bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
 
1.8.2007 v 18:19
Mám Yamahu TDR 125, udělal jsem nový výbrus+píst, spodek jsem nechal být(od původního majitele byla v "nedávné době gělaná GO". Před výbrusem motor točil 10 000ot/min a po něm už ne. Teď na neutrál dá i 9,5 ale s opravdovým trápením,za jízdy se nevytočí nad 7 tisíc nevíte někdo čím to může být?? Je otevřená,přívěra je v pořádku a už je po výbrusu najeto přes 1200km,a netočí od prvního km. Jeden mechanik, který momentálně nemá čas,řiká že by to mohlo být špatné gufero u kliky,protože teď po výbrusu má motor větší kompresy a to gufero to neudrží a pouští dovnitř vzduch. Mohlo by to být to gufero nebo je to něco jiného?? Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min

4.8.2007 v 21:11 | Nahoru | #1
Mozna ze je to pi*ovina,ale nefouka to do vody bo do prevodovky?

(reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min

4.8.2007 v 21:30 | Nahoru | #2
Ja bych urcite koukl na ten karburator ;) , asi je to vodnik ze? Treba to bude spatne utahla hlava - tesneni spatne sedlo a pri tech vysokych otackach podfukuje. Ono staci kdyz se neco nepritahuje krizem, vypada to ze to sedi ale nesedi :) .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min

5.8.2007 v 09:11 | Nahoru | #3
Susak11>Do vody do nefouká nebo alespoň to v chladiči není vidět, a do tý převodovky asi těžko to by se mi musel ztrácet olej ne??si myslim já

BluePrint>na karbec určitě kouknu,ten jsem ještě nečistil takže preventivně to udělám,a k tý hlavě,mýslím že tam chyba nebude,jednak kdyby to tam podfukovalo tak by se mi ztrácela voda protože by tekla do válce(proto se mi to kdysi přehřálo a přidrblo,měl jsem propadlou vložku,a tak mi jí vytáhli udělali výbrus a dali nový píst) a to těsnění mě teď napadla otázka,originální těsnění co mi dali v Yamaze tak bylo to tvrdý hliník s něčim,prostě plech a pan Oulehla který mi to spravoval řikal,že to je všechno špatně že tam má být měkký,tak mi ho poslal i s tím válcem tak jestli nevíte který tam teda patří??,ale řikám to by se mi ztrácela voda kdyby to podfukovalo,mám hlavu a válec sbroušený(do roviny) takže to bude sedět asi dobře. Jo a ještě...tu hlavu mi dotahoval otec a ten jezdil plochou dráhu a servisoval si mašinu sám tak to bude umět dotáhnout,jinak jsem viděl že to dělal křížem.

A ještě k tomu karburátoru,poznám to za jízdy když by byla ucpaná tryska?? Když dám plnej na šestku tak to na těch 7000 jede rovný kilčo,jenže s klidem můžu ubrat půl plynu protože tam benzín asi teče ale už se stejně nestačí spálit.

Takže bych to trošku shrnul co jsem udělal:
1)přehřál motor v důsledku ztrácející se vody do válce a tím lehce přidrbl píst
2)sundal válec a poslal na opravu, tam mi sdělili že je propadlá vložka,takže jí zvedli,udělali výbrus a dali mi nový píst + těsnění pod hlavu a válec

podotýkám že spodek zůstal tak jak byl(klika,ojnice,ložiska.....)

3)hlava a válec jsou srovnány do roviny
4) pak už jen nasadil píst,válec, těsnění a od tý doby to netočí
je logické že motor má větší kompresi po novém pístu takže se zřejmě hledá chyba v něčem co ten tlak neudrží,gufera,těsnění atd....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist