globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
 
11.1.2010 v 21:21
Zdravim, mám dotaz, setkali jste se na vlastní kůži s něčím podobným že v TP je např. 11/25kw ale reálný výkon motorky je poněkud jinde,jelikož je odškrcená, a stane se nehoda kde viník je druhá osoba, tudíž jste v tom nevinně a tudíž by vám měla vše zaplatit jeho pojistka. že se zkoumal reálný výkon, a jak se to dál řeší? policie, pojišťovna. Zajimalo by mě, jestli se může stát že přijdou na to že výkon není 25 ale 74kw a že mi nic nezaplatěj? :-/ díky za odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

15.1.2010 v 10:03 | Nahoru | #1
Je to jednoduchý, nemáš na to papíry tak na to nelez. Znám lidi co mají kompletní "áčko" ale koupili si na začátek 125 hondičku a taky se na tom nechá vyblbnout, nejde o výkon ale o to jak na tom umíš a jak tu motorku ovládáš. Jeden kamarád měl řidičák do 25kw(tatínek koupil Yamahu R600), vezl druhého kámoše, u krajnice stálo auto a chlapec se nestihl vyhnout a spolujezdec trefil kolenem zadní blinkr. Řidiči se nic nestalo, spolujezdec měl sešroubovanou nohu, pár operací a víc jak rok neschopnosti.Policajti ani nepřišli na to že něměl na tý motorce co dělat, že na ní neměl skupinu takže by z toho neměl nic, pokud by teda měl zaplacený povinný ručení a na to dojel. Sice 20000,- je hovno pokuta za čtyři operace a zkurvenou nohu ale aspoň nějaká spravedlnost je, na každýho jednou dojde

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

15.1.2010 v 10:21 | Nahoru | #2
SLÁVA_VOE> tak není to moje první motorka....to že ty co maj neomezený áčko a maj dvácu to schvaluju.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

15.1.2010 v 12:43 | Nahoru | #3
SLÁVA_VOE> jasanec, každej je děsnej borec a pak sem chodí brečet "že kamarádovi sebrali papíry a jak mu to asi dopadne"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist