Naposledy editováno 04.12.2009 14:00:18
1 reakcí na tento příspěvek ČZ - posilube - pokracovani
Naposledy editováno 04.12.2009 14:41:43
1 reakcí na tento příspěvek ČZ - posilube - pokracovani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - posilube - pokracovani
nijak mi nevadi to michani, ale spis to, ze kdyz nekam jedu a potrebuju natankovat tak sem od toho zasranej jak jetel. Cely slavny OMV a podobny nabizej superhyper palivo, ale u stojanu nemaj ani podelany jednorazovy rukavice
Naposledy editováno 04.12.2009 15:37:55
karlos.>PATYs.....> tak pak me nenapada z jakyho duvodu se delaly 477.01 a 476.01 s posilube
nijak mi nevadi to michani, ale spis to, ze kdyz nekam jedu a potrebuju natankovat tak sem od toho zasranej jak jetel. Cely slavny OMV a podobny nabizej superhyper palivo, ale u stojanu nemaj ani podelany jednorazovy rukavice
Tak si je voz s sebou ne? Vzdyt se zmuchlane vlezou kamkoliv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ - posilube - pokracovani
1) posilube + otáčkoměr kdyby mi někdo mohl pořádně vysvětlit jak je poháněný čerpadlo oleje z klikovky a jak měli třindy udělanej náhon na otáčkoměr.
2) zajímalo by mě jak je to vlastně co se týče spolehlivosti celkově toho stroje když je to s posilube nebaví mě totiž přijet k benzince a tam si hrát na chemickou laboratoř když budu mixovat benzín + olej
3) dám-li tam motor ze 175 který by údajně měl mít 11 kw teda podle štítku co má sousedova 477 tak co musím vše udělat jen přebrousit číslo na motoru ne ? Úchyto jsou stejný předpokládám
4) co kdybych to okapotoval jak to měli třeba ČZ 180 těma kapotkama nebo kapotou z 640 co mi můžou policajti?
DÍK MOC ZA RADY
P.S. těm notorickejm odpůrcům jaw a čz kteeří mi budou psat blbosti jak kup si DT 125 nebo podobně ať sem rači ani nepíšou THX a taky kdyby mi někdo mínil psat že posilube je na prd že to zadřu hnedka a tak tak dík ale když se o to člověk stará funguje to jo a nějaký foto by taky nebylo na škodu
Jinak když zadáš do adresy www.google.cz do takového malého okýnka uprostřed např. ČZ posilube, hned na 1. odkazu se asi dozvíš vše, co potřebuješ.
Náhon otáčkoměru je proveden přes šnekový převod od klikové hřídele na straně primárního převodu.
Zdá se, že seš ochotnej přerazit čísla na motoru. To je spousta přemýšlení i práce. Možná budeš dokonce muset někoho požádat, aby to udělal. Řeknu ti to jinak: nevymýšlej důvody a nauč se ve škole počítat. Nebo si napiš si tabulku mazacího poměru a ulož si ji do mobilu nebo nalep na nádrž. Do té školy taky možná někdy nedojedeš včas. Jeden válec zakucká a když nejede, tak se musí opravit.
K tvému dalšímu dotazu: Když si dáš na čz kapotku ala čz 180 tak to určitě nebude problém.
PS: Když si to nalepíš pod sedlo, není to vidět. Taky hodně ulehčí, když budeš brát třeba 10 litrů pořád - to si budeš pamatovat, kolik oleje, když je to stejný. Nebo si kup 20 l kanystr, ten si dej s olejem a jenom doma dolévej. To mícháš olej jenom jednou za čas. Možná.... že ti ani ručičky neupadnou.
1) vybrousíš to číslo třeba flexou nebo něčím míň drastickým
2) vyvaříš a obrousíš to ono místo
3) vyrazíš nová čísla
Jelikož jsem na oboru strojírenství tak na SPŠ v Jedovnicích máme veliký možnosti a celkem vstřícnýho chlápka co nás má na dílny takže to určo nebude problém
Naposledy editováno 15.10.2012 17:01:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 | milous_xx | 4 | 16.8.2023 v 18:26 kuba350 |