2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
BluePrint>na karbec určitě kouknu,ten jsem ještě nečistil takže preventivně to udělám,a k tý hlavě,mýslím že tam chyba nebude,jednak kdyby to tam podfukovalo tak by se mi ztrácela voda protože by tekla do válce(proto se mi to kdysi přehřálo a přidrblo,měl jsem propadlou vložku,a tak mi jí vytáhli udělali výbrus a dali nový píst) a to těsnění mě teď napadla otázka,originální těsnění co mi dali v Yamaze tak bylo to tvrdý hliník s něčim,prostě plech a pan Oulehla který mi to spravoval řikal,že to je všechno špatně že tam má být měkký,tak mi ho poslal i s tím válcem tak jestli nevíte který tam teda patří??,ale řikám to by se mi ztrácela voda kdyby to podfukovalo,mám hlavu a válec sbroušený(do roviny) takže to bude sedět asi dobře. Jo a ještě...tu hlavu mi dotahoval otec a ten jezdil plochou dráhu a servisoval si mašinu sám tak to bude umět dotáhnout,jinak jsem viděl že to dělal křížem.
A ještě k tomu karburátoru,poznám to za jízdy když by byla ucpaná tryska?? Když dám plnej na šestku tak to na těch 7000 jede rovný kilčo,jenže s klidem můžu ubrat půl plynu protože tam benzín asi teče ale už se stejně nestačí spálit.
Takže bych to trošku shrnul co jsem udělal:
1)přehřál motor v důsledku ztrácející se vody do válce a tím lehce přidrbl píst
2)sundal válec a poslal na opravu, tam mi sdělili že je propadlá vložka,takže jí zvedli,udělali výbrus a dali mi nový píst + těsnění pod hlavu a válec
podotýkám že spodek zůstal tak jak byl(klika,ojnice,ložiska.....)
3)hlava a válec jsou srovnány do roviny
4) pak už jen nasadil píst,válec, těsnění a od tý doby to netočí
je logické že motor má větší kompresi po novém pístu takže se zřejmě hledá chyba v něčem co ten tlak neudrží,gufera,těsnění atd....