Libin.St@seznam.cz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs 500e
Jak říkam, pošlete mi test ojetiny GS nějaké motoredakce, kde bude něco o nezničitelnosti motoru.
to JirkaGS: Já v žádném případě GS nezatracuju. Má podle mě lepší podvozek a brzdy a bezúdržbové chlazení že. Jediné co tu spustilo tuto dlouhou diskuzi, je muj "vyčtený" názor že er5 má motor větší "držák" oproti GS. Zatim si stále trvám na svém :) .
Mimochodem stejná pověst jako o GPZ motoru koluje o CB (100 000 km bez závažné závady žádný problem). Taky si myslíte, že je na tom s výdrží motoru GS a CB stejně?
...u těch testů z časopisů jsou občas zarážející právě ty protichůdné výsledky...
...ve finále si každej stejně vybere to,co je mu nejsympatičtější (třeba podle značky) a z testů si k tomu přičte to kladné hodnocení - u mě to tak nějak bylo,měl jsem vybranou GS,pak jsem se na ní svezl a i když jsem se 173 cm prcek,tak mi přišla malá na jízdu ve dvou...čau
takže ještě jednou pro méně chápavé, ty motorky namaj nijak závratnej výkon tudíž jsou na tom se spolehlivostí na stejno a určitě najedou mnohem víc než 100tisíc, dyť ke 100tisícům má kdejaká sportovní motorka, teda ta u které se majitel aspoň jednou koukl do návodu k obsluze a nechal jí seřídit aspoň ventily
GS500 po 35 tisících měla 3 ze 4 podložek co vymezujou ventilové vůle o rozměrech jakýma byla osazená při výrobě , podle stavu to GS má tak kolem těch 35litrů
a nevypadá , že by měla udělat pápá