1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Docela mu to brzdí klukovi
RUTAN>ještě ten trénink krizového brždění trochu rozvinu - postavte si na letiši tři kužely - dva od sebe 150m (rozjezd na konstatní rychlost 100km/h a třetí si dávejte tam, kde se vám podaří zastavit. a schválně zkoušejte co to znamená bezpečně zastavit na co nejkratší vzdálenosti. (Já to dělám opačně - po předním a co nejdál:))) ) Pak si dejte třeba 5m před svou nejlepší vzdálenost nějakou překážku a té se snažte v tom brždění na poslední chvíli vyhnout. bude se vám to jednou kurevsky hodit.
S kámošem jsme na letišti zkoušeli brzdit ze 100 km/h na co nejkratí vzdálenost. Položili jsme batoh a od něj jsme to hamstli. Za dopoledne jsme to celkem zkrátili, první pokusy byly dost dlouhý Osvědčila se mi metoda zadní zadupnout na tvrdo ať píská, párkrát povolit a zase zadupnout aby se gumovalo dalším kouskem gumy a nepeklo se jen jedno místo, a přední intenzivně drtit kam až odvaha dovolí, a kde tuším že je hranice smyku.
Zkušenost je skvělá - nevěřil jsem kolik mám rezerv, brzdná dráha na kterou jsem byl zvyklej jsem zjistil že šla o dobrou třetinu ještě zkrátit, všem doporučuju trochu času tomuto obětovat. Stačí 3 nebo 4 zabrždění, a člověk už to dá o dost metrů míň. A pár metrů se někdy může hodit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Docela mu to brzdí klukovi
rraol>S kámošem jsme na letišti zkoušeli brzdit ze 100 km/h na co nejkratí vzdálenost. Položili jsme batoh a od něj jsme to hamstli. Za dopoledne jsme to celkem zkrátili, první pokusy byly dost dlouhý Osvědčila se mi metoda zadní zadupnout na tvrdo ať píská, párkrát povolit a zase zadupnout aby se gumovalo dalším kouskem gumy a nepeklo se jen jedno místo, a přední intenzivně drtit kam až odvaha dovolí, a kde tuším že je hranice smyku.
Zkušenost je skvělá - nevěřil jsem kolik mám rezerv, brzdná dráha na kterou jsem byl zvyklej jsem zjistil že šla o dobrou třetinu ještě zkrátit, všem doporučuju trochu času tomuto obětovat. Stačí 3 nebo 4 zabrždění, a člověk už to dá o dost metrů míň. A pár metrů se někdy může hodit
no vidíš a věř nebo ne, zadní brzdu by jsi vůbec neměl použít. Tvůj cíl je dostat se s brzdnou silou až tam, kdy se ti odlepuje zadní kolo. Ne dál. Aby to nešlo do stoppie, nesmí člověk ztuhnout v rukách a horní části těla. Použítím zadní brzdy jenom přivoláváš smyk zadníhho kola, což tě rozhodí a to je nežádoucí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |