak si sednout pujdeš...já tě jako chápu že si chceš zachránit prdel, ale zase co svědomí?
ty se chystáš naprosto vědomě jezdit bez not a oháníš se svědomím? Je to tvoje riziko,nemyslíš,zaplatíš